Typ så. Och jag hoppas du har rätt.Nu blir jag nervös.
Har jag fel så förtjänar jag att lynchas. Men som tur är så är vi många goda och goda sidan kan ändå vinna .
Fio börjar ju tro att ceta är god så intressant att se vart hon vill rösta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ så. Och jag hoppas du har rätt.Nu blir jag nervös.
Har jag fel så förtjänar jag att lynchas. Men som tur är så är vi många goda och goda sidan kan ändå vinna .
Fio blev ju inte mindre skum efter den kommentaren.Typ så. Och jag hoppas du har rätt.
Jag undrar också vad du menar med detta @fio?Okey... Här kommer hela lyan på en och samma gång känner jag nu
Nu börjar jag tro att Ceta är god
Varför tänker du att Artline är god?Vem tycker vi är bäst att syna av de som är på tapeten ?
ceta , lenah eller fio ?
det kan vara så turligt att det är två ulvar i den trion (hoppas)
Typ så. Och jag hoppas du har rätt.
Mestadels baserat på teorier leken igenom.Varför tänker du att Artline är god?
Jag börjar misstänka henne mer och mer, särskilt efter att hon drar igång röstningen mot mig ikväll. För goda sidan vore det bra att låta mig leva ett tag till...
stark motivering, jag är ulv för att jag lägger första rösten på en ulvEller så är hon ulv
Åh vafan
Fio röstar på Ceta, tror hon är ulv pga rösten på alissa
stark motivering, jag är ulv för att jag lägger första rösten på en ulv
tillagt, är road alltså, ser att det ser väldigt spydigt ut, det är inte så det är menat
känner att min motivering på dig var inte mycket bättre, så det får vara okJag förstår det var samma motivering jag hade sist jag röstade på dig
Har du i invändningar mot röstningarna menar du?Här går man och duschar och vad GÖR ni??
Helvete!Ni har lynchat @Ceta som var bagaren!
NattDL 8.30
Eh, ja. Frågor på det?Har du i invändningar mot röstningarna menar du?
Du misstänkte ju också Ceta även om du misstänkte fio mer.Eh, ja. Frågor på det?