Vem tycker vi är bäst att syna av de som är på tapeten ?
ceta , lenah eller fio ?
det kan vara så turligt att det är två ulvar i den trion (hoppas)
Varför tänker du att Artline är god?
Jag börjar misstänka henne mer och mer, särskilt efter att hon drar igång röstningen mot mig ikväll. För goda sidan vore det bra att låta mig leva ett tag till...

Typ så. Och jag hoppas du har rätt.
Fio börjar ju tro att ceta är god så intressant att se vart hon vill rösta

Jag är rädd för att hon har en viktigare roll än jag, jag skulle behöva rösta där för att rädda mig själv så därför

Varför tänker du att Artline är god?
Jag börjar misstänka henne mer och mer, särskilt efter att hon drar igång röstningen mot mig ikväll. För goda sidan vore det bra att låta mig leva ett tag till...
Mestadels baserat på teorier leken igenom.
Kan givetvis vara lurad men då ligger hon pyrt till imorgon. Oavsett om jag lever eller inte

Eller så är hon ulv

Åh vafan

Fio röstar på Ceta, tror hon är ulv pga rösten på alissa
:rofl: stark motivering, jag är ulv för att jag lägger första rösten på en ulv :rofl:

tillagt, är road alltså, ser att det ser väldigt spydigt ut, det är inte så det är menat :)

DL 5
20:12 Ceta röstar på fio
20.38 hemlig röstar på LenaH
20.51 Breaktown röstar på Fio
20.53 LenaH röstar på fio
20.58 qitis röstar på fio
21.07 Artline röstar på Ceta.
21.15 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.16 qitis ändrar till Ceta
21.30 fio röstar på Ceta

Ceta 4
fio 3
LenaH 1

Stämmer detta? Annars får ni säga ifrån!

:rofl: stark motivering, jag är ulv för att jag lägger första rösten på en ulv :rofl:

tillagt, är road alltså, ser att det ser väldigt spydigt ut, det är inte så det är menat :)

Jag förstår 😁 det var samma motivering jag hade sist jag röstade på dig

Det här känns ju ordentligt obehagligt. En som tycker det vore bra att rösta ut fio men tycker det är kul att rösta på Ceta, och en som röstar med enda motiveringen att hon la första rösten på en ulv.

Nåväl. Jag tänker att @ Artline är misstänkt big time nu. Trodde hon kunde fått paket med sia. Men icke sa Nicke

Fio torde vara ulv. Trodde ceta var god.
Så även om viktigare god roll Yada yada osv.

Där har ni mina två kandidater till lyan.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar