Det svåra med xfie är att jag inte har någon koll på hur hon brukar vara.

Minns inte om hon är orutinerad eller ej. Eller om hon är en hon.

Om du är god, ga är god, cirkus och Lena är goda.

Då blir det Q, Xfie och fio kvar.

(Givetvis kan jag ha fel om GA och att du lurat mig)
Shit, jag är ff helt clueless om vem som är ond/god! :rofl:

Haft besök under eftermiddagen och kvällen så får be om ursäkt för min ringa närvaro. Inser att det inte gör det lättare för er andra att bilda sig en uppfattning om mig pga detta.
Har iaf läst igenom allt en gång nu

Det svåra med xfie är att jag inte har någon koll på hur hon brukar vara.

Minns inte om hon är orutinerad eller ej. Eller om hon är en hon.

Jag brukar nog inte vara på något sätt eftersom jag bara varit med en gång tidigare. Så ja, orutinerad (fast mycket rutinerad popcornläsare om jag får säga det själv). Men jag är en hon. :)

Mitt internet har dött nu så jag får spela på mobilen... men det jag tycker har skavt mest var det jag skrev om tidigare under eftermiddagen, om LenaHs fiske, men när jag läser nu verkar det som att detta inte är konstigt för henne? Vet inte alls vad jag ska tänka där faktiskt... Jag förstår resonemanget att man vill se om någon hakar på men jag förstår inte varför man vill fiska efter just siaren.

Sen reagerade jag ju på fios ickeröst och även Mirtais andraröst på Pegasus igår. Måste gå tillbaka och läsa där...

Jag brukar nog inte vara på något sätt eftersom jag bara varit med en gång tidigare. Så ja, orutinerad (fast mycket rutinerad popcornläsare om jag får säga det själv). Men jag är en hon. :)

Mitt internet har dött nu så jag får spela på mobilen... men det jag tycker har skavt mest var det jag skrev om tidigare under eftermiddagen, om LenaHs fiske, men när jag läser nu verkar det som att detta inte är konstigt för henne? Vet inte alls vad jag ska tänka där faktiskt... Jag förstår resonemanget att man vill se om någon hakar på men jag förstår inte varför man vill fiska efter just siaren.

Sen reagerade jag ju på fios ickeröst och även Mirtais andraröst på Pegasus igår. Måste gå tillbaka och läsa där...
Jag kan nog göra ungefär vad som helst när andan faller på och leken är död... :o

Äh vafan.

LenaH röstar på fio

För att jag tycker det var ett konstigt spel att lägga en röst på någon som hon ansåg "stal" teorin mot en annan spelare och rädslan för att sticka ut med en tredjeröst (om än i sammanhanget helt oväsentlig) är väl något ulvar är mest rädda för.

Jag är dock inte främmande för att röständra om någon hittar nåt mer spännande. :)

Jag kan nog göra ungefär vad som helst när andan faller på och leken är död... :o

Ja, och förstår den delen och tyckte verkligen behöver en igångspark... :) det var bara något i det du skrev som jag hajade till över, men vet inte om jag hinner hitta inlägget nu från mobilen.

Äh vafan.

LenaH röstar på fio

För att jag tycker det var ett konstigt spel att lägga en röst på någon som hon ansåg "stal" teorin mot en annan spelare och rädslan för att sticka ut med en tredjeröst (om än i sammanhanget helt oväsentlig) är väl något ulvar är mest rädda för.

Jag är dock inte främmande för att röständra om någon hittar nåt mer spännande. :)
Min bild av fio är att hon inte är rädd för att lägga en avgörande röst. Iallafall inte om hon är god?

Eller rättare sagt. Hon är Iallafall inte rädd för att tidigt rösta på en som har flera röster, där de andra haft dålig teori.

Jag tänker rösta så jag har gjort det
Kan tänka mig att ändra röst om det kommer fram något mera i sista minuten

reagerar mest på LenaH faktiskt.
att fiska efter siare så tidigt i leken skaver för mig. Fanns ju många andra sätt att få igång leken på än just med det tycker jag

qitis röstar på LenaH

Min bild av fio är att hon inte är rädd för att lägga en avgörande röst. Iallafall inte om hon är god?

Eller rättare sagt. Hon är Iallafall inte rädd för att tidigt rösta på en som har flera röster, där de andra haft dålig teori.
Typ så ja. Men jag VET verkligen inte.

MEn vad annars göra? Att se det som siarfiske är ju ett sätt att se det, att få igång olika vinklingar på det ett annat.

Jag tycker både du och @cirkus använder lite billiga resonemang här faktiskt. :)

Äh vafan.

Artline röstar på fio

För att jag tycker det var ett konstigt spel att lägga en röst på någon som hon ansåg "stal" teorin mot en annan spelare.

Ja jag har stulit 90 % av Lenas inlägg.

MEn vad annars göra? Att se det som siarfiske är ju ett sätt att se det, att få igång olika vinklingar på det ett annat.

Jag tycker både du och @cirkus använder lite billiga resonemang här faktiskt. :)
Taktiken i sig är inte skum. Men det är något med det inlägget du skrev som var skumt.

Ditt röstinlägg i sig var tydligt att du inte misstänkte cirkus egentligen.

Äh vafan.

Artline röstar på fio

För att jag tycker det var ett konstigt spel att lägga en röst på någon som hon ansåg "stal" teorin mot en annan spelare.

Ja jag har stulit 90 % av Lenas inlägg.
Jag undrade vad sjutton. Har inte LenaH skrivit detta ?? O_o :idea::rofl:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar