Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem hade du röstat om du inte hade behövt rädda dig själv och om DL hade varit om en timme?Men nu tvingar ni ju mig att rösta på LenaH för att rädda mig själv..
Fio röstar på LenaH
FFör att rädda mig själv och för att hon inte släpper den där dumma teorin om min icke existerande röst
Det tror jag helt klartUndrar om det är lyan som outar sig nu?
Ta bort cirkus och lägg in någon annanOch frågan är om inte fio kanske är god ändå men att cirkus, q och g-a ser chansen att få det mellan två goda?
Det är ju inte förvirra just jag tänkte, jag förklara men det känns inte så relevant nu?Hur skulle det vara förvirrande för ulvarna tänker du De vet ju redan vem som är god och vem som är ond?
För sent att vända det men det gör inte så mycket. Jag har fått en hel del info ikväll att ta med mig till goda lyan och det tror jag andra goda också har.Det tror jag helt klart
Känns ju besvärligt.Och frågan är om inte fio kanske är god ändå men att cirkus, q och g-a ser chansen att få det mellan två goda?
Ja, hon har nog bara hakat upp sig!Ta bort cirkus och lägg in någon annan
Eller, för att utveckla så tror jag inte på cirkus som ond. Känns som flera andra ligger högre upp på min listaTa bort cirkus och lägg in någon annan
Xfie, ga och q?Ja, hon har nog bara hakat upp sig!
xfie?
Sorry, varför är alla så sena?!?Men nu tvingar ni ju mig att rösta på LenaH för att rädda mig själv..
Fio röstar på LenaH
FFör att rädda mig själv och för att hon inte släpper den där dumma teorin om min icke existerande röst
Jag tycker du borde tänka att jag inte ska vara med i den gruppen om jag får tala i egen sak.Ta bort cirkus och lägg in någon annan
Jag är inte främmande för tanken att både hon är Lena är godaJag tycker du borde tänka att jag inte ska vara med i den gruppen om jag får tala i egen sak.
fio då? har du plötsligt ändrat dig till att hon är god ändå nu ?
Jag tyckte mest det var skumt att det hakades upp sig så pass på hennes icke tredje röst igår.
Jag kan tänka mig att du rent av är i lyan själv och försöker rikta misstankarna mot andra än dig själv
Skulle inte förvåna mig alls. Framförallt om LenaH är ulv , viket jag tror.