Jag tycker du borde tänka att jag inte ska vara med i den gruppen om jag får tala i egen sak. :p
fio då? har du plötsligt ändrat dig till att hon är god ändå nu ?
Jag tyckte mest det var skumt att det hakades upp sig så pass på hennes icke tredje röst igår.
Jag kan tänka mig att du rent av är i lyan själv och försöker rikta misstankarna mot andra än dig själv
Skulle inte förvåna mig alls. Framförallt om LenaH är ulv , viket jag tror.
Fast svaret på det kommer ju alldeles strax och där bet du dig i tummen.
Jag tror vi alla (?) insåg att fio antagligen är god men att lyan nog återfinns bland dem som röstade på mig. ;)

Röstlista DL 3

19.43 Mirtai röstar på Fio
19;59 cirkus röstar på LenaH
LenaH röstar på fio
qitis röstar på LenaH
Artline röstar på fio
glömmerallt röstar på LenaH
Fio röstar på LenaH
xfie röstar på LenaH

fio 3
LenaH 5

Dubbelkolla gärna + kan inte se tider

Xfie antagligen för hennes märkliga resonemang om Pega och för att hon är undern radarn

Artline @Artline

Men alltså, jag har ju sagt att mina två röstmotiveringar på honom var jäkligt svaga men alla hade ju i princip lika svaga motiveringar vid den tidpunkten? Vad exakt är det du reagerar på, så kanske jag kan förklara?

hm uatan att veta resultatet så tror jag xfie och lenaH är på olika sidor i lekn, eller möjligtvis att både lena och fio är onda men nja..

Röstlista DL 3

19.43 Mirtai röstar på Fio
19;59 cirkus röstar på LenaH
LenaH röstar på fio
qitis röstar på LenaH
Artline röstar på fio
glömmerallt röstar på LenaH
Fio röstar på LenaH
xfie röstar på LenaH

fio 3
LenaH 5

Dubbelkolla gärna + kan inte se tider

om artline faktiskt är god och inte spelar gissar jag att det är just ga, qitis och xfie som är onda

Men alltså, jag har ju sagt att mina två röstmotiveringar på honom var jäkligt svaga men alla hade ju i princip lika svaga motiveringar vid den tidpunkten? Vad exakt är det du reagerar på, så kanske jag kan förklara?

Jag reagerade på varför hans röst var värre än.. Vem fan var det nu 🤣 som la andra rösten på hemlig. Var det cirkus?

Sen känns det mest att du inte har skrivit något mer direkt. Men jag veeet att det finns lite att gå på

Jag reagerade på varför hans röst var värre än.. Vem fan var det nu 🤣 som la andra rösten på hemlig. Var det cirkus?

Sen känns det mest att du inte har skrivit något mer direkt. Men jag veeet att det finns lite att gå på

Ja, alltså jag diskuterade ju båda i röstinlägget men cirkus och Mirtai (tror jag) hade ju en annan diskussion som löpte parallellt angående bland annat att rösta ut mindre viktig god roll framför en viktig god roll och i den diskussionen fick jag godvibbar av cirkus. Därför ville jag inte lägga min röst där, utan det kändes som att Pegasus mycket väl kunde vara en ond som var himla nöjd med att få någon mer på tåget. Sen VAR det ju inte så, men det var så jag resonerade, och jag vet inte om det är jag som är superknäpp eller bara väldigt orutinerad eller så, men det känns rimligt i mitt huvud i alla fall. :) Framför allt i läget som var när ingen hade skrivit inlägg under dagen och jag var tvungen att lägga en röst eftersom jag skulle iväg under kvällen.

Med brasklappen att det är en otroligt dåligt underbyggd röst som jag kan tänka mig att ändra om det dyker upp något bättre så röstar jag på Pegasus. Han kanske är en ond som lade en förstaröst på en god och sedan satt lugnt i båten när det sedan kom en andraröst. cirkus tycker jag resonerar rimligt, dels angående andrarösten och även i andra avseenden och därför är jag (i alla fall för stunden) mer inne på den första rösten där. Därför:

xfie röstar på Pegasus63

OBS från LL:

Hörrni, jag gör mitt bästa för att fixa kul lekar åt oss alla. Jag skulle gärna se att ni följde reglerna som står i början av leken.

*För att underlätta för LL ska röstlistan hållas uppdaterad.

Den här regeln är för att jag inte har möjlighet att kunna hålla koll på allas röster. Jag kan inte heller se vilka tider folk röstat och om det är i tid eller inte. (Jag är alltså blind om någon missat det) Utan en uppdaterad lista kan jag inte skriva några uppdateringar till leken, så enkelt är det. Den regeln är alltså inte till för att jag är lat, utan det funkar inte annars för mig.
Det är skittråkigt att varje kväll behöva tjata om att få en uppdaterad röstlista medan folk skriver att de väntar på uppdatering.

Så. Följ gärna reglerna i fortsättningen. Tack.

OBS från LL:

Hörrni, jag gör mitt bästa för att fixa kul lekar åt oss alla. Jag skulle gärna se att ni följde reglerna som står i början av leken.

Den här regeln är för att jag inte har möjlighet att kunna hålla koll på allas röster. Jag kan inte heller se vilka tider folk röstat och om det är i tid eller inte. (Jag är alltså blind om någon missat det) Utan en uppdaterad lista kan jag inte skriva några uppdateringar till leken, så enkelt är det. Den regeln är alltså inte till för att jag är lat, utan det funkar inte annars för mig.
Det är skittråkigt att varje kväll behöva tjata om att få en uppdaterad röstlista medan folk skriver att de väntar på uppdatering.

Sorry.. Jag sitter ju bara på mobil så ser ju inga tider

OBS från LL:

Jag sitter endast på mobilen tyvärr. Datorn la av för någon månad sedan

För övrigt klicka det nyss i mitt huvud så jag känner att jag förjar få lite hum om leken.

Jag tror xfie, fio och q är ulvar

Xfie för attt hon skriver att hon är ny och skriver att hon är osäker, men samtidigt lägger en avgörande röst på lena(som vi vet var god) som det känns hon började misstänka misstänkt nyss. Så jag tror rösten var för att rädda kollega fio. Och om Fio är ond så tror jag Mirtai och art är goda pga deras röster på fio och då är det Q och Cirkus kvar och C tycker jag har rimliga tankar och resoneman och då blir det Q kvar.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar