Jag tycker fortarande att LenaHs fiskade skaver mest. Få igång leken kan jag köpa men när det mest känns som att hon vill att siaren ska visa upp sig känns det onajs. Sen tycker jag inte att fios icke-tredjeröst är det minsta märklig, sådär är det jätteofta för mig, jag skriver ett inläg med en motivering och så vips har nån annan jävel varit snabbare om jag inte är säker dvs ond som vill ha ut en god eller en god som siat eller dylikt brukar i allafall jag ge fasen i att rösta med samma motivering inte minst för att det om något brukar ju granskas, så för mig är fio inte märklig, i just det hänseendet. Det i sin tur gör att Mirtais röst idag inte känns jättebra i mig, samtidigt så finns det inte mycket att gå på och hon har i allafall försökt.

Hakar jag i Mirtais tanke om att ulvar kan ha röstat på varandra i något läge så tänker jag alltid att det är säkrast för dom att göra när kollegan inte riskerar att åka så då hamnar mina ögon på LenaH igen och möjlig kollega som röstat på henne skulle då vara Artline. Även q och LenaH (DL1) känns inte heller som en orimlig tanke, sent i röstningen är det jag tänker på.

Så hitan och ditan LenaH dyker upp överallt ( :p ) och då kan jag väl ge mig fan på att ulvar är nån som bara smyger....
Det är verkligen olika hur man tolkar det, jag tycker inte Lenas inlägg är skumt alls 😂

Hörni -medan jag skrev långa inlägget frågar grannen om jag vill komma över på ett glas vin och det tänker jag inte tacka nej till. Eftersom hjärnans kapacitet är reducerad pga <3 tänker jag rösta nu så jag inte glömmer

det får bli såhär

cirkus röstar på LenaH för hon dyker upp hela tiden som skum se inlägget ovanför
(eventuellt så raglar jag in senare och ändrar)

Det är verkligen olika hur man tolkar det, jag tycker inte Lenas inlägg är skumt alls 😂
Men tycker du inte det är skumt att hon vill ha reaktioner? Antingen från en siare som siat mig god eller medhåll från en som siat mig ond? Andra reaktioner kan jag köpa men just det fick mig att reagera

Men tycker du inte det är skumt att hon vill ha reaktioner? Antingen från en siare som siat mig god eller medhåll från en som siat mig ond? Andra reaktioner kan jag köpa men just det fick mig att reagera
Jag tänker att det är typiskt henne att göra en sån sak för att se vem som reagerar och hur. Så nej, jag tycker inte det är skumt

Men hallå, det behövde ju inte vara från siaren själv!
Tror du på riktigt att jag som ond skulle stuckit ut så?

Jag ville få igång leken, tyvärr var inte du där då och ingen annan reagerade heller men det gav ju iaf liiiite näring till leken som vid det laget (30 min före dl) helt hade gått i stå.

Jag tänker att det är typiskt henne att göra en sån sak för att se vem som reagerar och hur. Så nej, jag tycker inte det är skumt
Inget av det hon skrev i röstinlägget var skumt. Inte heller att hon ville ha reaktion av cirkus.

Men jag tycker nog ändå hennes inlägg om att hon röstade på cirkus för att cirkus troligen var siad, det skaver. Det är något som inte känns bra.

Jag är mer sugen på att rösta på Lena framför fio. Men behöver kanske titta vidare på övriga deltagarna.

Inget av det hon skrev i röstinlägget var skumt. Inte heller att hon ville ha reaktion av cirkus.

Men jag tycker nog ändå hennes inlägg om att hon röstade på cirkus för att cirkus troligen var siad, det skaver. Det är något som inte känns bra.

Jag är mer sugen på att rösta på Lena framför fio. Men behöver kanske titta vidare på övriga deltagarna.
Jag tycker det är mer störande med alla de som knappt syns . Blir så lätt att de glöms bort

glömmerallt och Mirtai
Vill jag ska vara goda. GA känns det som att vi har liknande tankar om Lena. Mirtai känns som en god som analyserar. Känns som hon hade resonerat annorlunda som ulv.

fio och xfie
Vet jag inte vad jag tycker om.

Qitis, cirkus och LenaH
jag tror nog att minst en av dem är ulv. Men de är också deltagare jag nästan alltid misstänker.

Cirkus har jag ingen åsikt om. Att hon röstade ut hemlig gör henne inte till ulv. Men det är kanske ändå skumt att hemlig fick lynch 1 rösten istället för Q men jag förstår Cirkus. Men cirkus är nog den jag misstänker minst av den trion just nu (just därför är hon säkert ulv).

Lena. Jag förstår rösten igår men något skaver.

Q. Jag tycker nog ändå att hon reagerade för lite på att Lena röstade på henne i DL1. Sedan är jag tvekam till bsf rösten igår. Det var tydligt att bsf röstade på den hon kunde skriva teori på. Samtidigt som q var tvungen att göra detsamma. Gårdagen DL var svårt. Så jag vet inte.

Ang fio igen. Jag tycker inte att det är konstigt att hon lade tredjerösten. Men det kanske är lite skumt att den hamnade på mirtai som hade samma teori som henne. Måste läsa igenom de inläggen igen

Jag tycker ju dock det är jättemärkligt att driva på mot min uteblivna tredjeröst måste jag säga. Dels för att jag redan förklarat den och dels för att det var väl överhuvudtaget inte ens säkert att jag tänkt rösta på pegasus överhuvudtaget. Jag hade inte sagt något om jag hade röständrat men att hänga upp sig på en röst jag inte ens har lagt känns sådär. 🤨
Visst jag fattar att det inte finns så mkt att gå på när ingen skriver något men om röster bara läggs på de som är hyfsat aktiva så gynnar ju det bara ulvarna kan gömma sig ännu mer tänker jag

@Artline jag är inte alls säker på Fio som ond. Men kunde inte hitta ngn mer misstänkt där och då

vad gäller cirkus och Lena så tycker jag att båda dem försöker driva leken framåt på ett sätt de nog inte gjort som onda?

Jag kan tänka mig att byta röst, är inte heller riktigt säker på xfie som jag tycker verkligen smyger med.

även qitis känner jag mig mer osäker på vart jag har

@Artline jag är inte alls säker på Fio som ond. Men kunde inte hitta ngn mer misstänkt där och då

vad gäller cirkus och Lena så tycker jag att båda dem försöker driva leken framåt på ett sätt de nog inte gjort som onda?
Lena och Cirkus kan nog göra vad som helst som onda :p men kan tänka mig att avvakta med Lena.

Q. Jag tycker nog ändå att hon reagerade för lite på att Lena röstade på henne i DL1. Sedan är jag tvekam till bsf rösten igår. Det var tydligt att bsf röstade på den hon kunde skriva teori på. Samtidigt som q var tvungen att göra detsamma. Gårdagen DL var svårt. Så jag vet inte.
Faktum är att @qitis väldigt sällan reagerar på när jag röstar på henne dl1, hon är nog min nya @Snurrfian :o
Sen är det väl skillnad på om man som jag nu lägger en förstaröst eller om man lägger en avgörande röst.

Jag har ingen aning om ifall q är ond eller god men den uteblivna reaktionen är inget jag tycker är avvikande.

Jag kan tänka mig att byta röst, är inte heller riktigt säker på xfie som jag tycker verkligen smyger med.

även qitis känner jag mig mer osäker på vart jag har
Det svåra med xfie är att jag inte har någon koll på hur hon brukar vara.

Minns inte om hon är orutinerad eller ej. Eller om hon är en hon.

Om du är god, ga är god, cirkus och Lena är goda.

Då blir det Q, Xfie och fio kvar.

(Givetvis kan jag ha fel om GA och att du lurat mig)

Faktum är att @qitis väldigt sällan reagerar på när jag röstar på henne dl1, hon är nog min nya @Snurrfian :o
Sen är det väl skillnad på om man som jag nu lägger en förstaröst eller om man lägger en avgörande röst.

Jag har ingen aning om ifall q är ond eller god men den uteblivna reaktionen är inget jag tycker är avvikande.
Inte reagerar? ;) Hm det jag minns var att jag mer än en gång röstade ut dig när vi båda var goda för att du röstade på mig. ;)

Ang fio igen. Jag tycker inte att det är konstigt att hon lade tredjerösten. Men det kanske är lite skumt att den hamnade på mirtai som hade samma teori som henne. Måste läsa igenom de inläggen igen

Var väl kanske just därför den hamnade på Mirtai. Förcatt hon snodde den haha. Kan ju inte påstå att det var en superstark teori direkt, men det var bara konstigt som han resonerade. Inget som jag skulle vara beredd att rösta ut någon för iallafall

Jag stör mig ff lite på @fio s knepiga röst igår, jag tycker det är lite ludet att inte vilja sticka ut, det handlade ju som sagt inte om att ens avgöra men det vet vi ju alla att andra- och tredjeröster granskas, ffa när det är en lite trögstartad lek som denna där alla har korten så nära bröstet.

Sen behöver det ju naturligtvis inte vara så att fio verkligen är ond men det finns där liksom.

Min röst på @cirkus igår handlade inte om att jag eg tyckte hon var skum utan som jag skrivit för att få igång leken.
Däremot tycker jag hon är skum idag som nu hakar upp sig på det, jag menar om alla sitter och avvaktar så blir det liksom ingen lek och där tycker jag att hon tyvärr blir lite förutsägbar i sättet att haka upp sig på att rösta på någon som röstat på henne.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17