Jag tycker fortarande att LenaHs fiskade skaver mest. Få igång leken kan jag köpa men när det mest känns som att hon vill att siaren ska visa upp sig känns det onajs. Sen tycker jag inte att fios icke-tredjeröst är det minsta märklig, sådär är det jätteofta för mig, jag skriver ett inläg med en motivering och så vips har nån annan jävel varit snabbare om jag inte är säker dvs ond som vill ha ut en god eller en god som siat eller dylikt brukar i allafall jag ge fasen i att rösta med samma motivering inte minst för att det om något brukar ju granskas, så för mig är fio inte märklig, i just det hänseendet. Det i sin tur gör att Mirtais röst idag inte känns jättebra i mig, samtidigt så finns det inte mycket att gå på och hon har i allafall försökt.
Hakar jag i Mirtais tanke om att ulvar kan ha röstat på varandra i något läge så tänker jag alltid att det är säkrast för dom att göra när kollegan inte riskerar att åka så då hamnar mina ögon på LenaH
igen och möjlig kollega som röstat på henne skulle då vara Artline. Även q och LenaH (DL1) känns inte heller som en orimlig tanke, sent i röstningen är det jag tänker på.
Så hitan och ditan LenaH dyker upp överallt (
) och då kan jag väl ge mig fan på att ulvar är nån som bara smyger....