Tror och hoppas att hon skriver uppdatering nu.Nu återstår endast en lååång väntan till kl 21:30 @Madalitso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror och hoppas att hon skriver uppdatering nu.Nu återstår endast en lååång väntan till kl 21:30 @Madalitso
Tack för leken !
Överlevde hela vägen
Tack alla för riktigt rolig lek. Tror aldrig jag klarat mig till slutet som god .
I en lek med dessa roller brukar det vara det vanliga, det finns lekar där det kan vara bra att inte göra det.Jag hade den fantastiska idén om att skydda Cirukus första dagen eftersom hon antagligen inte var ond eftersom hon var ond förra gången (logik) att man som ängel skall skydda sig själv första dagen för att outa sig hade jag ingen aning om.
Tack för spelet, alla.
I denna leken blev det ju jätte bra. Imponerande att skydda rätt två nätter.Jag hade den fantastiska idén om att skydda Cirukus första dagen eftersom hon antagligen inte var ond eftersom hon var ond förra gången (logik) att man som ängel skall skydda sig själv första dagen för att outa sig hade jag ingen aning om.
Tack för spelet, alla.
Det är sällan lättAlltså, vi i lyan var SÅ helt hel ute
Vi var övertygade att @karamelldrottningen var ledarulven efter massa tidiga tydliga hintar
Sen var vi också säkra på att @cirkus var ängeln, då det var denna som skyddades första natten
Jag vet. Lekarna är jätte konstiga i början. Man är inte van vid att allt man säger kan bli ifrågasatt.Detta har varit rena kbt för mig som ogillar konflikter
Ja, eller Artline tror jag var ert andra hands alternativ på ledarvargAlltså, vi i lyan var SÅ helt hel ute
Vi var övertygade att @karamelldrottningen var ledarulven efter massa tidiga tydliga hintar
Sen var vi också säkra på att @cirkus var ängeln, då det var denna som skyddades första natten