Hedinn
Moderator
Det är inte Lenas fel, tro mig, hon ville!Men att svika tradition på det viset genom att inte käka Elo!
Bra för oss goda men lekmässigt så får du skämmas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte Lenas fel, tro mig, hon ville!Men att svika tradition på det viset genom att inte käka Elo!
Bra för oss goda men lekmässigt så får du skämmas.
Vi försökte ju redan i den härNu har jag levt länge i två lekar på rad ...så jag antar att jag kommer dö direkt i nästa lek
Fast jag sa inte att jag ville testa något, det hittade ni på självaDet var i slutändan det nog det som fick dig lynchad skulle jag tro, eller snarare allt dit prat om att du ville testa något med rösten.
@LenaH haha samma här jag bara oj hjälp lek redan?
Jag tolkade det du skrev så..Fast jag sa inte att jag ville testa något, det hittade ni på själva
Jag trodde jag blev mest misstänkt för att ha försökt få ut "ängeln) som jag förstod det var jag mer missränkt för att vara ulv än ledarvarg..
Ja absolut, jag menade bara att jag inte avsåg det att tolkas såJag tolkade det du skrev så..
Jag avsåg inte alls att min uppräkning av deltagare skulle tolkas annat än som bokstavligt det jag skrev, men jag hade bra roligt åt det. Jag försökte försvara mig, samtidigt som jag såg på en föreläsning och chattade. Det gick sisådär med alltihop. jag gör nog om det någon gång om det är för dött i lekenJa absolut, jag menade bara att jag inte avsåg det att tolkas så