Haha alltså vaAlltså, vi i lyan var SÅ helt hel ute
Vi var övertygade att @karamelldrottningen var ledarulven efter massa tidiga tydliga hintar
Sen var vi också säkra på att @cirkus var ängeln, då det var denna som skyddades första natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha alltså vaAlltså, vi i lyan var SÅ helt hel ute
Vi var övertygade att @karamelldrottningen var ledarulven efter massa tidiga tydliga hintar
Sen var vi också säkra på att @cirkus var ängeln, då det var denna som skyddades första natten
Det var ju uppenbart att det var @Artline och ingen annan som var siare. Hur kunde folk missa det?! Kolla skillnaden på DL 1 och nästa dag liksomTack alla deltagare för en mycket underhållande lek!
Jag hade särskilt kul åt när både goda och onda lyan var säkra på att cirkus var ängel och undrade varför i hela fridens namn hon tjatade så i tråden om vem som kunde vara ängel. Och stackars Elo som lyckades så fantastiskt som ängel misstänktes för ond.
Samt att folk ville ha vem som helst som siare utom artline, och alla kunde vara tvillingar utom karamell och lobelia
Ja, fast det var ju bara i början efter vin-kommentarenJa, eller Artline tror jag var ert andra hands alternativ på ledarvarg
Q var inne på art som siare och Elo som ängel dag 3, men sen blev förvirringen total i goda lyan. Därför du fick spionrad, för du var ju tydligen siad god oavsett eftersom ingen fått dig utröstad.Det var ju uppenbart att det var @Artline och ingen annan som var siare. Hur kunde folk missa det?! Kolla skillnaden på DL 1 och nästa dag liksom
Först skrev du att du skulle ”käka imorgon” när nyårsafton var i övermorgon, och sen var du på Hedinn mycket om ledarvargens vara eller inte varaHaha alltså va
Jag tror faktiskt inte vi hade nåt andrahandsval, vi var helt övertygade tills @glömmerallt dog...Ja, eller Artline tror jag var ert andra hands alternativ på ledarvarg
Ojdå har jag skrivit så Borde kanske gå igenom mina egna inläggFörst skrev du att du skulle ”käka imorgon” när nyårsafton var i övermorgon, och sen var du på Hedinn mycket om ledarvargens vara eller inte vara
Så ofantligt smart gjort!Jag hade den fantastiska idén om att skydda Cirukus första dagen eftersom hon antagligen inte var ond eftersom hon var ond förra gången (logik) att man som ängel skall skydda sig själv första dagen för att outa sig hade jag ingen aning om.
Tack för spelet, alla.
Så nu när leken är slut. Kolla nästan alla mina teorier stämde ju faktiskt! Till och med den om att ängeln skyddat en annan fösta natten.Så ofantligt smart gjort!
Jag tackar som bara den - jag borde egentligen fattat att någon hade skyddat mig första natten när jag fick några fina rader....
Så ofantligt smart gjort!
Jag tackar som bara den - jag borde egentligen fattat att någon hade skyddat mig första natten när jag fick några fina rader....
I DL 2 så skrev du att du inte ville lyncha ängeln eller siaren och sedan röstade du på migTack alla för en kul lek! Så glad att jag fick leka vidare efter första natten.
Det kändes så skönt att jag i allafall hittade Art till slut.
@karamelldrottningen jäklars vad bra du spelade när du kom in igår och kom igång!
Tack själv!Tack alla för en kul lek! Så glad att jag fick leka vidare efter första natten.
Det kändes så skönt att jag i allafall hittade Art till slut.
@karamelldrottningen jäklars vad bra du spelade när du kom in igår och kom igång!
I nästa lek så är du ulv och får leka till slutet.@cirkus och övriga, med facit i hand, är det någon info du/ni hellre velat ha från första natten? Är ju inte osannolikt att jag blir första offer igen och ensam i goda lyan någon dag.
Vi spekulerade inte supermycket kring siaren... Men kanske att vi var inne på att det var Elo?Ulvarna. Ni måste ha förstått att jag var siare? Varför blev jag inte käk?
Vi spekulerade inte supermycket kring siaren... Men kanske att vi var inne på att det var Elo?
Men övertygelsen att Cirkus var ängeln ställde nog till det rätt bra för oss
Vi plockade Art efter andra DL när vi fick paketetTack alla deltagare för en mycket underhållande lek!
Jag hade särskilt kul åt när både goda och onda lyan var säkra på att cirkus var ängel och undrade varför i hela fridens namn hon tjatade så i tråden om vem som kunde vara ängel. Och stackars Elo som lyckades så fantastiskt som ängel misstänktes för ond.
Samt att folk ville ha vem som helst som siare utom artline, och alla kunde vara tvillingar utom karamell och lobelia