Dl 3 kl 21.30

17:03 hemlig röstar på Elo
19.15 Ceta röstar på LenaH
19.24 cirkus röstar på glömmerallt
Artline röstar på glömmerallt
LenaH röstar på glömmerallt

Elo 1
LenaH 1
Glömmerallt 3

Jag är ju inte lika övertygad om att ulvarna la sina röster på Lobelia, vad jag förstår handlar hela teorin om att hon fick många röster. Det fick ju qitis också? Varför skulle ulvarna samla sina mot Lobelia? Redan DL2, liksom, det känns lite väl enkelt?

Jag har en date med kudden strax och flaggar redan nu för jobb, middag hos mamma och tripp till ridhuset för trimning av gullefjun imorgon så jag sladdar nog in sent om jag lever. :)

Okej dags för klartext Jag tror @cirkus är siare och har siat goda, det är ända anledningen jag ser till hennes märkliga beteende också därför jag verkligen försökt förstå hennes teorier!

Glömmerallt röstar på Elo

För hennes röst igår på lobelia är den jag tycker är mest skum och cirkus har inte uteslutigt henne som ond!

Jag är ju inte lika övertygad om att ulvarna la sina röster på Lobelia, vad jag förstår handlar hela teorin om att hon fick många röster. Det fick ju qitis också? Varför skulle ulvarna samla sina mot Lobelia? Redan DL2, liksom, det känns lite väl enkelt?
Jag är inte omöjlig om du har något bättre teori.

Men jag tror ulvarna gärna tog chansen med Lobelia.

Ang Q rösterna. Jag, Lena och Lobelia röstade på henne och vi hade alla tre röster på oss. Minns dock inte om cirkus och Q hade ändrat när Lena röstade. Så jag förstår att Q fick röster på sig ( speciellt med tanke på att jag röstade där)

Okej dags för klartext Jag tror @cirkus är siare och har siat goda, det är ända anledningen jag ser till hennes märkliga beteende också därför jag verkligen försökt förstå hennes teorier!

För hennes röst igår på lobelia är den jag tycker är mest skum och cirkus har inte uteslutigt henne som ond!

Ja och att hon har en röst också jag valde mellan de som hade röster!

Dl 3 kl 21.30

17:03 hemlig röstar på Elo
19.15 Ceta röstar på LenaH
19.24 cirkus röstar på glömmerallt
Artline röstar på glömmerallt
LenaH röstar på glömmerallt

Elo 2
LenaH 1
Glömmerallt 3

DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia

19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm

20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.12 cirkus ändrar till Artline
21.13 LenaH röstar på qitis
21.14 Elo röstar på Lobelia
21.15 Lobelia röstar på Q
21.17 qitis ändrar till Artline
21.19 Artline röstar på Qitis

21.25 Cirkus krånglar och ändrar till Lobelia
21.26 Hedinn röstar på Lobelia

för sen LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

QITIS 4
Lobelia 4
cirkus 2
artline 1
bsf 1

Jag är inte omöjlig om du har något bättre teori.

Men jag tror ulvarna gärna tog chansen med Lobelia.

Ang Q rösterna. Jag, Lena och Lobelia röstade på henne och vi hade alla tre röster på oss. Minns dock inte om cirkus och Q hade ändrat när Lena röstade. Så jag förstår att Q fick röster på sig ( speciellt med tanke på att jag röstade där)
Röstningen såg ut såhär, tror inte du fick mer än två röster? Så tror aldrig du hade 3

Jag har tänkt den tanken också, men får inte riktigt ihop det. Hon har ju fler goda än vad hon kunnat hinna sia?

Lobelia röstar på Glömmer allt. GA tillhör de jag ät osäker på och hon agerade märkligt vid DL2 och så vill jag hellre följa de jag håller åt goda hållet än de jag misstänker

Jag har tänkt den tanken också, men får inte riktigt ihop det. Hon har ju fler goda än vad hon kunnat hinna sia?
Det här tycket jag är lite skumt, som GA skriver så kan man ju dra slutsatser utifrån informationen i kombination med vad som händer i spelet även om man då kanske är mer osäker. Även bybor kan ha lite koll (eller tro sig ha det) helt utan info.

Näe, jag tycker glömmerallt har haft vettiga tankar och bra teorier, jag tycker det hela ser alldeles för enkelt ut. Elo har i mina ögon i så fall varit betydligt mer smygande och försiktig. Och jag vill undvika att rösta i sista minuten idag, så:

Hedinn röstar på Elo

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar