Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte omöjlig om du har något bättre teori.Jag är ju inte lika övertygad om att ulvarna la sina röster på Lobelia, vad jag förstår handlar hela teorin om att hon fick många röster. Det fick ju qitis också? Varför skulle ulvarna samla sina mot Lobelia? Redan DL2, liksom, det känns lite väl enkelt?
Okej dags för klartext Jag tror @cirkus är siare och har siat goda, det är ända anledningen jag ser till hennes märkliga beteende också därför jag verkligen försökt förstå hennes teorier!
Glömmerallt röstar på Elo
För hennes röst igår på lobelia är den jag tycker är mest skum och cirkus har inte uteslutigt henne som ond!
På mobilen så ser inte tiderDl 3 kl 21.30
17:03 hemlig röstar på Elo
19.15 Ceta röstar på LenaH
19.24 cirkus röstar på glömmerallt
Artline röstar på glömmerallt
LenaH röstar på glömmerallt
Elo 2
LenaH 1
Glömmerallt 3
Känner desamma. Men följer hellre cirkus än hemlig. Men jag är osäker.
DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia
19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm
20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.12 cirkus ändrar till Artline
21.13 LenaH röstar på qitis
21.14 Elo röstar på Lobelia
21.15 Lobelia röstar på Q
21.17 qitis ändrar till Artline
21.19 Artline röstar på Qitis
21.25 Cirkus krånglar och ändrar till Lobelia
21.26 Hedinn röstar på Lobelia
för sen LenaH ändrar röst till karamelldrottningen
QITIS 4
Lobelia 4
cirkus 2
artline 1
bsf 1
Röstningen såg ut såhär, tror inte du fick mer än två röster? Så tror aldrig du hade 3Jag är inte omöjlig om du har något bättre teori.
Men jag tror ulvarna gärna tog chansen med Lobelia.
Ang Q rösterna. Jag, Lena och Lobelia röstade på henne och vi hade alla tre röster på oss. Minns dock inte om cirkus och Q hade ändrat när Lena röstade. Så jag förstår att Q fick röster på sig ( speciellt med tanke på att jag röstade där)
Jag vet att jag hade två. Jag kände inte för att lynchas och tyckte Q var skumRöstningen såg ut såhär, tror inte du fick mer än två röster? Så tror aldrig du hade 3
Jag har tänkt den tanken också, men får inte riktigt ihop det. Hon har ju fler goda än vad hon kunnat hinna sia?Okej dags för klartext Jag tror @cirkus är siare och har siat goda, det är ända anledningen jag ser till hennes märkliga beteende också därför jag verkligen försökt förstå hennes teorier!
För hennes röst igår på lobelia är den jag tycker är mest skum och cirkus har inte uteslutigt henne som ond!
Jaha jag tyckte du skrev att ni hade tre var, mitt misstag. jag kopierade in röstningen för att du var osäker på den, sitter vid dator så var lätt för mig att ta fram.Jag vet att jag hade två. Jag kände inte för att lynchas och tyckte Q var skum
Beroende vad hon har fått för svar så kan hon väl dra slutsatser från det och sen har hon gissningsvis valiga teorier också (hon har ju exempelsvis fel om mig)Jag har tänkt den tanken också, men får inte riktigt ihop det. Hon har ju fler goda än vad hon kunnat hinna sia?
Vad är märkligt kring dl 2, jag trodde vi rätt ut det där missförståndet.?Lobelia röstar på Glömmer allt. GA tillhör de jag ät osäker på och hon agerade märkligt vid DL2 och så vill jag hellre följa de jag håller åt goda hållet än de jag misstänker
Det här tycket jag är lite skumt, som GA skriver så kan man ju dra slutsatser utifrån informationen i kombination med vad som händer i spelet även om man då kanske är mer osäker. Även bybor kan ha lite koll (eller tro sig ha det) helt utan info.Jag har tänkt den tanken också, men får inte riktigt ihop det. Hon har ju fler goda än vad hon kunnat hinna sia?