Jag är inte så säker på att det är ett missförstånd, men jag är långt ifrån säker på att du är ulv heller.Vad är märkligt kring dl 2, jag trodde vi rätt ut det där missförståndet.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte så säker på att det är ett missförstånd, men jag är långt ifrån säker på att du är ulv heller.Vad är märkligt kring dl 2, jag trodde vi rätt ut det där missförståndet.?
Absolut, och så är det säkert. Jag har dock upplevt henne som att hon verkar så väldigt säker på så många. Så kan det ju såklart vara ändå, ibland är hon ju övertygad själv. Men det är också det som gör att jag blir lite osäker på att följa henne blint. Hon har säkert rätt om vissa, men knappast om alla?Det här tycket jag är lite skumt, som GA skriver så kan man ju dra slutsatser utifrån informationen i kombination med vad som händer i spelet även om man då kanske är mer osäker. Även bybor kan ha lite koll (eller tro sig ha det) helt utan info.
Vilka tror du är goda vs onda?Absolut, och så är det säkert. Jag har dock upplevt henne som att hon verkar så väldigt säker på så många. Så kan det ju såklart vara ändå, ibland är hon ju övertygad själv. Men det är också det som gör att jag blir lite osäker på att följa henne blint. Hon har säkert rätt om vissa, men knappast om alla?
Cirkus verkar ju ha nån form av info och jag upplever henne grävande och teoriande, hon verkar övertygad om Lobelia, det dock baserat på att hon fick många röster DL2, vilket jag tycker är en enkel och osäker slutsats - men inser ju att det kan ligga nåt annat bakom den teorin.Vilka tror du är goda vs onda?
Dl 3 kl 21.30
17:03 hemlig röstar på Elo
19.15 Ceta röstar på LenaH
19.24 cirkus röstar på glömmerallt
Artline röstar på glömmerallt
LenaH röstar på glömmerallt
Glömmerallt röstar på Elo
Elo röstar på glömmerallt
Lobelia röstar på glömmerallt
Hedinn röstar på Elo
Elo 3
LenaH 1
Glömmerallt 5
Hoppas allt löst sig och att det inte var något allt för allvarligtUrsäkta utebliven röst! Trodde jag skulle ha mer tid ikväll men dök upp en akut grej och sen kom jag av mig helt. Ska läsa igenom tråden. Ser att rätt person åkte ut nu. Snyggt jobbat!
Väldigt bra men det kunde varit ännu bättre och att en vanlig ulv hade rykt och att ulvarna hade käkat sin ledare, men en kan inte få allt.
Jag gissar att de övriga ulvarna finns att finna bland hemlig, Ceta och Hedinn . Själv har jag nog gjort mitt i den här leken men tror ändå jag har bidragit hyffsat.
Den där exprimentella rösten på Lobelia som GA la igår pekar ännu tydigare på en god Lobelia.
hemlig tror jag är ulv som plockade upp Lobelias misstankar mot Pega i DL1 och la en enkel röst där och sen dagens enkla på Elo talar inte till hennes fördel.
Jag tror att glömmerallt röstade på en ulv i DL1 för att visa upp sig, hon la en sen röst så det fanns i princip ingen risk att det skulle komma flera på den ulven och om min lya stämmer så var det också enda rösten på en ulv i den lynchen - allt för att visa upp sig.
hemlig tror jag är ulv som plockade upp Lobelias misstankar mot Pega och la en enkel röst där och sen dagens enkla på Elo talar inte till hennes fördel.
Ceta tror jag är ulv pga hennes röstrad och att hon höll i princip alla de jag tror är goda som onda och ingen i min tilltänkta lya som ulv. Sen har vi slarvet med att missa flera saker bland annat Elos teoriinlägg innan DL2 - det ger mig ulvvibbar
Visserligen har Elo också haft ungefär mina lyakandidater som goda och de jag tror är goda som ulvar. Men hennes röstrad ser bättre ut och hon har fått röster på sig från de jag tror är i lyan (idag)