Ska försöka få ner lite tankar i alla fall trots att jag är superförvirrad av förra röstningen och sovit dåligt.
Funderar lite på
Cirkus. Skriver mycket natten efter röstningen och spekulerar kring vem som kan tänkas vara ängeln. Har förstått från tidigare lekar att detta är lite tabu, men hon kan ju ha rätt i att ulvarna redan vet vem som är ängel, då denne kan ha räddat sig själv i första käket. Lutar åt ond för mig i dagsläget, men långt ifrån säker.
Sen har vi
Karamelldrottningens citat nedan:
Även här är ju frågan, är det ett tecken på att vara ond eller god att diskutera ängelns roll? (Även om jag personligen inte skulle tänka att en ensam röst på någon skulle tyda på att denne är ängeln. Varför skulle en ulv ensam försöka rösta på ängeln? Känns onödigt, men vad vet jag?)
@karamelldrottningen du får gärna utveckla varför det skulle vara ett försök för ulvarna att rösta ut ängeln att det är varsin röst på Bsf och Artline
LenaHs röständring i slutet av Dl2 kan jag inte heller greppa lite. Stämmer det hon skriver i citatet nedan?
Att hon är god och faktiskt insåg att Qitis var god, eller var det en ulvlig bluff för att se god ut?
Hedinn känns som att hon ställer många frågor och försöker förstå. Har spelat för lite för att veta om detta är typiskt god- eller ond- Hedinn, men lutar nog personligen åt god i dagsläget. Hade en god känsla av henne i förra leken med (där jag bara iakttog) men hade rätt då, så får se hur länge känslan håller i sig nu.
Hemligs inlägg nedan tycker jag är en bra sammanfattning. Mycket jag håller med om här, så hon lutar åt god för mig för tillfället..
Elo har mig som eventuell ulv baserat på ett misstag jag gjorde, men visar på denna sida i spelet förmåga att göra precis likadana misstag
Oklart vart hon lutar för mig i dagsläget.
resterande deltagare har smitit lite under radarn idag, får se om jag få en bättre känsla innan det är dags att rösta...