Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går igenom ledarulvens inlägg nu. Detta ser ut att vara en hint till lyan om att Glömmerallt vet att dessa tre är goda. Vi vet redan att blacksmithfarm var god så varför blanda goda och onda på detta viset? Nej jag tror att detta var ett subtilt sett att visa lyan.+ @qitis mfl. reagerade också på det där, fast reflekterade inte över att det kunde vara en hint. intressant tanke verkligen.
Själv tyckte jag mest det var märkligt att jag var med och inte tex. @Blacksmithfarm @LenaH , @Artline. nog för att jag är rutinerade men ringrostig och rätt kass föra leken.
Alla de som näms levde rätt länge i förra leken så tanken att de skulle vara "ätförslag" känns rimlig också.
Ja och hur skulle glömmerallt själv ha gjort? Lutar kanske mer åt att det det var en ulv som glömmerallt röstade på i och här så känner glömmerallt att glömmerallt behöver förtydliga för sin lya utan att för den sakens skull synas för tydligthmm vad ska vi tro om röstningen då, spontant glor jag ju skeptiskt på de som röstade ut pegasus men precis rom förra leken vill jag nog kika lite på dem som inte röstade udda också..
Sen är det ledarvargen den kan ju ha hintat genom att följa en ulv i röstningen, men en del verkar lite obekanta med rollen och kanske inte har koll på att det är vanligt? Dessutom kan ju ledarvargen velat undvika det eftersom det är det första folk kollar på? Oavsett bör väl alla som inte la en röst på någon som hade en röst granskas med det i åtanke.
Typ slutsats, jag behöver kolla alla..
Känns inte som jag behövde ändra röst, förstår om ni vill syna mig imorgon om jag är kvar efter natten (om nu GA är ond).
Betänk att lyan ofta tycks lämna mig kvar då jag ofta blir misstänkt ändå pga lite virrig. Eller mycket....
Eftersom @cirkus var först att rösta på GA så vill jag hålla henne åt det goda håller. Likaså LenaH, eftersom cirkus gör det. Och då även Lobelia.
Ceta känns för mig vettig efter sitt inlägg som gick igenom de olika deltagarna.
Som jag skrev tidigare @cirkus , ulvarna sparar nog på mig då jag lätt blir misstänkt. Nästan så jag vill bli käk i natt bara för att du ska inse det.
Vet inte ställningen, men om det hjälper goda sidan att ni lynchar mig imorgon om jag är kvar så varsågoda. Hellre jag än nån annan god.
Här vill glömmerallt försöka få det till att Lobelia skulle kunna vara ledarvargen. Lite märkligt tycker jag. Blir inte lyan förvirrad av detta inlägg? Och med tanke på ”drevet” som inte blev av. (Det som var en enda röra i DL 2). Detta ser återigen ut att vara ett sätt att förvirra och min slutsats blir då att Lobelia troligen är god.Hon känns ganska annonym tycker jag därför jag reagerade på att du skrev säker.
Det är för övrigt möjligt att @hemlig är god även om @Lobelia skulle vara ledarvarg, jag tycker ju själva motiveringen känns som en hint och då kan ju rösten på hemlig vara för att förvilla/ misstänkliggöra hemlig om hen avslöjas. Skulle ju ckokså passa ihop med teorin kring listan för( för annars är det lite väl mycket hintande det är det som talar emot.)
Går igenom ledarulvens inlägg nu. Detta ser ut att vara en hint till lyan om att Glömmerallt vet att dessa tre är goda. Vi vet redan att blacksmithfarm var god så varför blanda goda och onda på detta viset? Nej jag tror att detta var ett subtilt sett att visa lyan.
Bra reflektioner! Jag tror du kan ha rätt i bägge. Jag hade tänkt gå igenom hennes inlägg för att just hitta var hon kan tänkas ha hintat om vem hon är. Jag tror det var ulven Hedinn hon röstade på i DL1Ja och hur skulle glömmerallt själv ha gjort? Lutar kanske mer åt att det det var en ulv som glömmerallt röstade på i och här så känner glömmerallt att glömmerallt behöver förtydliga för sin lya utan att för den sakens skull synas för tydligt
Jag tror att om hemlig är ulv var detta inte förvirrande. Snarare ett förtydligande och jag tror att hemlig är en möjlig ulv.Här vill glömmerallt försöka få det till att Lobelia skulle kunna vara ledarvargen. Lite märkligt tycker jag. Blir inte lyan förvirrad av detta inlägg? Och med tanke på ”drevet” som inte blev av. (Det som var en enda röra i DL 2). Detta ser återigen ut att vara ett sätt att förvirra och min slutsats blir då att Lobelia troligen är god.
Men vad är då hemlig?
Kollade upp hemlig teorin.Här vill glömmerallt försöka få det till att Lobelia skulle kunna vara ledarvargen. Lite märkligt tycker jag. Blir inte lyan förvirrad av detta inlägg? Och med tanke på ”drevet” som inte blev av. (Det som var en enda röra i DL 2). Detta ser återigen ut att vara ett sätt att förvirra och min slutsats blir då att Lobelia troligen är god.
Men vad är då hemlig?
Hon säger att om någon god ska lynchas är det hon för hon är bybo ...typ. Det borde finnas två bybor kvar och visst kan hon vara den ena, men jag är misstänksam mot henne ändå även om jag såklart inte kan vara helt säkerTidigare igår så var jag tveksam till om du var ond men dessa meddelanden är skumma.
Men jag funderar på om du är en Q. Dvs någon som är för skum för att vara ulv.
Glömmerallt har röstat på Lobelia, Hedin och Elo.
Om vi leker med tanken att alla dessa är goda, vilket inte behöver vara fallet alls. Då blir uteslutningsmetoden att Ceta och Hemlig är ulvar.
Men vem mer? Borde vara tre ulvar kvar
Har en liten stund över men är inte klokare än tidigare idag.
Att rösta på Lobelia känns rimligt i och med det qitis skrev, samtidigt vet jag att det kan göra att jag får ögonen på mig.
Kommer snart ha ont om tid igen, just nu sitter jag i bilen så kan leka lite (inte jag som kör ).
Känner mig helt vill.
Måste lägga min röst så jag inte missar.
Är också rädd att lyan försöker styra mot ängeln, med sannolikheten att den skyddade sig själv.
Jag är inte så smart att jag får räknas som rutinerad .
Jag funderar lite på @Ceta , som la tredje rösten på Pegasus63 igår. Å andra sidan ny spelare så det behöver inte säga nåt.
Men då jag just nu inte har annat att gå på och är rädd att missa att rösta så: hemlig röstar på cirkus. Varför väljer hon LenaH och inte Lobelia, om hon nu tror att Lobelia lägger ut en lista?
Känns mest rimligt. Hedinn får inte plats i mitt pussel annars. Så hon borde vara ulv om jag inte missat något.Jag tror att glömmerallts röst i DL1 är på en ulvkollega för att visa sig för lyan.
Jag har tidigare spekulerat i att ulvarna ville ha ut Lobelia.
Att hemlig inte röstade på Lobelia tycker jag talar emot att hon skulle vara ulv.
Inte alls omöjligt!Jag tror att glömmerallts röst i DL1 är på en ulvkollega för att visa sig för lyan.
Känns mest rimligt. Hedinn får inte plats i mitt pussel annars. Så hon borde vara ulv om jag inte missat något.
Är mest förvirrand. Denna lek är svår. Om din tidigare känsla av Elo stämmer och att hemlig inte är ulv.Om du inte tror att hemlig är tredje ulven vem kan det vara då?
Elo?
Av dessa lutar det åt att Ceta och Hedinn är ulvar. Vem den tredje är ingen aning. Jag trodde ju LenaH var ond tidigare men sen när både du och cirkus ville få henne åt det goda hållet blev jag osäker. Hur ska ni ha det ?Är mest förvirrand. Denna lek är svår. Om din tidigare känsla av Elo stämmer och att hemlig inte är ulv.
Då blir det ceta, Lena och Hedinn över. Till ulvar.
Men hur säkra är vi egentligen på Lobelia? Tänk om hon grundlurat oss. Nu behöver jag en paus innan alla känns onda.
Men varför skulle ledarvargen vilja ge ätförslag? Vet lyan vem ledarvargen är så vet de vilka som är goda och ätförslag skulle möjligen kunna leda till avslöjande så varför ta risken?Går igenom ledarulvens inlägg nu. Detta ser ut att vara en hint till lyan om att Glömmerallt vet att dessa tre är goda. Vi vet redan att blacksmithfarm var god så varför blanda goda och onda på detta viset? Nej jag tror att detta var ett subtilt sett att visa lyan.