@cirkus s - Efter den galan lynchen så verkar Cirkus än mer vettig även om jag inte håller med om allt. Hon teoriar och gräver och visar tydligt vad hon tycker
@Hedinn - Möjligen bybo men jag börjar luta åt ond, jag hakar up mig en del på att hon började misstänka Karamellen utifrån att hon villle klargöra saker och är frågvis. Det känns nästan som en hämnd där. Jag kanske överreagerar. Hon har också röstat sist varje DL, det känns ulvigt att se vad de andra gör och sen lägga en betydelse lös röst. Utom i DL2 då lade hon upp mig för lynch men oklart om hon sett 3:e rösten. Det skummaste är de sena rösterna dock.
@hemlig - Hemlig är jag osäker på, det skaver att hon röstade på pega som jag aviserade att troligen skulle göra. Än mer suspekt är DL 2 rösten. Om hon vore god så borde hon i vart fall funderat över om cirkus var ett bra val att rösta på tidig. Ingen följde och flera började hålla cirkus som god. Hemlig gick även sin egen väg i DL3 och valde Elo. Jag är osäker på Elos roll och att inte följa de som många anser goda kan både ses som ont och gott men lite skaver det allt
@Artline - Artline teoriar väl som hon brukar som god och dessutom verkar vi ha mycket lika syn på leken så här är tror jag vi ha en god.
@LenaH - LenaH framstår som allt mer skum, hon velade fasligt i DL2 och då tänkte jag att hon kanske inte skulle göra det som ond.
@Elo - Jag tycker personligen att elo är skitskum, röstar som en ond och teoriar som en nybörjar ond med att inte ha koll på de som anses säkert goda. Åh andra sidan så talar just detta också för en god Elo som mest bara gissat fel och försöker tänka själv utan stöd från lyan.
@karamelldrottningen Missade gårdagens röst, jag tror
@karamelldrottningen mest baserar jag det på den egentligen skumma 4:e rösten i DL1. Jag är ganska säker på att hon hade sina skäl här. Det lutar starkt mot att hon är god.
Ceta är för mig ungefär som Elo nybörjare som inte riktigt antingen greppat vem de "medgoda" kan vara och därmed misstänker lite hejvilt eller så är hon i lyan och avslöjar att hon har god koll.