Om man bara har två skulle åtminstone jag antagligen vänta. :)

Samtidigt kan alla bybor försvinna och då försvinner ju också den möjligheten att förhäxa en bybo. Ellerså lynchas trollpackan och då blir det inga förhäxningar alls. Jag tror den har använt åtminstone den ena av sina skills.

Fast det var ju den andra förmågan du skrev om? Siaren vet ju inget om huruvida det blev lottning eller inte igår för att trollpackan använt roll-förmågan?
Jag trodde trollpackan fick använda förmågan var natt och då kunde jag inte se någon anledning att låta bli. Siaren skulle i så fall med hyfsad säkerhet veta om den använts på siarförmågan eller på en bybo. Får man bara en av var sort är det ju andra förutsättningar, jag hade missförstått det hela.

Ja alltså, som röstningarna ser ut så ser jag inte riktigt vad det skulle spela för roll egentligen. Nu blev det bara en sånt där typiskt ulvleksinsnöande! :rofl:

Dl 3 kl 21.30

17:03 hemlig röstar på Elo
19.15 Ceta röstar på LenaH
19.24 cirkus röstar på glömmerallt

Elo 1
LenaH 1
Glömmerallt 1

Artline röstar på glömmerallt
Jag tror att ulvarna försökte få ut Lobelia och jag tror cirkus är god pågrund av alla miljoner röständringar förra lynchen därför följer jag henne för att samla rösterna.

Jag kan ändra om någon vinkar

Alltså det gick upp ett Liljeholmens även för mig nyss och om jag då tittar på vilka som röstade på @Lobelia igår så avskriver jag @cirkus och @Elo pga vad cirkus skrivit under dagen och då är det @Hedinn och @glömmerallt kvar så om vi utgår från att minst en från lyan var med på att lyncha Lobelia igår så väljer jag att följa cirkus röst:

LenaH röstar på glömmerallt för att hon startade drevet mot Lobelia vilket jag tror var en intrikat chansning på att få ut Lobelia i lynch.

Det är lätt att följa med strömmen nu, jag är benägen att följa de jag tror är åt det goda hållet för att de kanske inser mer än mig, men de verkar famla lika mycket i blindo. Har du något mer att komma med @glömmerallt, varför jag inte ska rösta på dig och vem jag i annat fall skulle välja?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar