Har @karamelldrottningen varit närvarande i år? Hade varit intressant att ta del av hennes tankar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De förstås men varför låta bli?Siaren vet väl inte säkert?
Trollpackan behöver ju inte använt nån alls?
För att bybor sällan har koll i början på en lek?De förstås men varför låta bli?
I årHar @karamelldrottningen varit närvarande i år? Hade varit intressant att ta del av hennes tankar.
Om man bara har två skulle åtminstone jag antagligen vänta.De förstås men varför låta bli?
Mitt favorit skämt
Ja? I år?
Varför inte förhindra de goda att få reda på en roll?För att bybor sällan har koll i början på en lek?
Jag är inte delfin idag, så jag hajade. Det var kul.Ja? I år?
Okej, nu gick det upp ett liljeholmens, trodde att gick att trolla var natt.Om man bara har två skulle åtminstone jag antagligen vänta.
Om man bara har två skulle åtminstone jag antagligen vänta.
Fast det var ju den andra förmågan du skrev om? Siaren vet ju inget om huruvida det blev lottning eller inte igår för att trollpackan använt roll-förmågan?Varför inte förhindra de goda att få reda på en roll?
Har @karamelldrottningen varit närvarande i år? Hade varit intressant att ta del av hennes tankar.
Jag trodde trollpackan fick använda förmågan var natt och då kunde jag inte se någon anledning att låta bli. Siaren skulle i så fall med hyfsad säkerhet veta om den använts på siarförmågan eller på en bybo. Får man bara en av var sort är det ju andra förutsättningar, jag hade missförstått det hela.Fast det var ju den andra förmågan du skrev om? Siaren vet ju inget om huruvida det blev lottning eller inte igår för att trollpackan använt roll-förmågan?
Du lär ha det tråkigt om ett par veckor för att inte tala om i december, då är det inte mycket bevänt med "i år"Mitt favorit skämt