Siaren vet om det blev lottning eller om det var röster som avgjorde i förra lynchen, kanske inte så viktigt just nu. Det är ju också praktiskt att veta exakt roll på den man siar.
Siaren vet väl inte säkert?
Trollpackan behöver ju inte använt nån alls?

Ja klart det spelar roll men valet föll ju på den jag misstänkte mest.

Jag ville få igång röstningen det blir så svåranalyserat om alla röster kommer i en klump i slutet. (lyckades väl sådär med tanke på kaosslutet:cool: ) Sen var jag också lite orolig när jag la rösten att hon skullle vara ängeln för det spriddes en del misstankar mot henne efter den käklösa nattenoch då tänke jag att ev ulvar skulle kunna uttnyttja det och haka på, och då ville jag ha tid att se det och vid behov ändra. de som misstänkte henne mest röstade på dig istället. så då släppte jag den oron och började noja över att du var ängeln och la en massa tid på att ifrågasätta misstankarna på dig.

Då frågade artline

Då ville jag förklara att jag faktiskt hade reflekterat över möjligheten. och svarade detta

Sen har folk övertolkat ordet baktanke och jag har försökt förklara.

Hittade inget vettigare alernativ även om jag ett kort tag övervägde q(inget jag skrev ut då dock men jag förklarar det i 418) men beslöt då jag tyckte det kom skumma drevröster på henne.(det tror jag jag nämde något om även då tror jag)
Varför kändes Lena troligen mer som ängel än Lobelia?

Siaren vet om det blev lottning eller om det var röster som avgjorde i förra lynchen, kanske inte så viktigt just nu. Det är ju också praktiskt att veta exakt roll på den man siar.
Nja det ända den kan veta är väl om den fortrollning som påverkar siaren har använts, hur skulle den kunna ha koll på resten menar du.?

Siaren vet väl om hon får svaret.

X är god/ ond

Eller om hon får svaret

X är rollen Y.
Fast Lobelia skrev ju att siaren vet om det blev lottning eller inte i förra lynchen, dvs antyder att siaren skulle veta om trollpackan använt den andra förmågan?

Jamen det är ju ff inget facit på att NÅGON förtrollning använts. 🙂

Och oavsett vilket så vet jag inte om det har någon betydelse?
Om de får välja att trolla varje natt så lär de trolla om de inte missat.

Men håller med dig om att du inte spelar någon roll. Men hemligs baktanke hade kunnat vara att siaren skulle protestera.

Om hemlig är ulv så vet hon vilket hyss de använde.

Varför kändes Lena troligen mer som ängel än Lobelia?
För att hon hade fått obegripliga röster( i det läget var jag den ända som röstar på lobelia) jag svarde ju på det då, och har inget mer att tillägga nu. Ingen av dem kändes för övrigt som ängel(men en var ju tvungen att ta med i beräkningarna att ulvarna skulle försöka sprida misstankar och båda var omtalade), men jag såg inte det skumma i teorierna mot lena och tyckte rösterna och motiveringarna mot henne var konstiga.

Jag vill rösta snart för jag börjar jobba 06.00 imorgon men jag tvekar mellan @hemlig och @glömmerallt av skäl som jag tidigare redovisat.

@cirkus röstar på ga och även om jag håller cirkus åt det godare hållet så la hon dock en tredjeröst på @Lobelia igår men svängde sen tvärt av orsaker jag själv håller med om.

Samtidigt har cirkus lurat mig förr men det verkar också smart att inte sprida rösterna för mycket.

Hm.

Jag tycker att glömmerallt svarar bra på misstankarna.

Men jag tror nog att ulvarna försökte få ut Lobelia. Där ingår glömmerallt och eftersom cirkus redan röstat där så kommer jag mest troligen rösta där också.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar