@glömmerallt

Du skrev att du var rädd för att ulvarna försöker lyncha en god Lena. Men känner du inte samma rädsla över Lobelia? Varför?
För att ingen följt min röst på henne, had en liten baktanke med att peta iväg den rösten tidigt;)

Jag är givetvis rädd att ha fel och funderar på om det vore klokare att ändra, försöker annalysera dagens röstnign nu för att se om jag hittar bättre alternativ.

Allstå jag hadde, redan röstat när jag noterade att pegasus hadde massa röster på svag gund precis som i förra och började noja över det kring dl. Och eftersom jag inte hade koll på att leken startat utan upptäckte den sent han jag inte läsa så noga och då är det inte aktuellt att planllöst börja ändra i sista minuten direkt.

Att jag drog upp det nu är är för att det artline skrev om lena passar in på mig med och då är det liksom skumt om det inte gör mig också misstänkt tycker jag.
Men att noja ändrar ju inget och en kvart är goda tider att ändra sig, du brukar inte ha några problem. Och uddarösten har du defacto lagt. Noja gör dessutom många som vill verka bekymrade över något men egentligen är nöjda, då ser det ut som de velat.

Jag är också mycket beredd att ändra min röst om det behövs. Jag vill verkligen inte lyncha ängeln eller siaren vem som helst annars går bra typ.
Givetvis helst en ulv men med ingen info är det satans svårt

Måste slänga in en röst nu. Är mer än skapligt förvirrad. Men det som just nu känns som det fått märkliga proportioner är någon jäkla lista som LenaH ska stå med i och nä jag fattar inte.
Får inget grepp om @cirkus
Kanske är det någon tankevurpa eller ligger det mer bakom?
Karamelldrottningen röstar på cirkus

Men alltså va? LenaH är ond för att någon annan skrivit en lista som hon inte är med på?
Och som hint från den onde utanför lyan, eller som röst lista. En förstadagsteori jovisst men som sagt det är absurt. Jag får nog träningsvärk i skrattmusklerna efter den här kvällen.

Jag är också mycket beredd att ändra min röst om det behövs. Jag vill verkligen inte lyncha ängeln eller siaren vem som helst annars går bra typ.
Vad tänker du om att qitis följde din röst på LenaH enbart med motiveringen att hon saknades på listan?

Ok Är du så osäker så blir jag också fundersam och kan tänka mig att ändra röst jag med

Jag vet faktiskt inte vem jag tycker är skummast, q eller cirkus?

Naturligtvis är det lätt att haka upp sig på de som röstat på en men jag tycker båda är hala iom att de teoriar om en hel massa och kommer till slutsatsen att det är jag som är ond?!

Nu tycker jag ju att det börjar komma fram lite mer matnyttigt (även om jag inte hunnit mer än skumma leken) än att gå på att la en uddaröst i DL1 och en lista som jag inte får resonemanget att gå ihop på.

OM nu @Lobelia är ledarvargen som hintar, hur är det en hint att räkna upp ett antal spelare och utelämna några och hur kom @qitis och @cirkus fram till att JAG var ulv??

Jag ser ingen stringens, inget sammanhang?

Jag vill mest inte bidra till att lyncha ängeln så jag blir nervös när nån följer mig. Jag famlar i blindo helt enkelt

Jag vill mest inte bidra till att lyncha ängeln så jag blir nervös när nån följer mig. Jag famlar i blindo helt enkelt
jag erkänner att jag nog trodde att du hade på fötterna med en sådan röst och inte lätt att hitta något att skriva om LenaH helt enkelt pga få inlägg
Så när du skriver som du gör nu så kommer jag att ändra rösten

Du är förvirrande.

Ni har samma teori. Varför blir hon skum om hon håller med dig?

Även om det är skumt att ni båda valt lena framför Lobelia.
Jag kan gärna rösta på dig annars. Enligt tidigare tankar. Tror nämligen att ulvarna bidar sin tid nu och är okej med att jag ryker men vill helst att ängeln (eller siaren) ska ryka.

jag erkänner att jag nog trodde att du hade på fötterna med en sådan röst och inte lätt att hitta något att skriva om LenaH helt enkelt pga få inlägg
Så när du skriver som du gör nu så kommer jag att ändra rösten
Nej fan jag har inget alls på fötterna och bara famlar juh

Men att noja ändrar ju inget och en kvart är goda tider att ändra sig, du brukar inte ha några problem. Och uddarösten har du defacto lagt. Noja gör dessutom många som vill verka bekymrade över något men egentligen är nöjda, då ser det ut som de velat.
Ja min poäng är ju att mitt beteende vart skumt och att det är konstigt att det inte blir misstänkt, när andra spelare(Främst lena) blir misstänkta för liknande.

Sen vet var det snarare runt tio minuter(och det är typ vad jag behöver för ett röstinlägg) och visst hade jag hunnit ändra men för mig var det för kort tid för att fundera ut om du var ett vettigarealternativ(du var den enda övriga med mer än 1 röst då) Liksom jag lägger ju inte en tredjeröst på dig bara för att jag är nojig över ett drev.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar