DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia
19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm
20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus

Lobelia 1
LenaH 2
cirkus 2
qitis 1
BSF 1

Ja min poäng är ju att mitt beteende vart skumt och att det är konstigt att det inte blir misstänkt, när andra spelare(Främst lena) blir misstänkta för liknande.

Sen vet var det snarare runt tio minuter(och det är typ vad jag behöver för ett röstinlägg) och visst hade jag hunnit ändra men för mig var det för kort tid för att fundera ut om du var ett vettigarealternativ(du var den enda övriga med mer än 1 röst då) Liksom jag lägger ju inte en tredjeröst på dig bara för att jag är nojig över ett drev.
Det är jag tacksam för. Jag undrar dock var jag ska rösta. Q känns som ett lätt mål, alltför lätt. Skulle hon verkligen sticka ut på det viset om hon satt i lyan. Lenah har jag knappt sett röken av och du beter dig bara som jag minns dig från förr och lägger skumma röster för att du har någon plan någonstans. Märkligast är allt prat om den där listan och sen röstar de på LenaH. Hon kan vara ulv i och för sig, men motiveringen är helkass.

Äh fan jag ändrar rösten.

cirkus ändrar till Artline

enligt tidigare teori. Kan inte bättre nu när jag sitter på figgan hemma hos min kusin och spelar från mobilen.

Nä jag tycker nog @qitis är skummast hittills, för mig luktar det inställsam ulv som låtsas tro att @cirkus skulle ha siat mig och följer med när hon sitter på facit själv och det är ganska typiskt q att vara snabb att hitta ev sior och därför kan hon spela på det som ulv fast hon vet att det inte stämmer.

LenaH röstar på qitis

Tycker det är svårt när så många verkar vara jätteosäkra och flagga för ändringar osv.

Jag tänker dock så här:

Elo röstar på Lobelia

Samma röst som förra gången men jag funderar på vad som pågar när flera andra spelare 'misstänker' henne men röstar på andra.

Jag måste få till en röst, den som helt klart är skummast för mig är Q som envisas med att rösta på LenaH utifrån vad jag inte skrivit. Jag skulle aldrig få för mig att skriva någon lista på det viset för att hinta något som ingen behöver. Det är okaraktäristisk för en ulv att sticka ut på det viset, men ulvar sticker ut ibland ändå. Sen vill jag rädda skinnet.

Lobelia röstar på Q

Jag får gå på det jag hade funderingar på igår - och även noterat ytterligare idag
Ser att det diskuteras om lyan skulle vilja få ut ängeln i lynch idag - det tror jag är osannolikt men reagerar på konversationen mellan BSF och artline lite ang detta och lite annat- Ser ut som de bondar lite? Kanske inte hade så fel i min teori igår ändå?

Detta samt en kommentar från Artline till BSF att hennes inlägg ser ut som en ledarvarg skrivit det - och så lite skämt svar dem emellan om att skriva listor är skumt

Kan hända att jag faktiskt var på rätt spår igår månne att BSF är ledarvargen?
I så fall torde Artline vara ulv och vill som sagt helst rösta på en trolig ulv i första hand så

qitis ändrar röst till Artline

Jag får gå på det jag hade funderingar på igår - och även noterat ytterligare idag

Detta samt en kommentar från Artline till BSF att hennes inlägg ser ut som en ledarvarg skrivit det - och så lite skämt svar dem emellan om att skriva listor är skumt

Kan hända att jag faktiskt var på rätt spår igår månne att BSF är ledarvargen?
I så fall torde Artline vara ulv och vill som sagt helst rösta på en trolig ulv i första hand så

qitis ändrar röst till Artline
Men följer du mig IGEN

Äh fan jag ändrar rösten.

cirkus ändrar till Artline

enligt tidigare teori. Kan inte bättre nu när jag sitter på figgan hemma hos min kusin och spelar från mobilen.
men vad fan nu röstade jag ju på samma som dig - igen!! O_o Såg inte det innan jag skickade mitt ändringsinlägg!

Jag tycker väl egentligen att både cirkus och Q är skumma pågrund av Lena rösten.

Men Q känns skummare i hennes följa cirkus grej.

Artline röstar på Qitis

DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia

19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm

20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.12 cirkus ändrar till Artline
21.13 LenaH röstar på qitis

21.14 Elo röstar på Lobelia
21.15 Lobelia röstar på Q
21.17 qitis ändrar till Artline
21.19 Artline röstar på Qitis

Lobelia 2
Artline 2
cirkus 2
qitis 4
BSF 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar