jisses nu snurrar det runt i huvudet på mig må jag säga

Cirkus reagerar på det jag fann angående Lobelias inlägg och finner det skumt - men röstar på LenaH Har lite tankar kring det som får snurra ett tag till :idea:

Flera reagerar på mig för att jag reagerade på det Lobelia skrivit . Hemlig höll med om att hon reagerat på det också men väljer att rösta på cirkus

Ser att det diskuteras om lyan skulle vilja få ut ängeln i lynch idag - det tror jag är osannolikt men reagerar på konversationen mellan BSF och artline lite ang detta och lite annat- Ser ut som de bondar lite? Kanske inte hade så fel i min teori igår ändå?
Lobelia kan ju vara ulv likväl som ledarvarg ( eller för all del god . jag vet ju inte det men för att lansera min tanke så får det vara de två alternativen) och kan ju ha skrivit som hon gjorde just till ledarvargen månne vilka som ska just röstas ut? Ibland så står det ju mitt framför näsan precis vad det verkar vara minsann!!
Och BSF röstar också på mig? hm intressant!

Jag tycker @lenas motivering kändes svag hon brukar teoria bättre , att den var udda bekom mig dock inte mer än det gör för anndra spelare.

Jag röstade sent och udda med svag teori , nojade över drevet mot pegasus men jag ser ingen misstänka mig för det som exempel?

(Jag är också lite orolig för att lena skulle vara ängeln med tanke på att det känns som om många försöker sprida lite misstankar dittåt på ganska vaga grunder)
Men om du nu nojade så mycket över drevet så visade du det inte direkt, det är lite av ett spel för gallerierna om man nojar sig och sen lägger en röst som inte betyder något. Och dessutom väntar till nästan sist att rösta. Hur tänkte du här

och kan ju ha skrivit som hon gjorde just till ledarvargen månne vilka som ska just röstas ut?
Huh? Varför då? Ledaren känner till lyan, alla andra än den själv och lyan ska ut. Om lyan teoriar mot ngn speciell så kan ledaren välja att haka på eller inte. Varför skulle lyan lämna en lista på det sättet?

Gah!
Jag tycker som sagt inte att teorin håller och undrar om lyan vill ha ut Lobelia? Efter som Q var den som lanserade teorin:

Så blir det där min röst hamnar,

Blacksmithfarm röstar på qitis

För att jag tror att hon sitter i lyan och försöker styra röstningen mot en god.
Jag upplever att BSF har varit den mest drivande i teoriandet mot Lobelia, men sen gör hon en kovändning och röstar på (och skyller på) Qitis. Detta känns märkligt för mig.

Ceta röstar därför på Blacksmithfarm

Jag tänker att cirkus kan ha en poäng här med sin röst ändå! - jag hade faktiskt fått samma tanke som henne att LenaH inte stod med, samt inte Artline eller BSF och Hemlig heller

qitis röstar på LenaH

Tycker det skaver att Lobelia inte räknar med henne i det inlägget jag och flera andra diskuterat idag
Lobelia kan vara ulv men även ledarvarg och det är bättre att få ut en ulv ( för de kan käka)

Huh? Varför då? Ledaren känner till lyan, alla andra än den själv och lyan ska ut. Om lyan teoriar mot ngn speciell så kan ledaren välja att haka på eller inte. Varför skulle lyan lämna en lista på det sättet?
önskelista kanske vilka de vill ska lynchas - helst utan att de ska bli misstänkta? och så in misstankar hos de goda så de gör som i förra leken_ misstänker och lynchar varandra?

Jag tänker att cirkus kan ha en poäng här med sin röst ändå! - jag hade faktiskt fått samma tanke som henne att LenaH inte stod med, samt inte Artline eller BSF och Hemlig heller

qitis röstar på LenaH

Tycker det skaver att Lobelia inte räknar med henne i det inlägget jag och flera andra diskuterat idag
Lobelia kan vara ulv men även ledarvarg och det är bättre att få ut en ulv ( för de kan käka)
Det känns väldigt bakvänt att rösta på Lena istället för Lobelia.

Om teorin mot Lobelia inte stämde. Hade du fortfarande misstänkt Lena?

jisses nu snurrar det runt i huvudet på mig må jag säga

Cirkus reagerar på det jag fann angående Lobelias inlägg och finner det skumt - men röstar på LenaH Har lite tankar kring det som får snurra ett tag till :idea:

Flera reagerar på mig för att jag reagerade på det Lobelia skrivit . Hemlig höll med om att hon reagerat på det också men väljer att rösta på cirkus

Ser att det diskuteras om lyan skulle vilja få ut ängeln i lynch idag - det tror jag är osannolikt men reagerar på konversationen mellan BSF och artline lite ang detta och lite annat- Ser ut som de bondar lite? Kanske inte hade så fel i min teori igår ändå?
Lobelia kan ju vara ulv likväl som ledarvarg ( eller för all del god . jag vet ju inte det men för att lansera min tanke så får det vara de två alternativen) och kan ju ha skrivit som hon gjorde just till ledarvargen månne vilka som ska just röstas ut? Ibland så står det ju mitt framför näsan precis vad det verkar vara minsann!!
Och BSF röstar också på mig? hm intressant!
Alltså varför skulle ulvarna komma på idén att göra en käklista? Och vad skulle ledarvargen ha för nytta av en sådan som motiverar en risk som den? Jag har då aldrig suttit in en lya där man vetat vem man ska käka flera DLs bort. Visst man kan diskutera och göra lösa planer men varför en lång lista och varför skriva ut den i leken i så fall. Och vad skulle ledarvargen göra med listan, denne har ju full koll på vem som är ond och god i vilket fall som helst.

Tycker det är många som teoriar hårt mot en person men sefna väljer en annan att rösta på. Jag vet inte om det är tecken på ulvighet eller om det är goda som försöker skilja mellan vad de kan teoria och vad de 'känner'. Ska försöka läsa igenom de senaste sidorna igen och sedan rösta.

Alltså det känns helt absurt att komma hem och ha slängt i mig en burgare och ha fått två röster för att det kommit upp en lista där jag inte stod med och för att jag la en uddaröst i DL1 när det inte kommit några fler teorier än OT-teorier??

Nej, jag ville inte ta ställning för eller emot Pegasus, då jag inte riktigt fattade varför han fick så många röster och jag ville inte lägga en tredjeröst på @Lobelia eftersom hon åkt så tidigt i de två senaste lekarna.
Att då lägga en random andraröst bara för att kändes bara tramsigt.

Jag lägger gärna andra- eller tredjeröster i DL1 om det blir för stor spridning på rösterna för att det inte ska bli lottning men igår såg jag ingen poäng.

Och Lobelias lista, come on!
Tycker däremot att @qitis och @cirkus röster på mig är rätt märkliga och svagt underbyggda för hur motiverar de dem egentligen...?

önskelista kanske vilka de vill ska lynchas - helst utan att de ska bli misstänkta? och så in misstankar hos de goda så de gör som i förra leken_ misstänker och lynchar varandra?
Men till vilken nytta, skulle du ens överväga att följa en sådan lista 4 dls senare? tror du den kan vara aktuell? Det känns som om du vill att listan ska vara något helt annat än det jag skrev och och försöker desperat hitta någon obskyr anledning.

Alltså det känns helt absurt att komma hem och ha slängt i mig en burgare och ha fått två röster för att det kommit upp en lista där jag inte stod med och för att jag la en uddaröst i DL1 när det inte kommit några fler teorier än OT-teorier??

Nej, jag ville inte ta ställning för eller emot Pegasus, då jag inte riktigt fattade varför han fick så många röster och jag ville inte lägga en tredjeröst på @Lobelia eftersom hon åkt så tidigt i de två senaste lekarna.
Att då lägga en random andraröst bara för att kändes bara tramsigt.

Jag lägger gärna andra- eller tredjeröster i DL1 om det blir för stor spridning på rösterna för att det inte ska bli lottning men igår såg jag ingen poäng.

Och Lobelias lista, come on!
Tycker däremot att @qitis och @cirkus röster på mig är rätt märkliga och svagt underbyggda för hur motiverar de dem egentligen...?
Jag tycker hela diskussionen är helt befängd. Jag har ingen koll på om du är ond eller god men motiveringarna på rösterna mot dig är skrattretande.

Jag vill nog inte rösta på @LenaH , vet att jag skrev tidigare att jag misstänker henne. Men alltså jag vet ju inte. Och som hon har skrivit nu att hennes spel här beror på tidsbrist vågar inte jag lägga min röst på henne idag.

Men om du nu nojade så mycket över drevet så visade du det inte direkt, det är lite av ett spel för gallerierna om man nojar sig och sen lägger en röst som inte betyder något. Och dessutom väntar till nästan sist att rösta. Hur tänkte du här
Allstå jag hadde, redan röstat när jag noterade att pegasus hadde massa röster på svag gund precis som i förra och började noja över det kring dl. Och eftersom jag inte hade koll på att leken startat utan upptäckte den sent han jag inte läsa så noga och då är det inte aktuellt att planllöst börja ändra i sista minuten direkt.

Att jag drog upp det nu är är för att det artline skrev om lena passar in på mig med och då är det liksom skumt om det inte gör mig också misstänkt tycker jag.

qitis röstar på LenaH

Men alltså va? LenaH är ond för att någon annan skrivit en lista som hon inte är med på?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 429
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 320
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 162
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 780
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka