Såg nu. HAr läst ikapp och hoppat fram och tillbaka.för sen röst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg nu. HAr läst ikapp och hoppat fram och tillbaka.för sen röst
Ja du får ju tycka som du gör men i mina ögon har du helt fel här.Va? Jag tycker inte du gått speciellt hårt ut nu? Snarare normalt.
Tack!Den rösten kom för sent. Kl 21.31
Nä, jag blev bara så i gasen när jag insåg att q (antagligen) inte är ond, för då hade hon inte spelat så konstigt tror jag och du var den enda jag kunde komma på en motivering för eftersom jag inte riktigt hunnit läsa ikapp. Sorry.@LenaH kanske ville skydda sin kollega och därför tog någon med noll röster (för ovanlighetens skull)
Verkar vara två röster från cirkus på denna? Men rätt antal?DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia
19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar på Blacksmithfarm
20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21:13 Cirkus ändrar till Artline
21:14 LenaH röstar på Qitis
21:15 Elo röstar på Lobelia
21:17 Lobelia röstar på Qitis
21:18 Qitis ändrar till Artline
21:25 cirkus ändrar till Lobelia
21:26 Hedinn röstar på Lobelia
21:31 LenaH ändrar röst till Karamelldrottningen
Artline 2
Lobelia 4
cirkus 2
qitis 3
BSF 1
Jag tror att denna stämmer.
Jag glömde stryka över ena, fixade det nu.Verkar vara två röster från cirkus på denna? Men rätt antal?
du har missat artlines röst på¨mig jag har 4 rösterDL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia
19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar på Blacksmithfarm
20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21:13 Cirkus ändrar till Artline
21:14 LenaH röstar på Qitis
21:15 Elo röstar på Lobelia
21:17 Lobelia röstar på Qitis
21:18 Qitis ändrar till Artline
21:25 cirkus ändrar till Lobelia
21:26 Hedinn röstar på Lobelia
21:31 LenaH ändrar röst till Karamelldrottningen
Artline 2
Lobelia 4
cirkus 2
qitis 3
BSF 1
Jag tror att denna stämmer.
JappVilken kollega? qitis?
Så du tänker att hela diskussionen och deras röster på varandra var fejk?
oavsett utfall så ser jag inte fram mot att annalysera eländetdetta blir en rysare
Rörig överlag och sen den något oväntade liran på mig. Ser ut att hon velat undvika lottning mellan quitis och Lobelia. Annars fattar jag inte den där random rösten på mig i sista sucken.Så du tänker att hela diskussionen och deras röster på varandra var fejk?
Sa ju det -där fick jag för förra lekenMan tänker att med en lugn natt borde folk ta sig tid att i lugn och ro att fundera över saker. I stället bryter allmänt koas ut och anklagelser kastas hit och dit, utan någon koll och folk byter åsikt efter vem som skriker högst. Till slut så bestämmer som sig dock för att förvirring måste vara ett tecken på inblandning av det övernaturliga och att en är värre än andra (att de själva virrar runt talar de helst tyst om).
Qitis lynchas, bybo.
Jag hade inte superkoll på hur ställningen var och mitt prio när jag insåg att q antagligen var god var att ta bort min röst på henne.Rörig överlag och sen den något oväntade liran på mig. Ser ut att hon velat undvika lottning mellan quitis och Lobelia. Annars fattar jag inte den där random rösten på mig i sista sucken.