Gissningsvis är någon av dessa kandidater ängeln:

Lobelia 4
cirkus 2
artline 1
bsf 1

Eller så har lyan bestämt sig för att inte rösta ut ängeln i DL 2 utan avvakta.

Jag hade inte superkoll på hur ställningen var och mitt prio när jag insåg att q antagligen var god var att ta bort min röst på henne.

Att de andra två med flera röster var @Lobelia och @Artline visste jag men jag kan inte påstå att jag misstänker någon av dem så mycket att jag kunde formulera en röst där och då blev det (ytterligare) en uddaröst för den kunde jag iaf motivera. 🙂
När insåg du det?

Alltså - plötsligt så ritades kartan om. Jag måste delge hur jag tänker nu.

Jag trodde att q var ängel och fått raden om vem siaren siat - och trodde det var jag som siat LenaH, inte en osannolik typ att sia så jag tänkte att hon kan ha fått den raden (även om jag inte siat nån) , men egentigen visste hon ingenting såklart.

Jag inser att kanske Lobelia är ängeln och då skäms jag som en hund som röstat på henne och fått henne till lottning, men jag trodde ju på q som möjlig ängel i det läget. Jag törs delge detta iom att ulvarna nog vet vem som är ängel ändå.

Jag trodde att q var ängel och fått raden om vem siaren siat - och trodde det var jag som siat LenaH, inte en osannolik typ att sia så jag tänkte att hon kan ha fått den raden (även om jag inte siat nån) , men egentigen visste hon ingenting såklart.

Jag inser att kanske Lobelia är ängeln och då skäms jag som en hund som röstat på henne och fått henne till lottning, men jag trodde ju på q som möjlig ängel i det läget. Jag törs delge detta iom att ulvarna nog vet vem som är ängel ändå.
Varför tror du att Lobelia är ängel?

Gissningsvis är någon av dessa kandidater ängeln:

Lobelia 4
cirkus 2
artline 1
bsf 1

Eller så har lyan bestämt sig för att inte rösta ut ängeln i DL 2 utan avvakta.

Hade en unge med totalt meltdown ikväll, därav min frånvaro här. Men känns som att det nog var bättre att inte vara här, alltså vad hände?? Vilken omöjlig och galen röstning.

Sen när både @karamelldrottningen och @cirkus försöker peka ut ängeln nu efter. Alltså va?
Har @cirkus fått en sia om ängeln från goda lyan, men är själv ledaren? Det är min fundering. Vill minnas att goda lyan gav ulven snurrfian två rader förra leken.
Förstår ju när jag skriver dessa rader att ulvarna blir glada om nån pekar ut deras ledare och då kan jag säga att jag inte är säker. Hade jag siat nån ond hade jag röstat mycket mycket tidigare.

Gissar att ulvarna försökte käka ängeln eftersom käket misslyckades, men det är ju dumt att peka ut ängeln för ledaren, som då kanske kommer försöka styra röstningen dit imorgon.

DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia

19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm

20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.12 cirkus ändrar till Artline
21.13 LenaH röstar på qitis
21.14 Elo röstar på Lobelia
21.15 Lobelia röstar på Q
21.17 qitis ändrar till Artline
21.19 Artline röstar på Qitis
21.25 Cirkus krånglar och ändrar till Lobelia
21.26 Hedinn röstar på Lobelia

för sen LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

Qitis - bybo

Sen när både @karamelldrottningen och @cirkus försöker peka ut ängeln nu efter. Alltså va?
Har @cirkus fått en sia om ängeln från goda lyan, men är själv ledaren? Det är min fundering. Vill minnas att goda lyan gav ulven snurrfian två rader förra leken.
Förstår ju när jag skriver dessa rader att ulvarna blir glada om nån pekar ut deras ledare och då kan jag säga att jag inte är säker. Hade jag siat nån ond hade jag röstat mycket mycket tidigare.

Gissar att ulvarna försökte käka ängeln eftersom käket misslyckades, men det är ju dumt att peka ut ängeln för ledaren, som då kanske kommer försöka styra röstningen dit imorgon.
Fast ledaren är väl inte mer korkad än vad jag är när vi såg åt vilket håll lynchen gick och q inte var ängel?
Jag gissar glatt och känner mig inte särskilt rädd för att peka eftersom lyan troligen redan vet

Nej jag har inte fått nån sia om ängeln. Eller vad menar du? att jag skulle fått raden vem ängeln skyddar? Skulle inte tro att goda lyan skickat den raden till en random iofs kan de ha skickat den raden till en de tror är god eftersom lyan redan vet vem de försökte käka men jag tror det är mer sannolikt att skicka vem som siaren siat till den ängeln skyddade

Eftersom q åkte undrar jag om nån som röstade på Lobelia var förhäxad, så rösten inte räknades. Eller om det blev lottning.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar