Jag hinner inte tänka, tycker mest folk är obegripliga och den ena röstmotiveringen är konstigare än den andra, Liksom Q röst är jättekonstig men det känns ju lika konstigt med alla röster på henne å så Q och Cs röständringar till ArtO_o Å Elos röst va liksom om en inte fattar dissjussonen varför rösta på de som disskuterats mest. sen resten vad håller ni på med:arghh:

Alltså jag tycker inte om detta. Jag är mer misstänksam mot Lobelia än mot q egentligen. Och tycker q fått lite för många röster för att detta ska kännas bra.
Cirkus krånglar och ändrar till Lobelia
Som känns skummare än q ändå

Jag hinner inte tänka, tycker mest folk är obegripliga och den ena röstmotiveringen är konstigare än den andra, Liksom Q röst är jättekonstig men det känns ju lika konstigt med alla röster på henne å så Q och Cs röständringar till ArtO_o Å Elos röst va liksom om en inte fattar dissjussonen varför rösta på de som disskuterats mest. sen resten vad håller ni på med:arghh:
Förlåt men jag tycker det är mest jobbigt nu. Hellre Lobelia än q trots allt.

Hedinn röstar på Lobelia
Pga att jag tycker drevet mot q känns lite vanskligt, även om jag också tyckt hon betett sig lite skumt. Men känns okaraktäristiskt för en q med specialroll att sticka ut så, och det skriver ju Lobelia också - vilket gör att jag inte fattar varför hon tror på henne som ulv. Plus en tredjeröst där då...

Tror du hon skulle vara det som ulv? Jag vet inte, tycker hon är lite för drivande för att ha en viktig roll generellt?
Du kan ha rätt, men Q vet jag sällan var jag har på den punkten men offra änglar har jag aldrig sett henne göra, men jag är öppen för förslag. Jag var mycket ute efter att rädda mitt eget skin också med rösten.

@Hedinn kvar att rösta tror jag?

Till mitt försvar så trodde jag faktiskt något om cirkus som jag insåg inte stämde - att hon visste något om LenaH helt enkelt

Ryker jag pga det så ger det nog lite svar det också skulle jag tro.
Helst ska ni lyncha någon annan dock om ni inte vill lyncha en god

Men vafan @qitis hur spelar du egentligen?!
Du kan ju omöjligt vara ond när du spelar så här skumt??

Äh vafan, LenaH ändrar röst till karamelldrottningen för fjärderösten på pegasus och jag har fan ingen koll på röstlistan nu ändå! :arghh:

FÖR FUCKINGSEN!

Om jag kan få en korrekt röstlista, och en koll om Lenas röständring kom i tid eller ej enligt bukeklockan så får ni en uppdatering :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar