Som jag skrev i mitt röstinlägg så fegade jag ur. Och en anledning till att jag valde just Sookie var för att hon åkte tidigt förra leken - alltså kändes det mindre troligt att det skulle bli ett drev mot henne igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och på det sättet skyddar du dig själv? Du röstar på nån som du känner inte är nån risk att hon kommer att bli lynchad? Känns....konstigt.Som jag skrev i mitt röstinlägg så fegade jag ur. Och en anledning till att jag valde just Sookie var för att hon åkte tidigt förra leken - alltså kändes det mindre troligt att det skulle bli ett drev mot henne igen.
Tja, jag ska vara vaken ett tag till och tittar in till och från.äsch nu hann jag inte svara på det innan du var död
men jag har verkligen inte fjantat mig med Snurrfian.
Nog för att jag kan vara våghalsig och så men knappast så i en lya med två innan DL1 .
menmen nu kan du inte svara. och din förmåga har hamnat i onda lägret. Inte så vidare värst bra,
och Jag är helt ok om ni riktar misstankar mot mig . Det var en kalkylerad risk jag tog. men hoppas att jag finns kvar imorgon bitti och kan fortsätta nysta i denna leken.
Iofs kan jag ju vara med och diskutera nu med om någon känner sig manad?
Har redan gjort det...färglägger denna så länge
Fast det är väl inte ovanligt? Att lägga en "försiktig" röst DL1 för att man vet så lite?Och på det sättet skyddar du dig själv? Du röstar på nån som du känner inte är nån risk att hon kommer att bli lynchad? Känns....konstigt.
jag såg det sedan satt ju och skrev en hel massa om mina funderingar ocksåHar redan gjort det...
Men vi har en god utanför lyan så även om hon vore ulv så hade risken funnits att Habina var den onda utanför lyan. Så en säker god finns det inte.Tja, jag ska vara vaken ett tag till och tittar in till och från.
Som sagt skit att onda sidan fått häxans förmåga - men det kunde ha varit värre. Så lite tur i oturen tycker jag att vi hade ändå.
Det faktum att du, Q, röstade på Habina för att rädda dig själv gör att jag tänker ett varv till angående dig som ulv som såg en chans att få ut en god. Men visst, vad hade du att förlora...
Samtidigt kan jag mycket väl se att ulvarna gömmer sig i mängden...
verkligen?Men vi har en god utanför lyan så även om hon vore ulv så hade risken funnits att Habina var den onda utanför lyan. Så en säker god finns det inte.
*ondMen vi har en god utanför lyan så även om hon vore ulv så hade risken funnits att Habina var den onda utanför lyan. Så en säker god finns det inte.
Din röst på Sookie för du inte tror att det skulle bli drev. Känns lite som när onda röstar på nya för de ändå inte kommer bli lynchade. Men i förr förra leken (?) när det var nya deltagare så var det väl bara goda som röstade på nya? (förutom Sookie som själv var ny). Så det behöver inte betyda något.
ha nu var du tvåa !*ond
Vi har mer än en god utanför lyan Men ja, jag fattar.
verkligen?
Jajaha nu var du tvåa !
men för att ta detta inlägget lite mer seriöst då istället för att märka ordMen vi har en god utanför lyan så även om hon vore ulv så hade risken funnits att Habina var den onda utanför lyan. Så en säker god finns det inte.
Din röst på Sookie för du inte tror att det skulle bli drev. Känns lite som när onda röstar på nya för de ändå inte kommer bli lynchade. Men i förr förra leken (?) när det var nya deltagare så var det väl bara goda som röstade på nya? (förutom Sookie som själv var ny). Så det behöver inte betyda något.
verkar som det drar över vänern*nu mullrar åskan här med*
Ja, hade varit ordentligt i Tibro-trakten tidigare också...verkar som det drar över vänern
här är det lugnt just nu- men jösses vad det smällde här förut !
Kraftigt tycker jag inte men tycker du det så jag tyckte bara att det var olikt dig. Hade jag reagerat kraftigt hade jag väl röstat på dig? Vilket jag inte gjorde vad jag kan minnasjag har skrivit att jag kan tänka mig att ändra röst om jag hittar något mer misstänkt under kvällen.
Jag försöker alltid ( i princip ) att hitta lekrelaterade motiveringar och jag tycker det är lite intressant att du reagerar så kraftigt på det ?
men jag ska läsa vad du skriver from nu och se om jag ändrar uppfattning
Jag gör faktiskt (precis som i förra leken) mitt bästa för att inte bli Q-fokuserad, men någon envisas ju med att göra alla utstickande grejer.DD verkar ha fokuserat på mig och det var bland det roligaste och sötaste jag läst om mig i samband med teoriförsök någon gång tror jag
Men samtidigt känns det inte som en DD som vore ulv skulle skrivit det så, så det får mig faktiskt att ta bort henne lite från den rollen så här långt i spelet jag gör en @Habina och tror på att hon inte är i lyan iaf, men skulle kunna vara onda fen
Jag gör faktiskt (precis som i förra leken) mitt bästa för att inte bli Q-fokuserad, men någon envisas ju med att göra alla utstickande grejer.
Sen är jag fascinerad av att Q kan säga något om hur jag hade skrivit som ulv, själv har jag ingen aning om hur jag kommer agera den dagen lotten faller så.