Nejdå jag tar inte illa upp Jag förstår. Men jag vet att det inte stämmer ang mig. Jag är ofta oaktiv i början av leken. Jag behöver några DL för att komma igång och jag är medveten om att det kan vara svårtolkatmen för att ta detta inlägget lite mer seriöst då istället för att märka ord
så jag kan faktiskt förstå BSFs resonemang där- även om jag iofs visst tror att hon kan använda resonemanget till sin fördel om hon ändå är ond
Hur känner du om de övriga? Du har ju egentligen bara tagit upp BSF, mig och bollen__ ur lite mer teorisynpunkt om jag kommer ihåg rätt?
Sedan kan jag känna att jag hänger med på dina resonemang om vilka som håller låg profil, och angående aktivitet , jag har redan förklarat hur jag ser på det , många inlägg behöver absolut inte betyda = god och få inlägg = ond. Utan mer substansen i det som faktiskt skrivs
Så jag menar inget illa med något jag skriver ang aktivitet så ingen känner det så?
De jag inte nämnt
18:58 Derring-Do röstar på Artline
Jag tycker hon gör lätt för sig men första rösten är svår.
20.11 Ferrari röstar på Hemlig
Inget jag reagerar på
20.21 hemlig röstar på Ferrari
Känns lite som en hämdröst men om det säger något om hemlig vet jag inte.
21.04 Snurrfian röstar på Habina
Känns som en typiskt snurrfia röst.
21.18 Bumpo röstar på snurrfian
tycker jag inte säger så mycket.
21:57 Sookie röstar på quarter4ever
Nu var hon i ett läge då det inte var lätt att rösta. Det var bara bumpo som inte hade någon röst på sig. Jag kan förstå att det inte är så jätte lätt att hitta på en teori på någon hur som helst. Speciellt inte om man är stressad. Så jag tror inte rösten säger något om hennes roll.
Jag tycker det är svårt så här tidigt. Jag är som bäst dag tre.