Då ska allltså @Sookie rösta på Bumpo Eller vara den enda som lägger en andra röst (om ingen ändrar)
Jag som inte ens såg din röst, haha tänk att vi ändå röstade på olika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ska allltså @Sookie rösta på Bumpo Eller vara den enda som lägger en andra röst (om ingen ändrar)
varför känns den kommentaren en aning skum?Jag som inte ens såg din röst, haha tänk att vi ändå röstade på olika.
varför känns den kommentaren en aning skum?
Nästan så man funderar om den hamnade i fel tråd
Gillar inte åskaOch nu kommer världens djäkla åskoväder !!!!
Shit vilken smäll- måste rusa ut och ta in fölis !!!!!
jag vet ju bara vart jag har mig själv så kan ju bara resonera utifrån det.....Helt ok om du känner så @quarter4ever men jag tror det kan bli lottning mellan dig och mig nu.
inte jag heller - har dragit ut modemet och skriver på telefonen just nu........Gillar inte åska
det kan bli en tredje inblandad om röstfifflaren vågat använda sin dolda röst iofs....Helt ok om du känner så @quarter4ever men jag tror det kan bli lottning mellan dig och mig nu.
Jag var ju tvungen att rösta hade tänkt rösta innan jobbet men sov lite förlänge och sedan så ville inte mina tanter och gubbar som jag Ta det lungt.
Och då var det du som jag yckte var ulvigast även om hon som nämde tvillingar även hon var ju ulvig... Men hade inte tid att skrolla i tele för att se vem det var
Så då blev det tyvärr dig
äsch nu hann jag inte svara på det innan du var dödDet var jag som nämnde tvillingar och det var för att jag skämtade.
Däremot funderar jag lite över om snurrfian och quarter4ever skulle kunna vara ulvar som fjantar i den här tråden för att lura oss.