Varför gör ni så här :arghh:
Jag måste ju rösta nu och tycker ju inte att jag har nån direkt solklar... :nailbiting:
Men min röst blir
Sookie röstar på Q då jag tycker hennes olika teorier kan vara en ulv som leker oskyldig. :nailbiting:

hm jag vill ju inte riskera att bli lynchad och då det hittills ser ut som att alla får en röst var och sedan röstfifflarens röst på toppen ( om den vågar lägga sin extraröst? Kanske känns väl osäkert så här i första DL i denna leken med ärvda roller ?) så vill jag inte chansa.
I så fall får jag hellre bli misstänkt för att råka lyncha en god än att det ev blir lottning för det kan jag bara se att det gynnar de onda faktiskt . Men helst ser jag ju att jag lyckas ta ut en ond !!
så jag ändrar min röst- främst för att jag vill vara kvar och sedan ändrar jag till den som röstar på mig , för att jag faktisk försökt hitta en röstmotivering som ändå är lekrelaterad
quarter4ever ändrar röst till Habina

edit hann inte se sookies röst på mig innan
Känns inget vidare det här....

Senast ändrad:
DL 1 22:00
17:49 Blacksmithfarm röstar på Sookie
18:58 Derring-Do röstar på Artline
20.11 Ferrari röstar på Hemlig
20.21 hemlig röstar på Ferrari
20.58 quarter4ever röstar på bollen__
21.04 Snurrfian röstar på Habina
21.13 bollen__ röstar på Derring-Do
21.18 Bumpo röstar på snurrfian

21:48 Artline röstar på Blacksmithfarm
21:49 Habina röstar på quarter4ever

sookie 1
Artline 1
Hemlig 1
ferrari 1
bollen__ 1
Habina 1
DD 1
snurrfian 1
BSF 1
Q 1

21:57 Sookie röstar på quarter4ever
21:58 quarter4ever ändrar röst till Habina

sookie 1
Artline 1
Hemlig 1
ferrari 1
bollen__ 1
Habina 2
DD 1
snurrfian 1
BSF 1
Q 2

Jag var ju tvungen att rösta :p hade tänkt rösta innan jobbet men sov lite förlänge och sedan så ville inte mina tanter och gubbar som jag :laugh: Ta det lungt.
Och då var det du som jag yckte var ulvigast även om hon som nämde tvillingar även hon var ju ulvig... Men hade inte tid att skrolla i tele för att se vem det var :meh:
Så då blev det tyvärr dig :idea:

Jag var ju tvungen att rösta :p hade tänkt rösta innan jobbet men sov lite förlänge och sedan så ville inte mina tanter och gubbar som jag :laugh: Ta det lungt.
Och då var det du som jag yckte var ulvigast även om hon som nämde tvillingar även hon var ju ulvig... Men hade inte tid att skrolla i tele för att se vem det var :meh:
Så då blev det tyvärr dig :idea:

Det var jag som nämnde tvillingar och det var för att jag skämtade. :p

Däremot funderar jag lite över om snurrfian och quarter4ever skulle kunna vara ulvar som fjantar i den här tråden för att lura oss.

Uppdatering!

Paniken börjar sprida sig i klass 3B. Det första offret för förbannelsen har dött och de övriga är oroliga att de ska falla offer de med. En och en låter de bli att gå till skolan för att på något sätt bryta förbindelsen som finns till klassen, och kanske undkommer de med livet i behåll.

Miriam behövde knappt övertyga sina föräldrar om att det var bäst att åka så långt från staden som möjligt, innan de packat väskorna och startat bilen. Allt verkade lugnt till en början, de kom en bra bit på vägen innan det oundvikliga hände; bromslampan började lysa rött och bilen gick inte att sakta ner inför den kommande skarpa kurvan. Ut för vägen körde och brakade in i en skog. Bilen stannade tillslut upp, men inte före den kraschade in i en stor ek som dödade hela familjen.

Habina var häxa, och häxrollen ärvs vidare

NattDL tisdag klockan 11.00

Det var jag som nämnde tvillingar och det var för att jag skämtade. :p

Däremot funderar jag lite över om snurrfian och quarter4ever skulle kunna vara ulvar som fjantar i den här tråden för att lura oss.
äsch nu hann jag inte svara på det innan du var död :(
men jag har verkligen inte fjantat mig med Snurrfian.
Nog för att jag kan vara våghalsig och så men knappast så i en lya med två innan DL1 .
menmen nu kan du inte svara. och din förmåga har hamnat i onda lägret. Inte så vidare värst bra,
och Jag är helt ok om ni riktar misstankar mot mig . Det var en kalkylerad risk jag tog. men hoppas att jag finns kvar imorgon bitti och kan fortsätta nysta i denna leken.
Iofs kan jag ju vara med och diskutera nu med om någon känner sig manad? :cool:

Målar lite...

21:57 Sookie röstar på quarter4ever
21:58 quarter4ever ändrar röst till Habina

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar