Jag tror inte att @Snurrfian och @quarter4ever är tvillingar iaf.
Eller så är de ulvar som leker charader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför röstar du inte på Derring-Do då?
Känns så där lite lagom flyta med strömmen hon kan göra som ond ofta.bollen__ verkar uppskatta en skruvad lek, men kan inte tillföra något själv just nu och tycker att andra ställd bra frågor hon själv inte skulle ha kommit på
För att båda dom första rösterna känns som typiska "vet inte vad jag ska rösta på så tar något bara". Jag mår själv allmänt kasst just nu med feber och ja, då hamnade rösten på Hemlig. Efter hennes motattack så får den stå kvar då det är lite ludet att rösta på en bara för att den personen röstat på en själv.
Bortse från eventuella stavfel och grammatiska felskrivningar. Jag förlitar mig helt på min telefons stavningsprogram just nu.
Oj, hoppas han kryar på sig!Jag kan ärligt säga att mitt fokus har inte varit på leken idag, maken åkte till akuten kl 5 i morse efter att ha vankat runt hela natten. Han blev hemskickad med medicin, magsår antagligen men jag har inte sovit så mycket heller...
Fast vi är inte direkt ensamma att kännas oss förvirrade, jag tycker att det är betydligt fler som har uttryckt samma sak, om du tycker att det känns glasklart så tycker jag nog att du är väldigt skum...
Tvillingar? Finns det såna med i leken också? Eller försöker du förvirra mig med din förvirring? Måste kika på roll listan igen...Jag tror inte att @Snurrfian och @quarter4ever är tvillingar iaf.
nope det finns inga tvillingar medTvillingar? Finns det såna med i leken också? Eller försöker du förvirra mig med din förvirring? Måste kika på roll listan igen...
Goda
Ängel – Kan varje natt skydda en deltagare.
Älva – Får två sior under lekens gång.
Lösmynt spion – Får första natten ett antal lottade rader. Därefter har spionen svårt att hålla tyst och dräller information till övriga spelare och behåller inget själv. Spionen får själv välja vem hen vill dela information till. Den hen väljer får en lottad rad. Spionen får välja samma spelare fler gånger i rad.
Smed – Överlever en ulvattack, vid andra attacken dör smeden, men en av ulvarnas röster kommer räknas bort vid lynchningen. Om smeden dör vid lynch händer inget.
Häxa – Förhäxar varje natt en deltagare. Den förhäxade deltagarens röst kommer inte att räknas följande dag. Den förhäxade deltagaren vet dock inte om att den är förhäxad.
Röstfifflare – Har varje dag en extra röst som denne ska skicka PM till LL om. Extrarösten behöver inte vara samma som i lektråden.
Brevbärare – Får ett visst antal paket att dela ut under leken. Gör sitt val innan DagDL. Paketen kan t.ex. innehålla en sia, en extra röst, ett beskydd.
Goda fen – Äckligt god som försöker gissa vad onda fen håller på med för att få in henne på den smala vägen. Har två chanser att gissa vad onda fen gör. Om det lyckas – poff – förlorar onda fen den specialförmågan och den hamnar istället hos goda fen.
Onda
Ond fe – Kan ställa till med en massa rackartyg och älskar att lägga näsan i blöt där hen inte hör hemma. Har bara ett hyss för sig per natt och hon gör inte samma två gånger. Kan kika på spioninfo, sia, trolla så att någon förhindras rösta på en specifik deltagare, eller skydda sig själv från käk. Den onda fen väljer själv i vilken ordning hon vill göra hyssen.
Ulvar – Får varje natt käka en deltagare. Ulvarna har även förmånen att 2 gånger under leken tjuva från en annan deltagare.
tja det är iaf en fundering- även om den inte stämmerJag tror inte att @Snurrfian och @quarter4ever är tvillingar iaf.
Jag såg det också, jag var tvungen att kolla om jag hade läst så dåligt, då är frågan om inte @Habina är skum som verkar vilja trycka in fler roller än de som redan finns. Vill hon se ut som en god tvilling när hon egentligen är ond?nope det finns inga tvillingar med
Fast nu tycker jag du gör det enkelt för dig! Ungefär som Derring-Do som röstar på Artline som har minst aktivitet. Jag har ju inte direkt haft tid för leken, läste igenom, skrev mitt inlägg och har nu kommit tillbaka till leken. Visst jag avskyr första Dl men du brukar ändå komma med bättre!Äh vad tusan - jag tänker lägga en hyfsat tidig röst och sedan hinna med att läsa och fundera mera under röstningen istället och kanske ändra röst om jag ändrar uppfattning istället
så här långt så har jag mest reagerat på bollen__ faktiskt
Känns så där lite lagom flyta med strömmen hon kan göra som ond ofta.
quarter4ever röstar på bollen__
oviljan att bidra själv känns mer åt det onda hållet än det goda helt enkelt. samma sak med frågorna .
I båda fallen tjänar det mer den goda än den onda sidan att iaf försöka lite Och eftersom hon inte försöker så känns hon för stunden mer åt det ondare hållet
jag har skrivit att jag kan tänka mig att ändra röst om jag hittar något mer misstänkt under kvällen.Fast nu tycker jag du gör det enkelt för dig! Ungefär som Derring-Do som röstar på Artline som har minst aktivitet. Jag har ju inte direkt haft tid för leken, läste igenom, skrev mitt inlägg och har nu kommit tillbaka till leken. Visst jag avskyr första Dl men du brukar ändå komma med bättre!
Tvillingar? Finns det såna med i leken också? Eller försöker du förvirra mig med din förvirring? Måste kika på roll listan igen...
usch då!! Hoppas det stabiliserar sigJag har en valp som är dålig i magen så jag lägger min röst nu utifall jag behöver springa in och ut när det närmar sig DL.