Habina har fler inlägg i tråden än vad Q har
Fast det beror bara på att ulvarna envisas med att käka q....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Habina har fler inlägg i tråden än vad Q har
Jag tycker det är du som stenhårt ifrågasätter mig. så jag måste försvara hur jag tänker. Jag har analyserat vem fårulven är och har hittat små saker som tyder på att det kan vara du men det behöver inte vara så.
Det är små saker i jakt efter onda. En teori som jag tycker var värd att nämna. Tycker inte snurrfian och bollen det låter rimligt så är det väl inte det.
Nej gravinda kan lika gärna vara fårulven om du inte är det.
Du var ju offensiv från start och hade ju bubblat över redan första dygnetFast det beror bara på att ulvarna envisas med att käka q....
Sitter i bilen nu och har lite bättre nät iaf. De andra som bor här lär fundera vad jag pysslar med.Jag uppfattar det som du gått stenhårt på mig. När jag pekade på svagheter viftade du bort dem med att du är min misstänkta det är mest rimligt. Först på slutet har du backat på den punkten, efter rösten från Gravinda tror jag det var.
Självklart dissekera jag teorier mot mig, hade du förväntat dig annat? Att jag snällt skulle hålla med eller?
I kväll råkar jag dessutom ha massor av tid
Röstlista DL5 kl 22:50
20.23 Gravinda röstar på Artline
20.34 Snurrfian röstar på Gravinda
Artline 1
Gravinda 1
Jag vet inte.Sitter i bilen nu och har lite bättre nät iaf. De andra som bor här lär fundera vad jag pysslar med.
Lobelia, jag minns inte hur du spelar som ond, men jag tycker att jag känner igen dig ur förra leken när jag misstänkte dig och du mosade min teori och du var god. Så tycker jag att du spelat ikväll.
Håller du Snurris åt det goda hållet?
Röstlista DL5 kl 22:50
20.23 Gravinda röstar på Artline
22.34 Snurrfian röstar på Gravinda
Artline 1
Gravinda 1
Jag ändrade min tid till rätt...
Åh vad jag känner igen mig från att försöka spela från telefon!Okej. Jag tror att Lobelia kan vara god. Jag tror inte att hon är fårulv. Då hade Emth åkt i den lunchen när LenaH åkte.
Jag tror att Snurrfian kan vara god även om hon har lite sämre röststatistik. Så brukar hon göra så och det ser iaf ut som att hon letar ulvar. LenaHs röster på henne kan vara alibi men jag är inte säker.
Om vi är tre kvar så tror jag att resten är onda. Om vi har 2 onda kvar så velar jag mellan Gravinda och Artline.
Om Gravinda är ond så kan Artline kanske vara god pga rösten. Att Bsf röstar på Gravinda gör att jag tror att båda är onda och Artline god. Men jag är inte säker.
Slänger satans telefon i älvendnart.
!!
Bollen__ röstar på Gravinda. Obd kan ej feta telefonsatan detta ska va i fet stil prerty please LL!
Trodde DL var 22:45 och fick panik.Artline röstar på gravinda
Hennes röstningar tyder på att hon lan vara fårulv
Det gick lite hastigt.Jag vet inte.
Det jag har emot det är att LenaH röstade två gånger på henne och i DL1 hade hon redan en röst från BSF
Det som ligger för är att hon förmodligen såg till att Lena rykte. lade 3 de rösten. Hon är sannolikt inte fårulv, hon kan ha trott hon var siad och lade alibi