För att utan analys så kan man fråga sig hur du uteslöt det. Sedan är det BSF och Gravinda också eller hur?Inlägget är jätte rörigt att läsa om det är scenario som vi vet inte stämmer. Varför ska jag analysera om snurrfian, jag och Bollen är fårulv när det är osannolikt. @Lobelia skulle du vara god så kan du iallafall försöka förstå hur jag tänker.
I andra lynchen.
Habina fick tre röster ganska tidigt. Hade Bsf eller G varit fårulven så hade Habina bara haft två synliga röster. Då borde de gett sin dolda röst till Emtherlia. För som du säger. De borde ganska tidigt ha märkt att Lena var illa ute. Men om du är fårulven så kan de ha känt sig trygga och inte räknat med att Em skulle byta röst
Du menar alltså att BSF och Gravinda kan läsa spelet bättre än mig och samordna bättre med lyan och därför kan de inte vara fårulvar? Redan 22:01 när Snurris lade sin röst (nr 3 på LenaH) borde lyan ha insett att det kunde bli en till och lagt upp en strategi och det alldeles oavsett vem som var fårulv eller hur? Tre röster på en ond och personen i rask följd, och jag skulle inte märka det och försökt göra något åt det men BSF och Gravinda kan inte vara fårulvar för att de skulle inse att LenaH hade 3 röster och kunde få 4 men fixat det? Nu gick något snett uppenbarligen, men bara jag är ämne för att vara inkompetent
Varför menar du at jag inte skulle insett problemet med att LenaH fick 3 röster 4 min före DL men BSF och Gravinda skulle sett det och åtgärdat?
DL 2
15:53LenaH röstar på Snurrfian
17:44Poisonous röstar på Habina
19:01bollen__ röstar på Emtherlia
21:17Niyama röstar på Lobelia
21:21Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45Paddington röstar på LenaH
21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57Gravinda röstar på Habina
22:00Habina röstar på LenaH
22:00FiaM röstar på Emtherlia
22:01Snurrfian röstar på LenaH
22:01Lobelia röstar på Gravinda
22:04Artline röstar på Emtherlia
22:05Ferrari röstar på Emtherlia
22:05Emtherlia ändrar röst till LenaH
.
I tredje lynchen. Varför skulle F utmärka sig och ändra röst? Kanske för hon visste att ulvarna inte kunde få ut Em för det var en falsk röst där.
12:20Blacksmithfarm röstar på Poisonous
21:08Gravinda röstar på Artline
21:18Habina röstar på Poisonous
21:25Emtherlia röstar på Poisonous
21:29Artline röstar på Habina
21:30 Ferrari röstar på Emtherlia
21:44Lobelia röstar på Emtherlia
21:54bollen__ röstar på Poisonous
21:57Snurrfian röstar på Habina
22:04FiaM röstar på Emtherlia
22:05Ferrari byter röst till Habina
Kanske det, jag har egentligen ingen perfekt förklaring för bytet i det läget, men jag ser heller ingen rimlig förklaring till att jag sedan som fårulv skulle jobba hårt på att få ut Ferrari, min ly kompis. Hade jag inte varit ordentligt drivande hade Ferari kunnat klarat sig. Jag bokstavligen krossade stackaren med att leta små detaljer som argument för hennes bortförklaringar. Lite skum taktik att halvt outa en ulv för att rädda en annan ulv och sedan göra sitt bästa att lyncha denne.
Möjligen kan det vara förvirring från Ferraris sida att hon bytte eller möjligen taktik för att dölja vem fårulven är, möjligen var fårulven inte tillgänglig och hade röstat på Habina och de såg att det inte fanns någon chans.om inte någon bytte till Habina,
För mig är det inga bekymmer när du tar fram saker som pekar på mig, det stora bekymret är när du uppfinner saker och negligerar saker som pekar på andra. Såsom ovan när du menar på att Gravinda och BSF skulle se en fara med 3 röster på LenaH men inte jag.
Kan du förklara varför jag jobbade hårt på att lyncha Ferrari förresten, skulle en ulv göra det?