Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast den betyder just det att man måste rösta oavsett om man är på väg att åka eller inte. Det är för att andra ska kunna läsa av något från din röst, om det går. Nu kvittar det egentligen, bara ett påpekande till dig.@Sasse jag läste ändå igenom reglerna för bara två timmar sen... tänkte inte alls på det där med att inte rösta, men jag bröt inte mot regeln. Då den säger att man inte får avstå från att rösta bara för att det ser kört ut.
Jag var rätt screwed xD
En Siarläring
- Blacksmithfarm
- Gravinda
- Emtherlia
- Artline
- Lobelia
- bollen__
- Snurrfian
En tvilling
Spionens ättling
Bybor 1-2 stycken
(4-5 goda)
Fårulv
Ulvar 1-2 stycken
(2-3 onda)
Jag undrar fortfarande varför du anser att Gravinda är fårulven, jag säger inte att du har fel men jag ser inte mer misstänkt med henne än med flera andra.Det var bra att Ferrari var ulv, men blev vi något klokare om vi som är fårulven? De enda som inte följde med rösterna på Ferrari var jag och BSF och hon verkar ha varit tvungen att rösta tidigt. Jag har inte så mycket vettigt att tillägga just nu så om ulvarna inte käkar mig så har jag lite koll via mobilen under dagen och skriver ikväll, att skriva på mobilen skulle kunna innebära att tråden raderas...
Nope, det trodde jag aldrig heller, jag prioriterade att få en ulv. Jag är osäker på vem som är fårulv.@Lobelia va? Ferrari var ju inte fårulven?
Jag tolkade detta som att Emtherlia hade siat bollen.@Blacksmithfarm & @Artline jag var misstänksam mot bollen tidigare men efter bra svar på mina frågor så tycker jag hon är god. Jag tror inte hon spelar på fel sida.
Funderar lite.
LenaH räddades inte DL2
Poisonous räddades (men kickades) DL3
Fårulven bör inte ha röstat på LenaH i DL2 eller Habina i DL3 - Snurrfian, Emtherlia, Artline och Ferrari hamnar i den klungan.
Det säger inte att de är goda - bara att de inte är fårulven - för då hade lyncherna inte slutat som de gjort.
DL2 - antingen var fårulven inne vid DL men hann inte rädda LenaH - eller så var den inte ens inne vid DL. Emtherlias ändring fick mig att fundera på om hon var fårulv - men då borde hon ha röstat på Habina som vi nu vet var god.
Sedan funderar jag på Ferraris röständring - varför? Emtherlia hade tre röster - nu fick Habina tre istället. Och Habina röstades ut. Kan Emtherlia vara ond tillsammans med Ferrari och Ferrari insåg att rösterna trillade in och försökte (och lyckades) vända det mot Habina? Skulle lyan lägga upp en kollega på det sättet när Poisonous redan låg pyrt till?? Jag får inte ihop ekvationen
FiaM's sista inlägg före DL
Här sorterar hon ut bollen__ som den som mest troligt är fårulven. Frågan är om hon har fått någon info som styrker detta?
Jag har sedan innan funderat på bollen__ som fårulv - iom lynchen av LenaH. Och Emtherlias vändning skulle kunna vara försvar av en kollega...
Känner att jag lika gärna kan rösta redan nu:
Blacksmithfarm röstar på bollen__
Då jag tror att FiaM kan ha fått reda på något som gjorde att hon satte bollen__ som mest troligt fårulv i sitt sista inlägg innan DL. Dessutom så har jag innan det funderat på om bollen__ kan vara fårulv. Det enda som egentligen talat mot det är Emtherlias kommentar om att hon släppt bollen__ Men jag litar inte på Emtherlia så pass mycket. Inte efter FiaM's utpekande.
Jag tänker mer på BSF kommentar:Jag tycker egentligen att BSF borde ha förstått att Em siat bollen. Frågan är om hon är god som inte riktigt vågade lita på att Em var siare eller om hon var ond och ignorerade det.
Jag också, snappade dock upp det först igår. Slarvläste leken i förrgår och mest slängde in en röst för att ha det gjort.Jag tolkade detta som att Emtherlia hade siat bollen.
Jag skulle vilja höra mer om Snurris teorier mot Gavinda.,..En tvilling
- Blacksmithfarm
- Gravinda
- Artline
- Lobelia
- bollen__
- Snurrfian
Spionens ättling
Bybor 1-2 stycken
(3-4 goda)
Fårulv
Ulvar 1-2 stycken
(2-3 onda)
Jag tror att Em siade Bolllen och att snurrfian är god pågrund av Lenas röst på henne + hennes röster på Lena. Jag vet att jag är god.
Så jag har tre goda nu. Det innebär att resten är onda om det bara är en bybo. Men eftersom ulvarna offrade ferrari så lätt så börjar jag misstänka att det ska vara två bybor.
Hade det stått 4 -4 igår så tror jag att ulvarna hade chansat att få ut en god. (Det kan ha varit det som bsf höll på med? men rösten på bollen borde iallafall innebära att hon inte är fårulven)
Lobelia
Gravinda
Blacksmithfarm
Då är frågan vem av de som är mest onda(man måste börja någonstans) och vem av de som antagligen är god.