Jag tycker du gör det för enkelt för dig när det gäller fårulven. Genom att se till statistik, och då hela och inte bara en omröstning som du gör, så kan man se vem som kan vara fårulv. Vill du verkligen hitta fårulven så tar du alla kandidater som är möjliga och tittar på vad de gjort i spelet. När de röstar hur de argumenterar osv. Till det får du lägga erfarenhet, exempelvis så kan man bedöma sannolikheten att fårulven hinner ändra sin röst utifrån hur personen spelar.Jag fortsätter att tjata om fårulven
De tre jag tror kan vara ulvar är BSF, Gravinda och Lobelia och en av dem är alltså förulven.
DL 2
15:53 LenaH röstar på Snurrfian I
17:44 Poisonous röstar på Habina I
19:01 bollen__ röstar på Emtherlia I
21:17 Niyama röstar på Lobelia I
21:21 Blacksmithfarm röstar på Habina II
21:45 Paddington röstar på LenaH I
21:50 Emtherlia röstar på bollen__ I
21:57 Gravinda röstar på Habina III
22:00 Habina röstar på LenaH II
22:00 FiaM röstar på Emtherlia II
22:01 Snurrfian röstar på LenaH III
22:01 Lobelia röstar på Gravinda I
22:04 Artline röstar på Emtherlia III
22:05 Ferrari röstar på Emtherlia IIII
22:05 Emtherlia ändrar röst till LenaH IIII
Om fårulven röstade på Habina så är en av hennes röster fejk. Då hade hon bara två röster på riktigt.
Om Lobeliua är får ulven så hade Habina 3 äkta röster.
Jag tror inte ulvarna hann reagera på Emtherlias röständring. Jag tror att fårulven röstade dolt på Habina. Om Lobelia är fårulven och röstade dolt på Habina så hade Habina fyra röster och hamnade i lottning med Lena.
Om BSF eller Gravinda är fårulven så tycker jag att de borde ha lagt sin dolda röst på Emtherlia. Så det känns som det är mest troligt att Lobelia är fårulven om de inte klantat sig
Din analys är direkt torftig och det känns mest som du har bestämt dig på förhand vem du vill ha till fårulv och så visar du på det. Jag satt själv och försökte analysera rösterna i ett inlägg tidigare och kom fram till att typ alla utom ett fåtal teoretiskt kunde vara fårulven.
Gör mig tjänsten att åtminstone analysera alla omröstningar och inte bara en