Jag förstår hur Artline får Lobelia till fårulv, men samtidigt har jag svårt att tro att Lobelia skulle vara den enda fårulvskandidaten som skulle ha kunnat tabbat sig, jag vet hur skicklig hon har varit i den rollen tidigare, vilket gör att jag håller Gravinda och kanske även BSF före som troligare alternativ. Och av de två så håller jag Gravinda som snäppet mer trolig än BSF.

Artline själv då? Det är först nu när hon går så stenhårt på att Lobelia måste vara fårulven som jag blir lite tveksam, samtidigt skulle hon kunna vara god som bara har fastnat i sin teori.

BSF har varit rätt osynlig idag och Bollen_ känner jag mig rätt övertygad om att hon är siad god.
Det är så jag tänkte mer, och nu röstar Gravinda på Art.. Det gör att jag blir osäker. Jag vet inte vem som är mest misstänkt av de två, men Gravinda är nog mitt första val, men det kan vara influerat av dig.

Vi har fått bort 3 ulvar, Lena, ferrari och Pois. Det borde vara 2 (eller fler har inte räknat på om det är möjligt), det kanske är lättare att hitta en ulv? Och är det Art? Jag hade honom som helt omisstänkt till han började gå på mig med teorier jag delvis inte köpte som rimliga.

Jag förstår hur Artline får Lobelia till fårulv, men samtidigt har jag svårt att tro att Lobelia skulle vara den enda fårulvskandidaten som skulle ha kunnat tabbat sig, jag vet hur skicklig hon har varit i den rollen tidigare, vilket gör att jag håller Gravinda och kanske även BSF före som troligare alternativ. Och av de två så håller jag Gravinda som snäppet mer trolig än BSF.

Artline själv då? Det är först nu när hon går så stenhårt på att Lobelia måste vara fårulven som jag blir lite tveksam, samtidigt skulle hon kunna vara god som bara har fastnat i sin teori.

BSF har varit rätt osynlig idag och Bollen_ känner jag mig rätt övertygad om att hon är siad god.

Jag är inte säker på att Lobelia är fårulven. Men måste jag ensam välja någon så hade jag valt henne. Inte för jag tycker hon tappat sig. Tyvärt om. hon är den som spelat rollen bäst och jag kan inte komma på hur hon skulle ha gjort det bättre.

Jag hade inte gått så hårt på Lobelia om hon inte hade ifrågasatt min teori.

Jag har tre stycken som kan vara ulvar. Jag måste börja någonstans.

Det är så jag tänkte mer, och nu röstar Gravinda på Art.. Det gör att jag blir osäker. Jag vet inte vem som är mest misstänkt av de två, men Gravinda är nog mitt första val, men det kan vara influerat av dig.

Vi har fått bort 3 ulvar, Lena, ferrari och Pois. Det borde vara 2 (eller fler har inte räknat på om det är möjligt), det kanske är lättare att hitta en ulv? Och är det Art? Jag hade honom som helt omisstänkt till han började gå på mig med teorier jag delvis inte köpte som rimliga.
Henne :p Men jag tycker mina teorier är rimliga men det innebär inte att det är så.

Jag tror ju att ulvarna inte hann rädda Lena. Sista rösten kom väldigt sent.

Men annars håller jag med dig. Det fullt möjligt att du är oskyldig.
Men varför har du då riktat in dig stenhårt på mig och avfärdat övriga lika stenhårt? Varje gång jag pekat på andra möjligheter så har du tidigare avfärdat dem med att så borde det inte går till det här är troligare osv?

Och var fick du idén om att jag skulle alibiröstat på Gravinda ifrån? Inget ont om henne men hon såg inte ut att bli lynchad så jag fick nytta av alibi direkt snart. Det förutsätter ju dessutom att hon är ond för att det ska funka.

Misstänker du henne för att vara vanlig ulv? och varför i så fall?

Fniss från sidekickLL

Vi hade ju lite funderingar på att ersätta Pois med Q - det hade väl varit rekord i att återuppstå - så till den milda grad att hon till och med hade hamnat i lyan O_o
då hade jag blivit lynchad istället tror jag O_o
men sörjer fortfarande över " på tredje dagen återuppstod Q" inte blev av....:cool:

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska tro, jag känner att jag kan ha fastnat lite i min tanke att det borde vara Gravinda som är fårulven och jag skulle gärna lägga min röst där för att få en pusselbit på plats, men det måste väl åtminstone som sagt vara minst en ulv till förutom fårulven och där känner jag mig bara säker på att bollen är siad god. Min egen roll har jag koll på och då lämnar det dig, BSF och Art...

Jag skulle vilja veta lite hur @Blacksmithfarm tänker också, det känns lite som om hon inte har kommit med så mycket men det kanske är IRL som ställer till det?

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska tro, jag känner att jag kan ha fastnat lite i min tanke att det borde vara Gravinda som är fårulven och jag skulle gärna lägga min röst där för att få en pusselbit på plats, men det måste väl åtminstone som sagt vara minst en ulv till förutom fårulven och där känner jag mig bara säker på att bollen är siad god. Min egen roll har jag koll på och då lämnar det dig, BSF och Art...

Jag skulle vilja veta lite hur @Blacksmithfarm tänker också, det känns lite som om hon inte har kommit med så mycket men det kanske är IRL som ställer till det?
Alltså, för mig lutar det åt Art, men så röstade Gravinda och jag blev nojig. Vi har inte råd att sprida rösterna då kan vi nog lika gärna ge segern till ulvarna.

Här är jag tillbaka men med dåligt internet :( kommer knappt in på BUKE så får se om det går att posta.
Har läst igenom hittills och Art o Lobelias diskussion är intressant men jag vet inte vem jag ska tro på :(
Måste kolla vad jag skrev inatt om jag lyckas ta mig till det inlägget.

Men varför har du då riktat in dig stenhårt på mig och avfärdat övriga lika stenhårt? Varje gång jag pekat på andra möjligheter så har du tidigare avfärdat dem med att så borde det inte går till det här är troligare osv?

Och var fick du idén om att jag skulle alibiröstat på Gravinda ifrån? Inget ont om henne men hon såg inte ut att bli lynchad så jag fick nytta av alibi direkt snart. Det förutsätter ju dessutom att hon är ond för att det ska funka.

Misstänker du henne för att vara vanlig ulv? och varför i så fall?
Jag tycker det är du som stenhårt ifrågasätter mig. så jag måste försvara hur jag tänker. Jag har analyserat vem fårulven är och har hittat små saker som tyder på att det kan vara du men det behöver inte vara så.

Det är små saker i jakt efter onda. En teori som jag tycker var värd att nämna. Tycker inte snurrfian och bollen det låter rimligt så är det väl inte det.

Nej gravinda kan lika gärna vara fårulven om du inte är det.

R

Ja, har suttit i sekretariat - trodde faktiskt att jag skulle vara hemma tidigare...

Nåja...
Det har varit diskussion mellan Lobelia och Artline idag. Intressant, men jag har inte hunnit sätta mig in i den ordentligt riktigt än...

Bollen__ vågar jag nog sätta åt det godare hållet iom att Emtherlia gjorde det och visade sig vara god (siarlärling tom).

Snurrfian känns god, kan -iom rösten på LenaH - inte vara fårulv.

Lobelia och Artline är två som jag inte ägnat mycket kraft åt innan, men som jag måste ta en funderare på iom dagens diskussion. Med denna diskussion i minnet så tror jag inte att de båda är tillsammans i lyan i alla fall.

Då är Gravinda kvar. Henne ser jag som möjlig fårulv, baserat på röstningen.

Så, samanfattningsvis - jag har ingen aning om vem jag kan lita på egentligen:arghh: Får läsa lite till innan jag måste rösta...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar