Det är så jag tänkte mer, och nu röstar Gravinda på Art.. Det gör att jag blir osäker. Jag vet inte vem som är mest misstänkt av de två, men Gravinda är nog mitt första val, men det kan vara influerat av dig.Jag förstår hur Artline får Lobelia till fårulv, men samtidigt har jag svårt att tro att Lobelia skulle vara den enda fårulvskandidaten som skulle ha kunnat tabbat sig, jag vet hur skicklig hon har varit i den rollen tidigare, vilket gör att jag håller Gravinda och kanske även BSF före som troligare alternativ. Och av de två så håller jag Gravinda som snäppet mer trolig än BSF.
Artline själv då? Det är först nu när hon går så stenhårt på att Lobelia måste vara fårulven som jag blir lite tveksam, samtidigt skulle hon kunna vara god som bara har fastnat i sin teori.
BSF har varit rätt osynlig idag och Bollen_ känner jag mig rätt övertygad om att hon är siad god.
Vi har fått bort 3 ulvar, Lena, ferrari och Pois. Det borde vara 2 (eller fler har inte räknat på om det är möjligt), det kanske är lättare att hitta en ulv? Och är det Art? Jag hade honom som helt omisstänkt till han började gå på mig med teorier jag delvis inte köpte som rimliga.