Du, jag, bollen, snurrfian och BSF. Vi är fem kvar.Lite sent nu, om vi har två ulvar kvar så har onda vunnit. 4 kvar och käket ger en god kvar i morgon.
Om det endast är en så kan vi förstås fortsätta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du, jag, bollen, snurrfian och BSF. Vi är fem kvar.Lite sent nu, om vi har två ulvar kvar så har onda vunnit. 4 kvar och käket ger en god kvar i morgon.
Om det endast är en så kan vi förstås fortsätta.
Det är svårt med matten.Du, jag, bollen, snurrfian och BSF. Vi är fem kvar.
Android. Har kunnat feta röst men den vägrade nu, ibland får jag inte fram smileyraden heller men nyss gick det? Kan de ha med att jag har så dålig mottagning o göra kanske?
Troligen Men vill inte det. Tycker de kan käka mig eller den andra goda utöver bollenJag gissar att bollen blir käk i natt...
Jag hade hoppats att jag skulle bli det idag men det gick inte vägen. :/Jag gissar att bollen blir käk i natt...
Vilken menar du då? Här på BUKE? Kan man ändra det från mobilen? Hur gör jag?Har du testat den andra texteditorn? Det är det enda som funkar på min mobil.
Klicka på verktyget uppe till höger.Vilken menar du då? Här på BUKE? Kan man ändra det från mobilen? Hur gör jag?
Läs detta i OT färg
Artline - Lampan - Emtherlia - Habina-Ferrari-Gravinda
Blacksmithfarm - Snurrfian - Habina - Poisonous-bollen__-Gravinda
bollen__ - Lampan - Emtherlia - Poisonous-Ferrari-Gravinda
Emtherlia - Ferrari/Lampan - bollen__ - Poisonous
Ferrari - (Lampan) - Emtherlia - Emtherlia/Habina( ger upp)
Gravinda - (Lampan) - Habina - Artline-ferrari-Artline
Lobelia - Snurrfian - Gravinda - Emtherlia-ferrari- Gravinda
Snurrfian - Habina/Lampan - LenaH - Habina-Gravinda-Gravinda
Strunt i Art och Snurris för en stund, ingen av dem kan vara fårulven om man går på röstningen. När jag gick igenom den och misstänkte Art lyckades jag visa för mig själv att hon omöjligt kan vara fårulv, liksom Snurrfian. det står i Kina tidigare inlägg hur jag kom fram till det.Tjaa. Det är ju ingen som har någon vidare röststatistik.
Snurrfians och Arts ser ju sämst ut eftersom de röstat på de som nu är döda såklart. Men bara en ond var.
Jag tycker att Art kan vara fårulv när LenaH åkte men inte när Habina åkte.
LenaH kan ju också ha blivit offrad för att vi skulle snurra in oss så mycket i fårulven.
Sen BSF då. Passar in som fårulv i DL3. Inte lika bra i DL2 men det kan funka. Röstar sedan tidigt på mig med motivering att jag är fårulv. Det ger då mig ondvibbar eftersom det känns som att hon ville att fler skulle haka på.
När hon sedan skrev sin teori om Gravinda i röstinlägget så fick jag direkt känslan att jag hade röstat på fel person och Gravinda var god. Men min telefon gjorde det inte möjligt att få se det i tid och varken ändra röst eller teoria. Därför tror jag att hon är ond.
Snurrfian. Fått två röster på sig av LenaH. För att ge alibi eller är hon god? LenaH är den enda onda hon röstat på. Förde upp LenaH till en tredjeplats med 4 min tillgodo. Det är hennes plus. Men jag hittar inte så himla mycket mer plus och skriver ur minnet så kan minnas fel.
Lobelia. I diskussionen med Art får jag liksom flashbacks till diskussionen med mig i förra leken. Båda onda har jag svårt att se, för risken hade väl varit att art kunnat få fler röster då? Om det inte var en dimridå. Har nu på slutet en teori om att det är BSF och Snurris som är onda. Jag kan köpa den eftersom jag tror att BSF är ond. Men jag känner mig mest osäker på art lobelia och Snurris.
Nu borde ju två av dom vara goda och vågar jag då lita på Lobelia så kanske art är god. Samtidigt röstade Gravinda två gånger på art, hon kanske såg något som jag inte ser. Men är då art och bsf de onda?
Suck. Jag kan inte sova, ska upp tidigt och leken ger mig härdsmälta i hjärnan.
Hoppas någon är klokare än mig.
Nytt försök att sova!
Strunt i Art och Snurris för en stund, ingen av dem kan vara fårulven om man går på röstningen. När jag gick igenom den och misstänkte Art lyckades jag visa för mig själv att hon omöjligt kan vara fårulv, liksom Snurrfian. det står i Kina tidigare inlägg hur jag kom fram till det.
Du har då mig och BSF att välja på som fårulv. Och ovan har du redan valt BSF vad jag kan se.
För den vanliga ulven har du då tre alternativ, mig, art och Snurris.
Lycka till!testing testning.
Nu skall jag snart in i ringen med vovve!
Du väljer färg genom att klicka på droppen i verktygsfältet.hur f'n gör man färg text?
jaha då var man död
Jag är inte säker om Art och snurris men det lutar åt det hållet för mig. Och att åtminstone börja med att plocka ut BSF och hoppas på lotten.Ja, det känns som att du kan ha rätt. Och bland er tre känns det som att Snurris är den onda och rösterna från/på LenaH var alibi.