Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har haft mycket i helgen och tyvärr inte hunnit följa leken/vara aktiv tillräckligt bra...Artline röstar på Blacksmithfarm
De enda som kan vara fårulven är hon och Lobelia. Egentligen är jag inte säker på de två. Men jag är tveksam till varför en ond lobelia hade haft mig som god. Sedan tror jag att om Bsf vore god så hade hon nog ansträngt sig mer för att få fram det.Eftersom risken är stor att det blir 2-2 så tror jag att hon som ulv är bekväm.
Sedan tycker jag hon var väldigt snabb på att rösta på bollen häromdagen.Jag tycker hon borde ha anat att Em siat bollen.
Du missar att förklara varför jag skulle vara fårulv och inte BSFRent krasst tycker jag att lobelia är extremt duktig och hon skulle mycket väl kunna lura mig. Dessutom har hon varit väldigt snabb med att hitta andra alternativ till fårulvs än henne själv.
Snurrfian röstar på lobelia.
Så nu vet du att du valt rätt art
Du missar att förklara varför jag skulle vara fårulv och inte BSF
Helt säker är jag inte. Men jag tycker att Snurrfian och bsf är för lugna för att vara god.Så nu vet du att du valt rätt art
Jag tänkte just fråga hur ni ville göra. Det KAN ju hända att käket glöms bort, men det känns inte så troligt. Och i så fall är leken så gott som avslutad. Hade tänkt låta det bli oavgjort, för det känns tråkigt att lotten avgör vem som vinner@Sasse vad händer nu?
Käket kommer lyckats och sedan är det bara två deltagare kvar. Blir det oavgjort? Eller lottar du? Känns som det är lika bra att lotta på en gång
För min del tycker jag oavgjort känns rättvistJag tänkte just fråga hur ni ville göra. Det KAN ju hända att käket glöms bort, men det känns inte så troligt. Och i så fall är leken så gott som avslutad. Hade tänkt låta det bli oavgjort, för det känns tråkigt att lotten avgör vem som vinner
Vi kör på detFör min del tycker jag oavgjort känns rättvist