Stopp och belägg nu! Jag har INTE godförklarat paddington. Bara funderat över om hon KAN vara god. Stor skillnad, så lägg inga ord i min mun tack. :)

Öh va? Godförklarar du dig själv? Eller har du spelat åt en kollega som inte har tid, och råkade svara med fel nick? :cautious:

DL 2
15:53 LenaH röstar på Snurrfian
17:44 Poisonous röstar på Habina
19:01 bollen__ röstar på Emtherlia
21:17 Niyama röstar på Lobelia
21:21 Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på LenaH

21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57 Gravinda röstar på Habina
22:00 Habina röstar på LenaH
22:00 FiaM röstar på Emtherlia
22:01 Snurrfian röstar på LenaH
22:01 Lobelia röstar på Gravinda
22.04 Artline röstar på Emtherlia
22.05 Ferrari röstar på Emtherlia
22.05 Emtherlia ändrar till LenaH

Snurrfian 1
Habina 3
Emtherlia 4
Lobelia 1
LenaH 4
Gravinda 1

Fundering; varför räddade inte fåraulven sin kamrat? Med en röst på mig hade LenaH klarat sig och alla kunde ha funderat på om det var lottning och inte pga fåraulvens röst. Hann inte fåraulven med? Eller ville de skapa funderingar kring min roll?

DL 2

Snurrfian 1
Habina 3
Emtherlia 4
Lobelia 1
LenaH 4
Gravinda 1

Fundering; varför räddade inte fåraulven sin kamrat? Med en röst på mig hade LenaH klarat sig och alla kunde ha funderat på om det var lottning och inte pga fåraulvens röst. Hann inte fåraulven med?

Det kanske inte var lika, om nån av dom som röstat på dig är fårulven. Eller så var inte fårulven inne. Eller så är du också ulv, eller så vill ulvarna att vi ska tro att du är ulv.

Ja, och jag håller inte med dig om slutsatsen. Jag tyckte det kändes skumt.
Nu blir jag lite frågande, är det slutsatsen att Emtherlia kan vara ond som är problemet eller slutsatsen att jag faktiskt inte misstänkte någon jättemycket?

Efter denna lynchen misstänker jag dock Emtherlia ganska starkt. Vi har en fårulv med i leken. den borde kunna trixa med rösterna så att det inte blev någon ulv som åkte. Nutne en ulv och det får mig att tro att det är stor sannolikhet att två ulvar var uppe för lynch.

Det var lika mellan två och en ulv åkte trots fårulven.

är båda ulvar och man fick göra ett val?
var fårulven inte aktiv på senare delen av kvällen och missade chansen att rädda?
valde LenaH plus lyan att offra denna för att förstärka alibi?

finns lite funderingar

DL 2
22:05 Emtherlia ändrar sin röst till LenaH

Snurrfian 1
Habina 3
Emtherlia 4
Lobelia 1
LenaH 4
Gravinda 1

Eftersom det står lika mellan LenaH och Emtherlia och LenaH åkte borde väl det innebära att ulven i fårakläder lade sin synliga röst på någon annan än LenaH och sin dolda på någon annan än Emtherlia. Det borde också innebära att antingen var fåret inte inne vid DL och kunde ändra sin dolda röst för att rädda Lena eller så kan båda vara i lyan och man valde att rädda Emtherlia.
Glömmer jag något scenario nu eller tänker jag helt fel?

Du svarade ju på:
"jag tycker inte att det är orimligt med tanke på tonen i tråden nej.

och påvilka grunder godförklarar du habina? för att hon godförklarat dig?"

Det är ju du som är Habina :idea:

Ja och då svarade jag på det jag fetat i citatet ovan. Dvs NEJ jag har inte godförklarat paddington.

DL 2

Snurrfian 1
Habina 3
Emtherlia 4
Lobelia 1
LenaH 4
Gravinda 1

Fundering; varför räddade inte fåraulven sin kamrat? Med en röst på mig hade LenaH klarat sig och alla kunde ha funderat på om det var lottning och inte pga fåraulvens röst. Hann inte fåraulven med? Eller ville de skapa funderingar kring min roll?
Funderar som du. Kan mycket väl vara att fåraulven inte var online. Men jag har svårt att tänka mig att de skulle offra en ulv för att misstänkliggöra dig.

Menar du att jag skulle ha lånat ut mitt nick åt någon annan eller vad menar du?

Det var ju i en annan lek som en ulv tröttnade och en annan ulv spelade med dennes nick. Så det är ju knappast omöjligt. Men jag hade inte ens koll på vem det var till, jag bara noterade att Habina råkade svara på något som inte verkade vara till henne.

Det var ju i en annan lek som en ulv tröttnade och en annan ulv spelade med dennes nick. Så det är ju knappast omöjligt. Men jag hade inte ens koll på vem det var till, jag bara noterade att Habina råkade svara på något som inte verkade vara till henne.
ok så du menar på fullaste allvar att jag skulle lämna över mina inloggningsdetaljer till någon annan?

Funderar som du. Kan mycket väl vara att fåraulven inte var online. Men jag har svårt att tänka mig att de skulle offra en ulv för att misstänkliggöra dig.

nja jag skulle nog inte utesluta nått, vi har många erfarna med många idéer, konstigare saker har hänt tidigare.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 657
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 474
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Regntäcke
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Nyårsafton i stallet - 2025
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka