Ang. att LenaH som var ulv åkte så ser jag två troliga scenarier:
1 Emtherlia är också ulv
2 Fårulven hann/kunde inte göra något åt resultatet

Jag har en väldigt snabb reflektion på röstningen så här nyligen inkastad igen
Som jag bedömer det torde inte fårulven iaf röstat på LenaH ( i ett försök att verka "god") för då hade inte LenaH åkt iom att den öppna rösten inte räknas
Emtherlia kan vara fårulven iom att det kunde stått mellan henne och en ulv, MEN då borde det mest logiska vara att ändra till Habina?
OM nu inte lyan haft sån fantastisk otur att det var tre lyamedlemmar som var de hetaste kandidaterna till att lynchas idag
Ska fundera mera över detta, har ju rätt mycket att läsa ikapp ( även om det varit lagom fart idag ;))

Varför skulle Em ändra överhuvudtaget om hon är fårulv? Rösten räknas ju inte?
typ det jag skrev?
resonerade ju lite förutsättningslöst med snabba tankar kring det hela?
Jag hade bara en annan approach än dig........
( det mest logiska vore ju att ändra till Habina iom att LenaH var ulv som emtherlia röstade på och därmed blev kvar i leken)
Eller har du invändningar?
Edit
Och jag nämnde ett scenario att det KAN vara så att det var tre från lyan som var uppe som lynchkandidater men det vore ju otroligt, men KAN kan det ....

Jag har en väldigt snabb reflektion på röstningen så här nyligen inkastad igen
Som jag bedömer det torde inte fårulven iaf röstat på LenaH ( i ett försök att verka "god") för då hade inte LenaH åkt iom att den öppna rösten inte räknas
Emtherlia kan vara fårulven iom att det kunde stått mellan henne och en ulv, MEN då borde det mest logiska vara att ändra till Habina?
OM nu inte lyan haft sån fantastisk otur att det var tre lyamedlemmar som var de hetaste kandidaterna till att lynchas idag
Ska fundera mera över detta, har ju rätt mycket att läsa ikapp ( även om det varit lagom fart idag ;))
Det tänkte jag inte på, faktiskt. Emth sa att hon bara tog en av de med många röster och att det lika gärna kunnat bli Habina. Om hon var ulv och Habina god så borde såklart hennes röst hamnat där.
Men det kan ju vara så att även Habina är ond (jag röstade ju på henne för att jag misstänkte henne...) - även om det känns statistiskt otroligt...

Nä. Dags för sängen nu...

typ det jag skrev?
resonerade ju lite förutsättningslöst med snabba tankar kring det hela?
Jag hade bara en annan approach än dig........
( det mest logiska vore ju att ändra till Habina iom att LenaH var ulv som emtherlia röstade på och därmed blev kvar i leken)
Eller har du invändningar?
Edit
Och jag nämnde ett scenario att det KAN vara så att det var tre från lyan som var uppe som lynchkandidater men det vore ju otroligt, men KAN kan det ....

Jag tolkade det som att du tyckte det vore mest logiskt att hon då skulle ändra till Habina?

Det tänkte jag inte på, faktiskt. Emth sa att hon bara tog en av de med många röster och att det lika gärna kunnat bli Habina. Om hon var ulv och Habina god så borde såklart hennes röst hamnat där.
Men det kan ju vara så att även Habina är ond (jag röstade ju på henne för att jag misstänkte henne...) - även om det känns statistiskt otroligt...

Nä. Dags för sängen nu...
då tänker vi ju lika :)

Jag hoppar av. Först Lampan och nu fick jag en varning av LL för att jag skrev en teori om att Habina tabbat sig (som jag sedan släppte). Eftersom det har hänt förr ett en ulv lånat en annan ulvs nick om den fått förhinder hade jag ingen aning om att det var ett regelbrott och kunde därför omöjligt veta att jag inte fick skriva en teori om det. Känns inte alls kul att få en varning direkt för något jag inte ens kan veta är fel :cry:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar