Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är klart.Men om även Em är ulv så borde det ju finnas flera alibiröster? Eftersom två ulvar låg dåligt till = bättre att alibirösta. Och så den där jäkla fårulven som kan ha röstat hur som helst
Synd att du hoppar av, Paddi.Viktigt meddelande!
Paddington har valt att hoppa av leken och hon ersätts av quarter4ever!
Kul att vara tillbakaViktigt meddelande!
Paddington har valt att hoppa av leken och hon ersätts av quarter4ever!
Kul att vara tillbaka
men mindre kul att det är för ett avhopp..
Men ska läsa igen så jag hänger med i vad som skett under dagen...
Ang. att LenaH som var ulv åkte så ser jag två troliga scenarier:
1 Emtherlia är också ulv
2 Fårulven hann/kunde inte göra något åt resultatet
tja jag tycker somliga gjort rätt mycket för att hålla fart i leken även utan mig.....Då blir det fart i leken igen då
Klart vi kanMen vafan, ni kan ju inte lyncha mig när jag inte har haft möjlighet att försvara mig!!
Heja onda!
Emtherlia kan vara fårulven iom att det kunde stått mellan henne och en ulv, MEN då borde det mest logiska vara att ändra till Habina?
Äh, jag skrev ju inte på hela dagen, hade inte hänt nånting när jag hoppade in igen.tja jag tycker somliga gjort rätt mycket för att hålla fart i leken även utan mig.....
typ det jag skrev?Varför skulle Em ändra överhuvudtaget om hon är fårulv? Rösten räknas ju inte?
nä men sen skrev du runt 40 inlägg när du väl kom in och du leder överläget inläggen så nog har du varit aktiv!!!!!Äh, jag skrev ju inte på hela dagen, hade inte hänt nånting när jag hoppade in igen.
Det tänkte jag inte på, faktiskt. Emth sa att hon bara tog en av de med många röster och att det lika gärna kunnat bli Habina. Om hon var ulv och Habina god så borde såklart hennes röst hamnat där.Jag har en väldigt snabb reflektion på röstningen så här nyligen inkastad igen
Som jag bedömer det torde inte fårulven iaf röstat på LenaH ( i ett försök att verka "god") för då hade inte LenaH åkt iom att den öppna rösten inte räknas
Emtherlia kan vara fårulven iom att det kunde stått mellan henne och en ulv, MEN då borde det mest logiska vara att ändra till Habina?
OM nu inte lyan haft sån fantastisk otur att det var tre lyamedlemmar som var de hetaste kandidaterna till att lynchas idag
Ska fundera mera över detta, har ju rätt mycket att läsa ikapp ( även om det varit lagom fart idag )
typ det jag skrev?
resonerade ju lite förutsättningslöst med snabba tankar kring det hela?
Jag hade bara en annan approach än dig........
( det mest logiska vore ju att ändra till Habina iom att LenaH var ulv som emtherlia röstade på och därmed blev kvar i leken)
Eller har du invändningar?
Edit
Och jag nämnde ett scenario att det KAN vara så att det var tre från lyan som var uppe som lynchkandidater men det vore ju otroligt, men KAN kan det ....
då tänker vi ju likaDet tänkte jag inte på, faktiskt. Emth sa att hon bara tog en av de med många röster och att det lika gärna kunnat bli Habina. Om hon var ulv och Habina god så borde såklart hennes röst hamnat där.
Men det kan ju vara så att även Habina är ond (jag röstade ju på henne för att jag misstänkte henne...) - även om det känns statistiskt otroligt...
Nä. Dags för sängen nu...
missade du denna raden @Niyama?OM nu inte lyan haft sån fantastisk otur att det var tre lyamedlemmar som var de hetaste kandidaterna till att lynchas idag
Nä, men varför skulle det vara logiskt att ändra röst om ens röst ändå inte räknas?missade du denna raden @Niyama?
ja men typ... försökte bara skriva något som visar på just det utan att skriva det på näsan på folk.Nä, men varför skulle det vara logiskt att ändra röst om ens röst ändå inte räknas?