Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Fast det har jag väl aldrig skrivit. Att det var rösten på myrten som stack i ögonen och är anledningen till min röst på Hedinn.

My misstake, när jag gick igenom leken så var det detta utbyte jag fastnade vid och utifrån att läst igenom detta så var det just rösten jag fastnade för att du hade utgått ifrån.

Jag fick inget svar av karamelldrottningen (eller så missade jag det) så jag frågar dig och hoppas på svar, vad är det som känns skumt med den rösten?

Jag tycker att Myrtens röstmotivering med tanken på vad som fanns att gå på i leken kändes rimlig därför tycker jag det är märkligt att rösta på henne med hänvisning till att teorin var dålig. Det gäller inte bara dig ska påpekas. Dessutom vet jag inte om jag tycker det är misstänkt men rösten kändes konstig.

Du har inte fel, det var mer accepterande då. Ändrar man röst nu ska man ha tur om man överlever två extra dygn, eller ett dygn. Jag började dock spela 2008, men det var accepterat att ändra röst då också. Minns inte när trenden vände :p

Minns inte heller när det vände men jag minns att många reagerade mycket på att jag gjorde en röständring i en lek. Som om att en ändring var misstänkt bara för att det var en ändring.

Det närmar sig DL med stormsteg och det finns vad jag kan läsa mig till bara en enda röst än så länge och det är KD's röst på Hedinn.
Ytterligare en god är ute ur leken och det är PK
bumpo lyser med sin frånvaro.

Jag har jättesvårt att veta hur jag ska rösta.

Jag har tyvärr nada koll på någonting idag. Hade planerat att komma hem lite lagom till DL - så att jag hann läsa igenom leken i lugn och ro och sedan rösta. Nu kom jag senare än jag tänkt från jobb och har lite tidsbrist. Hinner inte läsa igenom leken. Är dessutom helt utmattad och slut i huvudet så jag kan inte tänka, orkar inte hålla koncentrationen så pass länge att jag förstår ett inlägg på fyra meningar typ.

Så jag kommer bara ta en som jag har reagerat på lite halvt sådär. Jag behöver verkligen gå igenom leken känner jag, förhoppningsvis piggnar jag till lite senare ikväll och kan vara aktiv.

Karamelldrottningen är den jag reagerat på mest hittills. Inga citat just nu dock, kommer ladda upp med dessa sedan (från andra deltagare också). Jag vet inte om hennes resonemang tyder på att hon är ond direkt, det kan lika bra vara ett resultat av att hon är ny och inte riktigt haj på leken ännu? Men hon kan också vara ond och förvirrad liksom. Sasse röstar på Karamelldrottningen, mycket för att jag inte håller med om hennes resonemang och kanske inte hänger med på så många heller...

Sorry min aktivitet idag :(

*kl*

Tiden rinner iväg och jag måste få iväg en röst. Jag velar fortfarande med det som står ut mest idag för mig är KDs konstiga resonemang, har knappt besvarat någons frågor och det förklarande inlägget gjorde mig än mer förvirrad.

Paddington röstar på Karamelldrottningen

Jag fastnar framförallt för 2 spelare just nu. Det är Karamelldrottningen som framför enligt mig väldigt vaga långsökta teorier och Cirkus som i början på leken sa att hon skulle jobba på att tänka ett steg till och nu verkar ha snöat in sig totalt.
Shaggy röstar på Karamelldrottnignen

Jag kan bara se en väg just nu. Karamelldrottningens motivering till rösten på mig känns väldigt grundlös. Hon har dessutom undvikit att svara på frågor jag ställt till henne om det hela, så det känns som att hon försöker komma undan något.

Hedinn röstar på karamelldrottningen

Jag måste också rösta nu.

cirkus röstar på karamelldrottningen
Jag tror att hon är med människorna och lag utjämningsrösten. Det kan vara så att alla de andra i människoland hade antingen 2 eller 3 röster så detta var enda alternativet. Hon hade kunnat rösta ut Killa eller Myrten eller lägga en utjämningsröst på Shaggy. Men det blev den gode pega.

Jag velar jättemycket. Misstänker egentligen inte någon särskilt mycket mer än nån annan. GAs röst igår känns skrämmande och Myrten känns skrämmande. KD förstår jag inte alls, men hon är ju ny så jag vet inte om det betyder något?

Niyama röstar på glömmerallt
enligt tidigare teorier

Myrten röstar på karamelldrottningen

Jag har läst igenom en gång till, men jag får faktiskt inte ihop hennes teorier. Jag kan inte se logiken över huvud taget. Det är jättemärkligt.

Jag kanske ska förklara ändringen också, om jag nu hann få in den i tid och det är att jag kom på en rimlig orsak till hennes beteende utvecklar strax

forts.
Cirkus verkar som sagt ha snöat in totalt på att jag, Myrten Killaloe och Karamelldrottnignen skulle vara onda pga karamelldrottnignens röst. Teorin känns oerhört långsökt.
glömmerallt tror jag faktiskt är god i den här leken kanske beroende på att hon haft samma tanker som jag
Myrten vet jag inte men med tanke på hur hon lurade alla förra gången så skulle jag gissa på att hon är siad så vi borde få lite hintar om henne framgent

Nu ser jag att min röständring tyvärr inte har någon betydelse men jag tror karameld. kan vara siare:crazy: skulee kunna förklara att hon verkade försöka leta upp teorier bland OT-snacket.

12:57 karamelldrottningen röstar på Hedinn
21:22 Killaloe röstar på karamelldrottningen
21:28 Sasse röstar på karamelldrottningen
21:29 Paddington röstar på karamelldrottningen
21:29 Shaggy röstar på karamelldrottningen
21:29 Hedinn röstar på karamelldrottningen
21:29 cirkus röstar på karamelldrottningen
21:30 Niyama röstar på glömmerallt
21:30 glömmerallt röstar på karamelldrottningen
21:30 glömmerallt röstar på Hedinn
21:30 Myrten röstar på karamelldrottningen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar