Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Nu ser jag att min röständring tyvärr inte har någon betydelse men jag tror karameld. kan vara siare:crazy: skulee kunna förklara att hon verkade försöka leta upp teorier bland OT-snacket.

Kom du på det i DL-ögonblicket?

Puh, vi får hoppas att det inte stämmer. Jag orkar inte läsa KDs inlägg igen. Höll ju på att missa DL för att jag gick igenom vad hon skrivit ännu en gång. Nu är det väl bara att vänta.

forts.
Cirkus verkar som sagt ha snöat in totalt på att jag, Myrten Killaloe och Karamelldrottnignen skulle vara onda pga karamelldrottnignens röst. Teorin känns oerhört långsökt.
glömmerallt tror jag faktiskt är god i den här leken kanske beroende på att hon haft samma tanker som jag
Myrten vet jag inte men med tanke på hur hon lurade alla förra gången så skulle jag gissa på att hon är siad så vi borde få lite hintar om henne framgent

Varför tror du Myrten är siad?

Jag tycker inte cirkus verkar insnöad på att ni skulle vara onda alla fyra möjligtvis insöad på att Karamell skulle vara ond som räddningsröstat

Uppdatering!

Det räcker inte alltid med att vara snygg och ha extra bra koll på saker. Ibland får man pöbeln mot sig ändå- och vilken pöbel sedan! De var få som inte gick med i tåget och kastade sig över stackars Damon..

Karamelldrottningen var Damon/siare

Man skulle kunna tro att jag bara tillsatt onda roller den här gången :p

Bumpo kickas- kompensation för goda kommer utgå i form av siarens och ängelns ättling som tillägg i rollistan- detta då två goda uteblivit på samma dygn och jag inte vill ersätta dem när det gått två lyncher.

Bumpo var Dracula

Men vad fan.
Då hade ju GA rätt när hon ändrade sin röst.

Så då ger detta mig största anledningen till att helt revidera ALLT jag tänkt hittills. om jag överlever nattkäket

Kom du på det i DL-ögonblicket?

Puh, vi får hoppas att det inte stämmer. Jag orkar inte läsa KDs inlägg igen. Höll ju på att missa DL för att jag gick igenom vad hon skrivit ännu en gång. Nu är det väl bara att vänta.

Kom på och kom på jag övervägde möjligheten att hon kunde ha någon god specialroll tidigare, hons känns inte som någon "nybörjarbybo" på något sätt tycker jag.

Det var hennes"rösta ut hedinn nu" som fick det att klicka till i huvudet nu vid deadline. borde ha tänkt på det tidigare:banghead:

jag utgår helt från förra leken och jag skulle ha siat henne som en av de första om jag var siare. Nu visade det sig ju dock att KD var siare och utifrån hur hon skrivit så kan man med fog anta att hon siat Hedinn som ond. Där med faller mitt resonemang om Myrten.

är att om killa och ga skulle vara i lyan tillsammans så visste killa hur ga skulle rösta.

Jag förstår fortfarande inte helt din teori, men bara för att man är ulvar ihop så betyder det inte att man vet vilka de andra ska rösta på? De få gånger jag frågar mina ulvkollegor så har svaret blivit "Jag vet inte", samma svar har dom fått om dom frågat mig. Men oftast så frågas det inte. Kanske någon gång under lekens gång, men definitivt inte varje dag.

glömmerallt: Hur sjutton kunde du gissa dig till det? Är du synsk eller? :p

Tillägg: Kopplade nu...

Du tänkte ju tanken iaf, till skillnad från oss andra.

Tja min huvudteori just nu bortsett från att jag är ganska övertygad om att hedinn är ulv, är att några ulvar troligtvis räknade ut det och sannolikt långt före mig. Skulle defenitivt förklara varför så många misstänkte just karamelld. Några av dem var säkert ulvar och endel av dem kommer säkert få det till att det är misstänkt av mig att komma på det.

Å nu låter jag precis som inläggen jag misstänkte karamell för:cool:

Jag misstänker dig inte direkt mindre nu.

Nu känns iofs alla jätteonda.

Jag förstår inte riktigt varför det skulle tyda på att glömmerallt är ond, att hon ändrar röst och dessutom skriver att KD är siare innan uppdateringen kommer? Kan du utveckla det?

Tja min huvudteori just nu bortsett från att jag är ganska övertygad om att hedinn är ulv, är att några ulvar troligtvis räknade ut det och sannolikt långt före mig. Skulle defenitivt förklara varför så många misstänkte just karamelld. Några av dem var säkert ulvar och endel av dem kommer säkert få det till att det är misstänkt av mig att komma på det.

Äsch, onda är ju alltid så känsliga. Jag tror säkert att de kan ha trott att KD var siare, tycker det är vanligt att så fort någon i lyan får misstankar/en röst på sig så tänker alla "Oh shit! Det måste vara siaren!" :p

Får ta och läsa igenom allas inlägg, och allra speciellt Hedinns.

Jag förstår inte riktigt varför det skulle tyda på att glömmerallt är ond, att hon ändrar röst och dessutom skriver att KD är siare innan uppdateringen kommer? Kan du utveckla det?

Det känns en aning ulvigt (människoaktigt? ;)) att komma på det just då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar