Sv: Ulvlek- vampyrer!
Hur länge har du spelat?
Med reservation för att jag minns fel så tycker jag att röständringar i allmänhet inte bara för att rädda sig själv var både mer accepterade och mer vanligt förekommande under de första åren jag lekte. men jag tror jag började leka 2006 så allt senare än 2009 är "nyligen" för mig
Jag tycker nog att de brukar ifrågasättas. Men jag upplever också att acceptansen för dem blivit större under de år jag har spelat.
Egentligen är det ju superlogiskt att rädda sig själv som god eftersom det är det bästa sättet att hjälpa den goda sidan. Man vet var man själv står men kanske inte var de andra står. Undantaget skulle var om man visste att den man var uppe mot också var god men hade en viktigare roll (som exemplet med bybo vs siare som Niyama tog i #244).
Hur länge har du spelat?
Med reservation för att jag minns fel så tycker jag att röständringar i allmänhet inte bara för att rädda sig själv var både mer accepterade och mer vanligt förekommande under de första åren jag lekte. men jag tror jag började leka 2006 så allt senare än 2009 är "nyligen" för mig