Sv: Ulvlek- vampyrer!
Jag hann inte ens uppfatta att KD låg så illa till, jag tyckte ju också att hennes teorier var märkliga men fattade inte vad hon skulle vinna på agerandet som ond. Ska gå igenom ordentligt imorgon.
Menar du att Hedinn och Myrten skulle vara ulvar tillsammans?
Din röst på mig var med tanke på dina teorier rätt logisk, Det kan man däremot inte säga om alla röster mot KD. Får nog ta och analysera dom närmare imorgon för jag är för trött, men såhär spontant så känns det som om jag misstänker hedinn(för att hon troligen är siad, plus som jag nämde tidigare hennes röst på Myrten, jag har i tillägg till det jag skrivit tidigare funderat på om det skulle kunna vara någon form av alibiröst men jag vet inte riktigt vad jag tror om det) samt Paddington främst på grund av att hon kändes lite "slarvig" i sina teorier mot karamell,som om paddi ville misstänka henne, samt hennes allmänna agerande( den där känslan igen). Men jag ska utveckla det imorgon med.
Jag hann inte ens uppfatta att KD låg så illa till, jag tyckte ju också att hennes teorier var märkliga men fattade inte vad hon skulle vinna på agerandet som ond. Ska gå igenom ordentligt imorgon.
Menar du att Hedinn och Myrten skulle vara ulvar tillsammans?