Sv: Ulvlek- vampyrer!
Den har varit?
Men borde det inte komma en natt DL uppdatering snart ?
Den har varit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men borde det inte komma en natt DL uppdatering snart ?
Iofs har jag hakat upp mig lite på Myrtens röst dag ett + att det är så jäkla svårt att avgöra var hon står. Hedinn har ju inte varit med så länge så jag vet inte hur hon resonerar, men det är ganska djärvt att lägga en tredjeröst på en kollega dag ett? Hade det varit Myrten som la en tredjeröst på Hedinn däremot så hade jag tänkt att de mycket mycket väl kan vara kollegor.
Nu tycker jag att både du och Niyama läser in för mycket av vad jag skriver
Jag menade generellt!
Ja, som sagt så händer det att de missar, eller av rent taktiska skäl låter bli, men det är trots allt vanligast att de faktiskt käkar Så jag fortsätter att förutsätta detta.
Ja, du har skrivit hur många gånger som helst att du håller med mig i den här leken. Undrar hur många om man skulle räkna?
Men jag skulle tro att det beror på att vi helt enkelt tolkar olika slags lekhändelser på liknande vis, för det är ju inte första gången det händer, förut misstänkte jag dig ofta för att vara ond bara för att du brukade visa dig vara det men nu tror jag att det berodde på att vi helt enkelt oftast var på olika sidor och att vi nog resonerar rätt likt oavsett roll.
Edit: Såg nu att hon hade presterat ytterligare ett inlägg under tiden jag skrev mitt inlägg, men jag vet inte direkt om det talar till hennes fördel då det mest känns som att hon går igenom några spelare bara för att. Det är inga exempel eller direkta förklaringar till varför hon tycker som hon gör utan bara att hon har svårt att sätta någon spelare åt något håll. Typ. Så även om det var lite mer teorier från henne som efterfrågades upplever inte jag detta inlägg som särskilt givande och det påverkar med andra ord inte heller min uppfattning om henne
Okej, ja. Jag går dock på glömmerallts linje att det inte är så vanligt (jag har aldrig varit med om det i alla fall) att ulvarna diskuterar hur de ska rösta redan första dagen. Tycker att det brukar vara mer spontant. Jag tror faktiskt heller att jag aldrig - eller åtminstone väldigt få gånger - har ens pratat (alltså vare sig frågat eller knappt ens haft kontakt med innan nattuppdateringen närmat sig) med hur mina ulvkollegor ska rösta vid första dagen. Det kommer först andra-tredje dagen.
Nu står det iofa i rollbeskrivningen att om de onda försöker äta herden så får både de och de goda veta om det varpå herden får outa sig.För egen del föredrar jag nog detta sättet. Hellre det än att LL skulle ha skrivit ut t.ex. att "ulvarna försökte käka herden", för nu vet ju inte ulvarna om de har försökt käka herden eller om ängeln har skyddat.
Så att du får röster nu skulle tyda på att du är god eller?
Konstaterar att Myrten känns "som vanligt" igen (vilket inte säger något om hennes roll). Röstmotiveringen igår skaver dock något fortfarande.
Iofs har jag hakat upp mig lite på Myrtens röst dag ett + att det är så jäkla svårt att avgöra var hon står.[...]
Det närmar sig DL med stormsteg och det finns vad jag kan läsa mig till bara en enda röst än så länge och det är KD's röst på Hedinn.
Ytterligare en god är ute ur leken och det är PK
bumpo lyser med sin frånvaro.
Jag har jättesvårt att veta hur jag ska rösta.
Röstningen på Kd igår tror jag inte säger så mycket det var många som reagerade på de konstiga resonemangen.
Jag sätter i nuläget Sasse om glömmerallt som de säkraste goda men de kan även vara i lyan tillsammans. Jag har dock svårt att placera in glömmerallt i lyan om inte Sasse är där med henne.
Angående de onda så tror jag att vi har 3 eller 4 onda med tanke på att vi började med 14 deltagare. Antalet beror lite på hur LL räknar demonen. Jag räknar en demon som en extra tung ond och det skulle ge 3+1 ond många andra räknar den dock som vilken ond som helst och då kan det mycket väl vara 4+1. Hedinn ser jag som ond och om jag ska placera in 2 andra i lyan nu så åker Cirkus och Niyama in där också.
[...]Myrten tror jag inte är ond med tanke på Hedinns röst dag 1. Den rösten la upp Myrten till lottning tillsammans med Killaloe. Om Myrten är ond bör även Killaloe vara det annars vore det ett extremt vågat spel.[...]