Varför tror du hon skulle blivit blivit käk?Inte förvånad att Habina var ulv när hon inte blev käk (och att hon hoppade av) eftersom hon skrev som hon gjorde igår .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tror du hon skulle blivit blivit käk?Inte förvånad att Habina var ulv när hon inte blev käk (och att hon hoppade av) eftersom hon skrev som hon gjorde igår .
Fast vad hade det hjälpt om det suttit en tvilling i goda lyan? Tvillingarna hamnar ju inte där förrän båda är döda.
Jag tycker det är intressant att så många redan följt dig. Du och niyama är de som lätt hade kunnat göra så som ulvar för att få ut en god.
Men jag tror jag ska försöka lita på dig men det är läskigt. Du kan vara lurig som ulv.
Jag kan ha missat det i mängden inlägg men jag har fortfarande inte fått något svar på varför endel tror att Habina och @godisklubba inte skulle vara i lyan ihop? Jag begriper fortfarande inte det och det känns ju extra intressant nu när vi vet att Habina var ulv.
Med tanke på läget i leken så är det väl viktigare att inte få ut en god än att siaren håller sig diskret?
Dock är det ju fullt möjligt att någon annan är siad och då lär nog inte siaren protestera, utan hålla tyst.
Varför tror du hon skulle blivit blivit käk?
Varför tror du hon skulle blivit blivit käk?
Eftersom hon i princip skrev att hon ville ut. Då tycker jag lyorna för det mesta brukar vara schyssta och ta den som skriver så så att LL slipper krångla med ersättare/kompensation. Om de nu inte har korn på någon speciell roll de vill ha ut.
Jag skulle säga att båda sakerna är lika viktiga
Jag förutsätter att siaren håller sig diskret oavsett faktiskt. Är någon siad god finns inget skäl för siaren att avisera det mer än att den känner till en god. Är någon siad ulv/tjuv lär hon kunna spara på den infon till nästa DL förhoppningsvis. Är hemlig siad god är det lite knixigare men jag hoppas verkligen inte det
Något jag funderar på är att @hemlig inte verkar försvara sig mer än hon gör? Kanske är hon upptagen med annat, men med tanke på att alla som röstat hittills lagt sina röster på henne, känns det som att hon borde försvara sig mer än hon gör? Eller så hoppas hon på att flera av oss ska röständra ikväll?
Eller så kanske hon helt enkelt inte vill röja lyan, och därmed sitter tyst? Typ som att hon offrar sig för teamet.
I inlägg #861 röstade cirkus på hemlig och i #868 röstade Ferarri på hemlig. Sen röstar även fio i #878 på hemlig. Sen i #891 så skriver hemlig ett post om att hon tycker att hon grävde betydligt mindre när hon var god med specialroll. Även #894 och #895 är från hemlig. Men det är mycket möjligt att hon kan läst ikapp och svarat efter hand utan att kommit fram till där rösterna på henne postades.Hon har väl inte skrivit alls i tråden? Så hon kanske är ovetande om att hon har röster?
Det stämmer att det är nästa natt en gåva kan användasOm de skickat en sia inatt så har den väl inte hunnits användas än? Jag tänkar att den borde användas nästa natt då? Eller? @Paddington , hur fungerar det med paketen?
Hade Habina levt idag så hade jag kommenterat det. Men jag blev inte förvånad över rösten. Habina hade kunnat lägga den oavsett roll.En riktigt långsökt fundering, Habina som vi nu vet är ulv röstar på @Artline Det skulle kunna vara en alibiröst på en ulvkollega, @Artline reagerar överhuvudtaget inte på rösten. Det känns väldigt märkligt, har de hunnit diskutera det i lyan och genom att det blev ett drev mot hemlig istället så låg artline lågt? Just nu tycker jag faktiskt att artline ser skummare ut än hemlig, men det kan även vara så att båda sitter i lyan.