Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Kom igår att det är As första lek. Det är inte lätt med motiveringarna så här tidigt. Att rösta på en ny deltagare utan att ge dem chansen att komma igång tycker jag också är en lätt röst.

Hade missat att hon är ny, sorry. Håller med, det är svårt med motiveringen när man är ny. Dessutom vill jag fortsätta leka så ändrar min röst. Känner inte att jag har fått någon grepp om hemlig, men mest är

Carrro_lina ändrar sin röst till hemlig.

Blir lite nervös när det kom två snabba röster till på @hemlig , jag går ju mest på känslan men det faktum att hon inte ens försöker försvara sig själv gör mig lite orolig, åh andra sidan kanske det är det hon vill uppnå. Jag veeet inte. :/
Hemlig känns som en som väldigt lätt får röster oavsett roll. Någon gång måste hon vara ond men jag tycker man ska vara försiktig innan man röstar på henne (säger jag som lynchade henne i förra leken).

Men jag förstår din röst på henne. Tror din motivering har varit bäst. Men mitt minne är inte helt bra idag.

Finner fortfarande @Habina misstänk från igår och tycker det är skumt att hon inte har röster på sig idag i skrivande stund. Trots att flera verkar misstänka henne

Knaske kan det vara ulvar som vill alibimisstänka varandra utan att rikera att rösta ut varandra?

Idag finner jag @carrro_lina röst på aliisa märkligast och det gör de två till mina huvudmisstänkta då bara en av de har röster så väljer jag att rösta där

glömmerall röstar på carro lina

Hade missat att hon är ny, sorry. Håller med, det är svårt med motiveringen när man är ny. Dessutom vill jag fortsätta leka så ändrar min röst. Känner inte att jag har fått någon grepp om hemlig, men mest är

Carrro_lina ändrar sin röst till hemlig.
Missat en del av motiveringen?

hemlig ändrar röst till carrro_lina för att rädda mig själv och för hennes tredjeröst på klubban första DL.

Jag vet att jag skrev att jag höll på att skriva ett monsterinlägg. det blev inte så
privatlivet gjorde intrång ( förlåt för det. har en syster i New York och hela hennes familj har corona har jag fått veta nu - än ingen fara för liv , utan allt ok - men det tog fokus bort från leken )

Har @hemlig nu en god roll kommer jag definitivt titta på de som röstat efter mig, framförallt känns det inte helt bra att @Snurrfian verkar hålla med mig i allt. Och nu röstbytet från carrro...

Jag vet att jag skrev att jag höll på att skriva ett monsterinlägg. det blev inte så
privatlivet gjorde intrång ( förlåt för det. har en syster i New York och hela hennes familj har corona har jag fått veta nu - än ingen fara för liv , utan allt ok - men det tog fokus bort från leken )
Förståeligt, skönt att höra att det inte var fara för liv.
Du och de dina kommer först, ta leken när du hinner och orkar :heart

14.22 Mistimed röstar på LenaH
19.50 godisklubba röstar på snurrfian
20.06 Aliisa röstar på Fio
20.28 Habina röstar på Artline
20.35 hemlig röstar på gabby_ossi,
20.58 Ferrari röstar på Hemlig
21.01 fio röstar på Mirtai
21.18 Snurrfian röstar på hemlig
21.18 Gabby_Ossi röstar på hemlig
21.19 cirkus röstar på carrro_lina
21.19 Carrro_lina röstar på Aliisa.
21.20 Madalitso röstar på fio
21.22 Artline röstar på carrro_lina
21.22 mirtai röstar på mistimed
21.24 LenaH röstar på Habina
21.26 iiantazie röstar på Habina
21.28 carro_lina ändrar sin röst till hemlig

Hemlig 4
fio 2
carrro_lina
2Habina 2
Lena H 1
snurrfian 1
Artline 1
Gabby_Ossi 1
Mirtai 1
Mistimed 1

Hemlig 4
fio 2
carrro_lina
2Habina 2
Lena H 1
snurrfian 1
Artline 1
Gabby_Ossi 1
Mirtai 1
Mistimed 1
Du glömde min ändring ;)

21.30 hemlig ändrar röst till carro_lina
21.30 glömmerallt röstar på carro_lina

Hemlig 4
fio 2
carrro_lina 4
Habina 2
Lena H 1
snurrfian 1
Artline 1
Mirtai 1
Mistimed 1

Finner fortfarande @Habina misstänk från igår och tycker det är skumt att hon inte har röster på sig idag i skrivande stund. Trots att flera verkar misstänka henne

Knaske kan det vara ulvar som vill alibimisstänka varandra utan att rikera att rösta ut varandra?

Idag finner jag @carrro_lina röst på aliisa märkligast och det gör de två till mina huvudmisstänkta då bara en av de har röster så väljer jag att rösta där

glömmerall röstar på carro lina

ska väl utveckla lite och det som gör @carrolinas röst skummast är att jag tycker att "aliisas röst på hedinn gör henne mindre misstänkt. Inte rösten i sig men det fakum att hedinn blev käkad det lägger attomatiskt fokus på den som röstade på hedinn och är tveksam till att ulvarna skulle göra så med tanke på att hon är ny

21.29 glömmer_allt röstar på carrro_lina
21.30 hemlig ändrar röst till carrro_lina

Hemlig 4
fio 2
carrro_linaa 4
Habina2
Lena H 1
snurrfian 1
Artline 1
Gabby_Ossi 1
Mirtai 1
Mistimed 1

Ändrat siffror och tagit bort quote-text.
Tror den blev rätt?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar