Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Fast varför skulle en onding ta uppmärksamheten till sig? Jag uppskattar alla möjliga och omöjliga tankar som @Habina kommer med, nej visst allt har inte substans men det är ju också en del av det som gör ulvlekar roliga, att man får ha roligt också och inte bara skriva seriösa inlägg med stadiga och underbyggda teorier.
@cirkus jag ser att jag helt missuppfattade ditt inlägg.

Ang min röst igår. Det kommer ifrån en gammal lek. Jag var ulv och skrev ett liknande inlägg som ferrari. Cirkus röstade på mig av den anledningen och då insåg jag hur rimligt cirkus teori var.

(höll på att skriva corkus.. Någon smittar!)

Jag läste en gammal konversation från tidigare ulvlek där jag kallade cirkus för corkus, nostalgi, så kunde inte låta bli 😂 var ju tvungen att skriva corkus för att se om någon skulle reagera.

Fast varför skulle en onding ta uppmärksamheten till sig? Jag uppskattar alla möjliga och omöjliga tankar som @Habina kommer med, nej visst allt har inte substans men det är ju också en del av det som gör ulvlekar roliga, att man får ha roligt också och inte bara skriva seriösa inlägg med stadiga och underbyggda teorier.

Det var ju det vi sa? Eller ja, cirkus i ditt citat, att en onding inte skulle skriva så mycket som drog uppmärksamhet till sig.

Jo och det är det @Mistimed grundar sin röst på idag, vilket jag faktiskt kan förstå om man är tvungen att rösta tidigt.

Jag röstade innan jag sett Mistis röst och trodde därför att jag la andrarösten på@Habina (vilket iofs inte spelat nån roll om den var tredje heller, jag tyckte och tycker Habina är skum) sen ser jag att Misti INTE röstat på Heddan vilket jag tyckte var så synd när hon hade den bästa teorin ever men missade faktiskt vem hon röstade på och trodde ff att jag la en andraröst. :o :rofl:
Jag har liiite svårt att hänga med när vi är så många och jag är låst till att läsa 700 inlägg på kvällstid.
Minnet är tydligen inte det bästa idag. Nu när du säger det så minns jag att Misti röstat på dig idag :o

9:46 hemlig röstar på godisklubba (tycker att godisklubba lägger en lätt röst på LenaH) #256
20:47 mirtai röstar på godisklubba (godisklubba röstar på LenaH för låg aktivitet, motiverar inte varför just LenaH istället för andra med låg aktivitet) #334
20:59 Carrro_lina röstar på godisklubba (reagerar på godisklubbas röst) #348

Egentligen så tycker jag att rösterna på godis är skummare än godisröst. Men samtidigt så är det röster som hemlig och Mirtai hade kunnat lägga oavsett roll Carros spelstil känner jag inte till lika väl. Men var godis verkligen förtjänst av en trederöst pågrund av en tidig röst?

Jag håller med om detta. Samtidigt så kanske det är rimliga röster om godis är ond - är hon god så känns de som väldigt enkla röster- samtidigt så var godis uppe mot Lobelia och ev Habina och Lobelia vet vi ju att ulvarna inte visste var de hade. Äh fan jag vet inte. Jag tycker nånting skaver med dessa röster

Så om godis är god ( :D) känns det lite sådär och då tror jag att minst en av Mirtai och Carrro är onda och undrar i mitt stilla sinne vem de inte ville skulle åka?

Angående det här många skriver om aktivitet hos olika deltagare så tror jag inte det har särskilt mycket med någons roll att röra så det är inget jag kommer fokusera på.

Självklart fattar jag att man kan ha tids och energibrist, det händer mig rätt ofta, men jag kände ändå att det är värt att notera röstningarna. ;)
Ok, förstår. Jag släpper detta nu då, för vi verkar ändå rätt överens och jag blev onödigt offended av din kommentar. Sorry! Jag kan inte hantera saker normalt när jag har ångest-dagar :o

20.28 Habina röstar på Artline
20.35 hemlig röstar på gabby_ossi,
20.58 Ferrari röstar på Hemlig
21.01 fio röstar på Mirtai

Har jag missat någon?
Jag har röstat men minns inte när, några sidor tillbaka i alla fall strax efter mitt lång inlägg.

Nu röstade jag inte på godisklubba för att hon la en tidig röst utanför att hennes motivering liknar den jag brukar använda första dagen när jag är ulv och vill undvika uppmärksamhet. Jag såg Fios röst och håller med om att den motivering var dålig också, men igår tyckte jag Godisklubbas röst var mer misstänkt. Jag röstar på den jag tycker är mest misstänkt, finns ju ingen anledning för mig att lägga en första röst på Fio om jag misstänker Godisklubba mest bara för att Godisklubba redan hade två röster.
Då är det rimligt att jag inte förstår dig eftersom jag själv inte hade andvänt den motiveringen oavsett roll. Jag ser mest godis röst som en "jag måste rösta och jag vet inte alls vad jag ska rösta på"

F-n vad tiden går fort när det närmar sig dl!

studerar röstlistan lite från igår och noterar att Habina ändring av röst lägger upp Lobelia i ledning med 4 röster. Godisklubba har då tre röster. Lobelias ändring lägger dem lika.

Det får mig att tänka att klubban och Habina iaf inte sitter i lyan tillsammans.

Sen klurar jag lite på @godisklubba och @hemlig - de har ett litet meningsutbyte om gårdagens röstning men sen avskriver hemlig det som att de rett ut det och röstar sen (för mig) lite out of the blue på Gabby?

Där undrar jag om de är i lyan och försöker verka som om de är på motsatta sidor?
Hade inte godis röstat förresten?

Ok, förstår. Jag släpper detta nu då, för vi verkar ändå rätt överens och jag blev onödigt offended av din kommentar. Sorry! Jag kan inte hantera saker normalt när jag har ångest-dagar :o

Jag har röstat men minns inte när, några sidor tillbaka i alla fall strax efter mitt lång inlägg.

Du röstade klockan 19:50 på Snurrfian

19.50 godisklubba röstar på snurrfian
20.06 Aliisa röstar på Fio
20.28 Habina röstar på Artline
20.35 hemlig röstar på gabby_ossi,
20.58 Ferrari röstar på Hemlig
21.01 fio röstar på Mirtai

Hade missat de tidiga

Jag håller med om detta. Samtidigt så kanske det är rimliga röster om godis är ond - är hon god så känns de som väldigt enkla röster- samtidigt så var godis uppe mot Lobelia och ev Habina och Lobelia vet vi ju att ulvarna inte visste var de hade. Äh fan jag vet inte. Jag tycker nånting skaver med dessa röster

Så om godis är god ( :D) känns det lite sådär och då tror jag att minst en av Mirtai och Carrro är onda och undrar i mitt stilla sinne vem de inte ville skulle åka?
Räddningsröster... Helt förträngt. Det går bra att tänka idag.

Ang godisröst.. Visst lade Carro en liknande första dagsröst i förra leken? Tveksamt till om godis hade gjort om samma misstag som fick en ond att åka i förra leken? Men det är inte alltid man hinner tänka smart.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar