Nu använder jag iiantazies inlägg som grund.
19:30 godisklubba röstar på LenaH (säkerhetsröst: tycker det är konstigt att lena är oaktiv utan att ha flaggat för det) #244
Godis röstar som nummer två. Det är inte lätt att rösta så tidigt. Det är en svag första dags teori. Vem gör inte sådana? Även om jag aldrig hade använt den teorin.
Rösterna på godis.
19:46 hemlig röstar på godisklubba (tycker att godisklubba lägger en lätt röst på LenaH) #256
20:47 mirtai röstar på godisklubba (godisklubba röstar på LenaH för låg aktivitet, motiverar inte varför just LenaH istället för andra med låg aktivitet) #334
20:59 Carrro_lina röstar på godisklubba (reagerar på godisklubbas röst) #348
Egentligen så tycker jag att rösterna på godis är skummare än godisröst. Men samtidigt så är det röster som hemlig och Mirtai hade kunnat lägga oavsett roll Carros spelstil känner jag inte till lika väl. Men var godis verkligen förtjänst av en trederöst pågrund av en tidig röst?
20:01 Ferrari röstar på Hemlig (tycker hemlig lägger en enkel röst på godisklubba) #273
Jag håller med Ferrari men det innebär inte att jag litar på henne. Speciellt när jag ändå förstår hemlig. Den här rösten gör varken F god, ond eller tjuvig.
Mada och Q
19:24 Madalitso röstar på Qitis (madalitso tycker det är skumt att Q tycker hennes räknemiss är skum) #241
21:30 qitis röstar på Madalitso (tror Mada är ulv eller tjuv pga felräkning i början) #411
Jag kan delvis hålla med Q. Nu har jag inte så jätte bra koll deras diskussion idag. Men samtidigt så kan jag känna att om mada hade varit ulv. Då hade hon lätt vetat hur många goda det var och.. jag vet inte. Skulle egentligen behöva läsa om räkne inlägget och se om det ser ut som hon vet hur många goda det faktiskt är i leken.
Habina rösterna:
19:54 Fio röstar på Habina (säkerhetsröst: tycker habina tjatar om förra leken) #265
19:56 Habina röstar på Mistimed (tror att Misti är mästertjuven) #270
21:00 Mistimed röstar på Habina (tror att Habina är mästertjuven) #353
21:03 LenaH röstar på Habina (tycker Habina sprutar ur sig inlägg utan att läsa andras) #360
Fios röst begriper jag inte men det är väl helt enkelt en svag första röst på en person dag 1. Jag tycker inte sådana är så konstiga. att Misti misstänker habina som tjuv förvånar mig inte. Det mest intressanta med Lenas röst är att hon lägger trejde rösten på Habina. I förra leken så kändes Lena mer tillbakadragen och inte avgörande. Jag minns helt enkelt inte hur Lena brukar vara. Dock så känns Lena inte rädd för att avgöra om hon misstänker någon.
Första dags rösterna säger kanske inte så mycket. Det enda jag egentligen reagerar på är
@carrro_lina . Såg du till ex fios röst innan du röstade? Varför var godis värd en trejde röst och inte fio en första?