Bara du inte tar livet av någon IRL så är vi nog rätt nöjda!Tacksam om jag kan få en uppdaterad röstlista så jag inte tar livet av fel person.. har tyvärr hänt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara du inte tar livet av någon IRL så är vi nog rätt nöjda!Tacksam om jag kan få en uppdaterad röstlista så jag inte tar livet av fel person.. har tyvärr hänt![]()
Tror det hade varit svårt att få tag på deltagare om vi faktiskt tog livet av folkBara du inte tar livet av någon IRL så är vi nog rätt nöjda!
Nu börjar jag ju fundera på om en ulv skulle lägga en tredje röst i första DL? Med tanke på min ändring nu alltså.
Skitsvårt hinna med innan dl när vi är så många.
Det var du eller fio i det läget och jag hann inte söka upp hennes inlägg, men mindes att du röstat så så då hade jag en motivering.Med tanke på att en tredje röst just i första DL drar ganska mycket uppmärksamt är det väl generellt något ulvar vill undvika
Nu börjar jag ju fundera på om en ulv skulle lägga en tredje röst i första DL? Med tanke på min ändring nu alltså.
Skitsvårt hinna med innan dl när vi är så många.
Uppdatering
Alltså hon kunde ta att toapappret var slut och det där med handsprit kändes ju iaf väldigt onödigt - liksom vem tvättar inte händer var å varannan minut ändå? Men när samma jäkel först köper sista paketet köttfärs på Ica och sedan har mage att köpa sista flaket Corona på Systembolaget får det tamme fanken vara nog!!!
Carrro_Linaa var Jägare
Madalitso var bybo
NattDL 09.00
DagDL 21:30
Stackare.....Nä, varför blir jag alltid utröstad i början?nu måste jag ju fortsätta skriva mitt exjobb igen
![]()
Men skit då! En ond som drog med sig en god, kunde jägaren inte dragit med sig en ond istället..? Well well. Sånt är livet.Uppdatering
Alltså hon kunde ta att toapappret var slut och det där med handsprit kändes ju iaf väldigt onödigt - liksom vem tvättar inte händer var å varannan minut ändå? Men när samma jäkel först köper sista paketet köttfärs på Ica och sedan har mage att köpa sista flaket Corona på Systembolaget får det tamme fanken vara nog!!!
Carrro_Linaa var Jägare
Madalitso var bybo
NattDL 09.00
DagDL 21:30
Stackare.....
Eller inte, som hade ihjäl mig när jag hade så kul med att leka![]()
Jägaren är väl god?Men skit då! En ond som drog med sig en god, kunde jägaren inte dragit med sig en ond istället..? Well well. Fortsätter heja på goda!
@carrro_lina rätt åt dig att du får fortsätta på ditt ex-jobb nu när du drog med dig Madalitso
![]()
What? Trodde den var ond?Jägaren är väl god?
Du tänker inte på Psykopaten? Som också drar med sig en till om den dör?What? Trodde den var ond?
Jag hade aldrig skrivit så oförsiktigt som ondMen jag trodde du var ond![]()
Jägaren är en god roll.What? Trodde den var ond?
Ja. Det gjorde jag. Sorry!Du tänker inte på Psykopaten? Som också drar med sig en till om den dör?