Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Nu börjar jag ju fundera på om en ulv skulle lägga en tredje röst i första DL? Med tanke på min ändring nu alltså.
Skitsvårt hinna med innan dl när vi är så många.

Nu börjar jag ju fundera på om en ulv skulle lägga en tredje röst i första DL? Med tanke på min ändring nu alltså.

Med tanke på att en tredje röst just i första DL drar ganska mycket uppmärksamt är det väl generellt något ulvar vill undvika

Varför inte?

Jag har ioförsig en gammal vanna av att tycka just tredje röster är skumma, men jag jobbar på det(la ju en tredjeröst själv nu skumma mig:cautious:) och fokuser på motiveringar och övriga omständigheter snarae än viken röst i ordningen

Uppdatering

Alltså hon kunde ta att toapappret var slut och det där med handsprit kändes ju iaf väldigt onödigt - liksom vem tvättar inte händer var å varannan minut ändå? Men när samma jäkel först köper sista paketet köttfärs på Ica och sedan har mage att köpa sista flaket Corona på Systembolaget får det tamme fanken vara nog!!!

Carrro_Linaa var Jägare
Madalitso var bybo

NattDL 09.00
DagDL 21:30

Uppdatering

Alltså hon kunde ta att toapappret var slut och det där med handsprit kändes ju iaf väldigt onödigt - liksom vem tvättar inte händer var å varannan minut ändå? Men när samma jäkel först köper sista paketet köttfärs på Ica och sedan har mage att köpa sista flaket Corona på Systembolaget får det tamme fanken vara nog!!!

Carrro_Linaa var Jägare
Madalitso var bybo

NattDL 09.00
:down:
Kunde jag inte fått dö en värdigare död än att någon drog med mig för att nån annan köpt slut på handspriten och toapappret? :mad:

HEJA GODA!! :bump:

Om Hedinn blev käk natt 1 borde hon inte hunnit skicka ngt paket att använda redan nu? Goda lyan har natt -dl och om jag tänker rätt blir första chansen att skicka paket inatt?

Och om jag tänkt ett om paketen innebär det att ingen extraröst kan ha funnits utan att det blev lottning

Uppdatering

Carrro_Linaa var Jägare
Madalitso var bybo

NattDL 09.00
Men skit då! En ond som drog med sig en god, kunde jägaren inte dragit med sig en ond istället..? Well well. Sånt är livet.

@carrro_lina rätt åt dig att du får fortsätta på ditt ex-jobb nu när du drog med dig Madalitso :devil:

;)

eh det var ju inte så bra, syd att jägaren gissade fel också.

ska försöka orka analysera den här röstningen lite senare i kväll. känner mig lite snurrig just nu.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 426
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 315
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 154
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 774
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna