Dom kanske ska träffas och byta toapappersrullar med varannUmgås?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom kanske ska träffas och byta toapappersrullar med varannUmgås?
Tror du det var ett räddningsförsök?
Jag tror att det var några onda som röstade på Carro Lina, jag är osäker om det betyder att hemlig är ulv eller tjuv, hon kan även vara god som onda vill få att se ond ut.åtminstone? Tror du ulv/tjuv räddare hemlig om de inte var på samma sida som henne?
Jag försökte iallafall inte rädda hemlig. Hemlig försökte defffinitivt rädda hemlig. Det är fulltmöjligt att GA försökte rädda hemlig men inget jag misstänker GA för i dagsläget.
Nej jag visste inget om carro-lina, däremot kom det många röster som såg ut att försöka rädda hemlig.Det här är skrivit innan dl. Visste du att carro var god?
Dina misstankar mot hemlig kan väl inte ha varit så starka? Om vi bortser ifrån att carro rösterna kan ha räddat hemlig. Tycker du våra motiveringar på carro var orimliga?
Jag tror att det var några onda som röstade på Carro Lina, jag är osäker om det betyder att hemlig är ulv eller tjuv, hon kan även vara god som onda vill få att se ond ut.
Nej jag visste inget om carro-lina, däremot kom det många röster som såg ut att försöka rädda hemlig.
Dom kanske ska träffas och byta toapappersrullar med varann
Vem är GA?åtminstone? Tror du ulv/tjuv räddare hemlig om de inte var på samma sida som henne?
Jag försökte iallafall inte rädda hemlig. Hemlig försökte defffinitivt rädda hemlig. Det är fulltmöjligt att GA försökte rädda hemlig men inget jag misstänker GA för i dagsläget.
Glömmerallt förstår att det kan vara lurigt.Vem är GA?
Förlåt, men jag hänger inte med i alla förkortningar...
AhhhGlömmerallt förstår att det kan vara lurigt.
Dig kommer jag mest troligen kalla godisAhhh
Tänkte först att det var jag, som godisklubba, men fick inte ihop det då jag inte röstade på hemlig utan på Snurrfian som fick min röst som enda röst (tror jag?).
Haha, duger inte "klubban" längre?Dig kommer jag mest troligen kalla godis
Snabbare än LL gjorde detmeh! Tror ni Hedinn släpper in mig i goda lyan?
hejja goda!!
- vadå "eller åtminstone de som..." som om de var mer misstänkta än hemlig. Vem tycker du är rimligast att syna? Den som ser ut att ha blivit räddad eller gissa på nån av de som röstade på den som åkte? Det var ju 3 stycken förutom hemlig.Två goda på en gång och jag är fortfarande väldigt fundersam på @hemlig eller åtminstone de som röstade på carro lina för att rädda hemlig.
Take it easy!Tråkigt med tre goda på så kort tid . Ska visa en häst som står hos en fodervärd/ släkting och har ingen mobil att skriva med. Menar inte att smyga med, har mer tid imorgon, och ska läsa igenom en del här igen. Såg att jag hade fått en röst av Carro_lina, och det förstår jag, hon hade helt rätt i att jag inte vill vara bland de avgörande och har fortfarande svårt att formulera mig så att jag tycker att det duger.