Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Egentligen är både många och få inlägg jäkligt lurigt.

Jag kan känna att det SÅ många som jag inte har en susning om alls :(
Jag vet :cry:
Och det blir också en sån grej, onda kan gömma sig genom att inte skriva, så ska man rösta på dem? Men där kan ju finnas goda med tidsbrist eller specialroller som vill ha låg profil också. Och det känns som det kanske är lättare att motivera en röst på någon som skrivit mer, men det kan ju också vara en god som skrivit något som verkat skumt. Och sen är där dilemmat om deltagare som skriver mer är bättre att ha kvar för dom driver leken framåt mer?

1. Artline
2. Snurrfian
3. Mistimed
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus
18. hemlig
19.Mirtai
20.Carro_lina

Markerade deltagare för egen del, så jag vet vilka jag gått igenom.
Noterar att för mig har Lobelia, Artline och glömmerallt gått rätt omärkta förbi. Eftersom jag klagade på godisklubbas röst igår då hon hade den motiveringen så vill jag inte rösta där direkt. Men jag noterar att för mig smyger de med i kulisserna. Snurrfian skulle kunna passa in, men hon flaggade för nåt med studierna idag.

Edit: rättade ihopkastade ord.
Lobelia har nog gått omärkt förbi idag iom att hon lynchades igår :rofl:

Godisklubba känns fortfarande lite skum för mig. Funderar på om det kan finnas fler än två tjuvar, när jag tycker det var glasklart redan i presentationen av rollistan.

Förvirrad god? Tjuv som vill skapa kaos? Ulv?
Vart ifrån får du att jag skulle vara ulv eller tjuv som vill skapa kaos? Jag har inte för vilja att starta kaos och tycker ändå att jag har förklarat mig rätt bra, angående min röst motivering igår. Däremot har jag inte sett något riktigt svar från dig, på min följdfråga till dig.

Jag vet, jag nojjar som fan på att jag reagerar på saker som ni som är aktiva skriver och tänker att sen sitter alla onda och myser över att vi glömmer att dom är med.
glöm inte tjuvarna eller räknar du dem också som onda kanske:idea: ? det finns ju tre sidor i leken så det inte glöms bort

Vart ifrån får du att jag skulle vara ulv eller tjuv som vill skapa kaos? Jag har inte för vilja att starta kaos och tycker ändå att jag har förklarat mig rätt bra, angående min röst motivering igår. Däremot har jag inte sett något riktigt svar från dig, på min följdfråga till dig.
Ställ den igen, har missat den i alla inlägg :)

JA - så känner jag också.

Jag tänker inte dividera med dig mer om q - du frågade och fick ett svar, sen hoppade du på mig. Jag misstänker q litegrann om du läste mitt lite längre teoriinlägg. Men jagär mer skeptisk mot Habina faktiskt

Men jag är åtminstone aktiv... Eller försöker vara. Nu har jag äntligen dator igen. :)

Som svar på din fråga: att du funderade på om det finns fler än två tjuvar, trots att det stod tydligt i rollistan.

I de 129 inläggen du skrivit när jag gick igenom dem fanns inte mkt var tydde på ngt aktivt letande alls faktiskt.

Men letar du då? Jag har inte hittat nåt letande från dig heller? Jag letar iaf, sen att jag hittills bara hittat teorier som funkar på tjuvar, det är väl inte hela världen? Vi måste ju som sagt få ut mästertjuven...

1. Artline
2. Snurrfian
3. Mistimed
4. Hedinn
5. Habina
6. iiantazie
7. Gabby_Ossi
8. Ferrari
9. Madalitso
10. Klubban (godisklubba)
11. Fio
12.Aliisa
13. Lobelia
14. glömmerallt
15. qitis
16. LenaH
17. cirkus
18. hemlig
19.Mirtai
20.Carro_lina

Markerade deltagare för egen del, så jag vet vilka jag gått igenom.
Noterar att för mig har Lobelia, Artline och glömmerallt gått rätt omärkta förbi. Eftersom jag klagade på godisklubbas röst igår då hon hade den motiveringen så vill jag inte rösta där direkt. Men jag noterar att för mig smyger de med i kulisserna. Snurrfian skulle kunna passa in, men hon flaggade för nåt med studierna idag.

Edit: rättade ihopkastade ord.

Pst. Lobelia lynchades igår. ;)

Men letar du då? Jag har inte hittat nåt letande från dig heller? Jag letar iaf, sen att jag hittills bara hittat teorier som funkar på tjuvar, det är väl inte hela världen? Vi måste ju som sagt få ut mästertjuven...

det jag skriver om dig är väl letande? Du producerar mängder med inlägg, men inte så många med relevant innehåll om leken.

glöm inte tjuvarna eller räknar du dem också som onda kanske:idea: ? det finns ju tre sidor i leken så det inte glöms bort
Jag räknar glatt både ulvar och tjuvar som onda, så när jag säger onda menar jag båda grupperna och menar jag bara ena specificerar jag ulvar eller tjuvar :)

det jag skriver om dig är väl letande? Du producerar mängder med inlägg, men inte så många med relevant innehåll om leken.

Snälla... Vi är på dl 2 och vi har precis börjat leka. Det är 18 deltagare kvar. Jag försöker iaf bidra genom att leta efter nånting som kan göra att goda vinner.

Snälla... Vi är på dl 2 och vi har precis börjat leka. Det är 18 deltagare kvar. Jag försöker iaf bidra genom att leta efter nånting som kan göra att goda vinner.

snälla själv... läs dina 129 inlägg och säg hur många av dem som faktiskt innehåller seriöst letande?

Jag känner viss oro att det nu blir käbbel bland de som är aktiva. Visserligen är det långt till DL men dt finns dom som inte ens har kommit upp i tvåsiffrigt antal inlägg
fåtal inlägg kan bero på
Ulvighet
tjuveri
goda som vill ligga lågt
goda ( eller onda, tjuvar) deltagare som inte har tid
det där är alltid svårt att veta vad som det beror på
det är skitsvårt att veta vem som är vad helt enkelt

Just nu känns det som hela leken plötsligt handlar om q och madalitso som tjafsar. Får en liten flashback till mig och hemlig i förra leken, så jag vill egentligen inte lägga mer vikt på det nu. Mer intressant att kika på några som jag inte ens märkt varit med i leken.

Jag börjar med Artline. Hon har (hittills) skrivit sju inlägg, vilket förklarar varför jag känner att jag inte märkt av henne i leken. Hon tycker att ulvar och tjuvar är onda bägge två, vilket jag är benägen att hålla med om. Hon röstar på Ferrari för att F gjort en sammanställning av allihopa. Jag gjorde ofta såna när jag började leka, men insåg efter ett tag att det mest blev styltigt, men jag förstår absolut varför F gör det och tycker inte att det är särskilt ulvigt. Snarare blir jag misstänksam mot Artline, som inte skriver mer öht. Det senaste inlägget gjordes igår vid åtta (där hon misstänkte mig för att vara tjuven), så jag hoppas att @Artline kommer in och har lite tankar snart. För just nu är hon högt upp på min lista över misstänkta.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025