KanskeMen alltså, på riktigt?!? Nu har jag haft tid att läsa leken och 13 jävla sidor redan?!?
Är det många som sitter hemma utan social kontakt här kanske??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KanskeMen alltså, på riktigt?!? Nu har jag haft tid att läsa leken och 13 jävla sidor redan?!?
Är det många som sitter hemma utan social kontakt här kanske??
Ja alltså, jag jobbar heltid och har häst så mitt ulvlekande är begränsat till kvällar när jag inte tränar då.
men varför just Lena? Varför valde du henne framför fio eller snurrfian?Som sagt, jag hittade inte något bättre just nu. Visst kan man få förhinder, men eftersom LL föredrog svaga teorier framför BOP:ar så försökte jag i alla fall hitta en teori.
Okej, bra att veta för framtiden! Dock räknar jag det som kväll nu
Nä men seriöst, fåt jag tid över innan DL så ska jag gå igenom tråden igen och om jag hittar något mer ulvigt så är jag beredd att ändra min röst. Nothing is set in stone, liksom
Hittat hit!
Kul, både med stor lek och massa regler jag inte är van vid!
Så goda kan inte vinna alls om inte Mästertjuven rykt först. Men det verkar vara säkrast att få ut båda innan leken är slut grundat på övriga regler. Spännande, känns som bäddat för en tvist i slutet.
Shit, jag är impad!ptja, ska jag försöka mig på att teoria också kanske.
Hedinn skrev ETT inlägg och jag nailade henne som ond spion. ( jag skriver bara detta nu on the off chance att jag har rätt).
Vad fan? Undrar ni nu. Förmodligen Hedinn mest av alla. Men vänta, hear me out. Okej?
Hedinn skrev i sitt första inlägg(#40):
"Börjar med att hålla koll på min roll så får jag försöka förstå resten efter hand tror jag."
ETT: Var det ett accidental rim eller ett försök att få någons uppmärksamhet?
TVÅ: HÅLLA KOLL, ja. Det är ju något spioner brukar försöka roa sig med.
Jag tänker att hon drar till sig lite uppmärksamhet genom att "råka" rimma mitt i allt, och samtidigt hintar försynt om att hon har en roll som håller koll och efterhand kommer försöka förstå resten.
Ja, hon skulle kunna vara en god spion. Men en sådan hade nog inte velat försöka sig på att vinka såhär tidigt. Men en ond spion vill att lyan ska se den så snart som möjligt så de inte käkar hen.
Så. Hedinn som ond spion.
BAM.
ptja, ska jag försöka mig på att teoria också kanske.
Hedinn skrev ETT inlägg och jag nailade henne som ond spion. ( jag skriver bara detta nu on the off chance att jag har rätt).
Vad fan? Undrar ni nu. Förmodligen Hedinn mest av alla. Men vänta, hear me out. Okej?
"Börjar med att hålla koll på min roll så får jag försöka förstå resten efter hand tror jag."
Jag tänker att hon drar till sig lite uppmärksamhet genom att "råka" rimma mitt i allt, och samtidigt hintar försynt om att hon har en roll som håller koll och efterhand kommer försöka förstå resten.
Ja, hon skulle kunna vara en god spion. Men en sådan hade nog inte velat försöka sig på att vinka såhär tidigt. Men en ond spion vill att lyan ska se den så snart som möjligt så de inte käkar hen.
BAM.
Alltså, 9 sidor och leken har knappt börjat .
Måste dessutom jobba vidare, har skummat igenom leken så här långt för att försöka hänga med. Noterar att en av de nya @iiantazie (?) kommer med bra frågor och funderingar.
Återkommer innan DL ikväll.
Tycker @godisklubba gör en lite väl lätt röst. Klart man kan få förhinder utan att ha aviserat om det innan.
Samtidigt är det svårt hitta nån att motivera sin röst med i DL1.
Svarar mig själv. Två spelare har 3 inlägg vardera, ytterligare två har 4 inlägg vardera. Osv. Varför just välja @LenaH ?
Snart läggdags för sonen så slänger iväg en röst.
Det jag reagerar på mest hittills är godisklubba, som jag skrev ovan.
Så hemlig röstar på godisklubba
ptja, ska jag försöka mig på att teoria också kanske.
BAM.
Varför var du tvungen att komma med ett sådär coolt teoriinlägg precis när jag röstat på dig?
Javisst och inte ens en ny spelare lär vinka till sin egen tvilling i leken på det viset. Än så länge lägger jag kommentaren från @Aliisa till nybörjarnojjan.Tvillingarna känner till en annan god.
Jag klurar också på onda spionen- den borde ju även vara väldigt till gagn för tjuvarna - de lär ju leta järnet efter vem som är siare det ligger ju i både tjuvarnas och ulvarnas intresse att hitta siaren (efter att den har siat såklart). Jag tror detta förhoppningsvis kommer göra siaran ännu mer försiktigJag tänker att det gör mindre för den onda sidan om onda spionen försvinner. Tanken med den rollen är ju att den ska hjälpa ulvarna och då kanske den vill försöka hinta ändå? Även om jag inte tror den försöker sig på nåt sånt förrän längre fram i leken. Som det är nu är det ju ingen som känner till varandra, förutom ulvarna, tjuvarna och tvillingarna.
Hm... Nu när jag tänker efter så är det ändå ganska många som känner till varandra.
Ahhh precis som det är för mig med Hedinn - så fort hon blir grävande blir jag misstänksam för då brukar hon vara ulv.Jag känner mig rätt säker på att Cirkus inte är god, enbart grundat på att jag inte tyckt hon känts skum hittills. Jag tror att jag 100% av gångerna vi spelat tyckt hon varit skitskum när hon varit god och vice versa.
Smula långsökt, men visst det är en möjlighet, hedinn tror jag om vad som helst, hon är en skum typ, tet tycker jag nog ioförsig om alla så här långt
Du tror inte att tjuvarna vinner än mer på det?@Hedinn var rätt på det med hur jag menade.
För att onda kanske utnyttjar hur lätt det är att bara flyta med i en så här stor lek, medan alla andra måste kämpa mer?