du har ett väldigt svårstavat namn!tydligen inte när jag är stressade, men med tanke på hur ofta du slaktat mitt namn har jag inte jättedåligt samvete
jag heter ju Q !
ska nog döpa om dig till M ! då kommer det bli lätt att stava rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du har ett väldigt svårstavat namn!tydligen inte när jag är stressade, men med tanke på hur ofta du slaktat mitt namn har jag inte jättedåligt samvete
När det är tre sidor i en lek förväntar jag mig alltid att du ska vara på den "tredje" och bara gå och vinna hela skiten på egen hand.Det skulle inte förvåna mig om du själv är tjuven.
Är det bara jag eller börjar röstlistan se ut som att det blir lottning? *rusar iväg och kollar rollistan ifall jag missat några dolda röster*
När det är tre sidor i en lek förväntar jag mig alltid att du ska vara på den "tredje" och bara gå och vinna hela skiten på egen hand.
7 av 20 har röstat? Det är en bit kvar innan dess.Är det bara jag eller börjar röstlistan se ut som att det blir lottning? *rusar iväg och kollar rollistan ifall jag missat några dolda röster*
Skönt att höraJag... tror inte jag minns den?
Oroa dig inte, I Habina-scenariot är du egentligen inte mer misstänkt än någon annan om inte Habina visar sig vara just tjuv.
Varför skulle tjuvarna vinka till varandra? De känner väl till varandra sen innan?Så plötsligt får jag för mig att Hedinn och Artline är tjuvar ihop. Herregud, jag håller på att bli paranoid redan innan första DL!
Sorry - så var det ju!
Då har du ju ond spion och två tjuvar - det är inte illa tycker jag
Gör du det, men skyll inte på mig när folk tror du pratar om mistimeddu har ett väldigt svårstavat namn!
jag heter ju Q !
ska nog döpa om dig till M ! då kommer det bli lätt att stava rätt
7 av 20 har röstat? Det är en bit kvar innan dess.
Varför skulle tjuvarna vinka till varandra? De känner väl till varandra sen innan?
Jag... tror inte jag minns den?
Oroa dig inte, I Habina-scenariot är du egentligen inte mer misstänkt än någon annan om inte Habina visar sig vara just tjuv.
Gör du det, men skyll inte på mig när folk tror du pratar om mistimed
Aha, då förstår jag. Rimligare.Nej, nej. Jag pratar inte om nån vinkning. Jag pratar om en slags gemenskapskänsla som man försöker dölja. Flummigt, men det var en vibb bara.
Är det bara jag eller börjar röstlistan se ut som att det blir lottning? *rusar iväg och kollar rollistan ifall jag missat några dolda röster*
Problemet är bara att jag måste lynchas/käkas för att du ska få veta min roll.
Majoriteten har väl inte röstat än så känns lite tidigt att dra en sådan slutsats?
Försöker läsa om leken för att analysera, men det dyker ju nu nya inlägg röster hela tiden och snurrar till det ,Kan ni inte bara hålla tyst en stund så min hjärna kan hänga med lite lättare?