Jag tycker det är trevligt, vi kanske får en lite mer vettig dl1 än massa bop röster.
Fast jag kan ju inte rösta på nån som verkar vara åt det godare hållet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är trevligt, vi kanske får en lite mer vettig dl1 än massa bop röster.
Haha va? Vem blandar du ihop mig med nu? Var har jag grävt? Jag är slut i huvudet och har väl i princip enbart skrivit OT-inlägg hittills?
Helt enkelt för att jag missade lägga till det i reglerna , men jag ser ju helst att man försöker få till någon form av teori även om den är svag.@Paddington det verkar inte finnas några restriktioner om att BOP:ar är förbjudna?
Helt enkelt för att jag missade lägga till det i reglerna , men jag ser ju helst att man försöker få till någon form av teori även om den är svag.
Finns en anledning till att jag valde att inte ha någon obligatorisk fråga i denna lek.....Jag är imponerad att vi kommit upp i 10 sidor innan första dl ens varit
@Hedinn var rätt på det med hur jag menade.Säger du inte emot dig själv lite här? Du tvivlar på att dom kommer försöka vinka till varandra. Men om det är nån hint så är det onda spionen? Får inte ihop det. Dom skulle ju inte hinta sa du först.
För att onda kanske utnyttjar hur lätt det är att bara flyta med i en så här stor lek, medan alla andra måste kämpa mer?Varför hittar jag bara vettiga, grävande inlägg i den här leken? Tänkte precis skriva att madalitso och hedinn känns seriöst grävande och cirkus har jag en känsla av försöker bena ut grejer. Det gör mig vansinnigt nojig att jag bara hittar såna grejer.
Jag ser inga regler alls? Eller är jag blind?Helt enkelt för att jag missade lägga till det i reglerna , men jag ser ju helst att man försöker få till någon form av teori även om den är svag.
I’m on!Hehe, jag tänker rösta på LL.
Fast det är ju helt olika typer av ”vi”-sammanhang? Hemlig skrev väl något i stil med ”vi vet inte” som kunde tolkas som att hon pratade med fler. I Habinas fall handlar det ju om normal meningsbyggnad. ”Goda måste... vi måste också...” vad tänker du hade varit alternativet? Skriva ”de” hade ju minst sagt varit misstänkt. Man får ju formulera sig jättekonstigt om man aldrig får skriva ett vi?
Nej? Hon skriver att de inte lär vinka genom att följa röstning t.ex (för att de inte kan), inte att de inte skulle vinka alls.
@Hedinn var rätt på det med hur jag menade.
För att onda kanske utnyttjar hur lätt det är att bara flyta med i en så här stor lek, medan alla andra måste kämpa mer?
Ja, då tolkade du det mer säkert än jag menade det, men sen är du också läskigt bra på att hitta när jag är ond
Du lyckades ändå hitta en öm punkt hos mig, men det spelar ju ingen roll nu. Jag hoppas du inte fortfarande är sur för att jag lyckades få ut dig dl 1 när vi var kollegor i lyan
Jag ser inga regler alls? Eller är jag blind?
I’m on!
Jag ser inga regler alls? Eller är jag blind?
Djungelns lag gäller i Covid-19-tider.....Du har rätt godisklubba! Det finns inte ens nån regel om att vi måste vara snälla mot varandra.
Bara vi håller oss är innanför Gunnars lag så att inte någon i Gunnars lya tar fast oss på bar gärning, är det alltså fritt fram och djungelns lag som gäller?Du har rätt godisklubba! Det finns inte ens nån regel om att vi måste vara snälla mot varandra.
Du glömde lägga till *host host*Djungelns lag gäller i Covid-19-tider.....
Alltså buke . Min räddning när jag saknar mamma även om vi pratar flera gånger i veckan.Nämen hörni! Nu är det ju fest för fasiken! Nästan helg ju!
Hittade fö en med corona-tema, men den var inte lika bra som originalet...