*Ulvlek* Ronja Rövardotter

Röstlista

DL 1 kl 19.30. Röständringsstopp kl 21.30

Qitis röstar på LenaH
Ceta röstar på Blacksmithfarm
Blacksmithfarm röstar på ceta
Karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen
Cirkus röstar på qitis
Mirtat röstar på BSF

LenaH 1
Ceta 1
Qitis 1
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 2

Senast ändrad:
Röstlista

Qitis röstar på LenaH
karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen
Cirkus röstar på qitis
Mirtai röstar på BSF

LenaH 1
Blacksmithfarm 2
Ceta 1
Heffaklumpen 1
Qitis 1

Jag tänkte precis som @Ceta när jag började läsa rollistan (!) att det var väldigt starka och traditionella goda roller och tyckte det kändes lite märkligt med tanke på Systrarna LLs historik och det förstärktes av att det är ledarvarg utanför lyan och sen kom vi till oknytt och då tänkte jag aha och sen svaret då på att oknytt väljer roll... :rofl:

Now we're talking ondskesystrar igen. Misstänker att det också kommer nån obehaglig twist halvvägs igenom så vi vet att vi lever (om vi nu gör det). :nailbiting:

Jag tänkte precis som @Ceta när jag började läsa rollistan (!) att det var väldigt starka och traditionella goda roller och tyckte det kändes lite märkligt med tanke på Systrarna LLs historik och det förstärktes av att det är ledarvarg utanför lyan och sen kom vi till oknytt och då tänkte jag aha och sen svaret då på att oknytt väljer roll... :rofl:

Now we're talking ondskesystrar igen. Misstänker att det också kommer nån obehaglig twist halvvägs igenom så vi vet att vi lever (om vi nu gör det). :nailbiting:
Ja jag säger ju att LL (s) är onda :angel1:

Jag tycker inte om lekar med för mycket information.

Jag tycker inte om lekar med för lite information...*

Den här leken känns som en ny grad i helvetet där det finns massor av information men den är lika pålitlig som en äggrost.

Det är också skitsvårt att rösta i första DL (och alla andra, helt ärligt). Det har ju heller inte förekommit någon obligatorisk fråga så ganska lite har hänt/har sagts i leken så här långt. Så hur ska en stackars Elo veta vad hon ska rösta på?

Elo röstar på cirkus

cirkus verkar ovanligt glad och hävdar att det är pga något IRL men vi som varit med ett tag vet att cirkus är som mest lycklig när hon är ond.

* Ja jag är nån sorts Guldlock när det kommer till mängden information i lekar, har jag märkt ;)

Röstlista

Qitis röstar på LenaH
Cirkus röstar på qitis
Mirtat röstar på BSF
Elo röstar på cirkus

Cirkus 1
Ceta 1
Qitis 1
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 2

Jag har ju helt glömt bort leken och därmed lyst med min frånvaro. Sitter i bilen på väg hem och tänker att jag ska lägga en röst nu så jag inte missar eftersom det ju finns möjlighet att ändra den ett tag till.
Inget verkar sådär jätte misstänkt.
Men elo både vill ha information och vill inte ha information. I den här leken kanske man får mest information som ond? Så jag tänker nog att elo är ond
Bollen röstar på elo

Röstlista

Qitis röstar på LenaH
Cirkus röstar på qitis
Mirtat röstar på BSF
Elo röstar på cirkus

Cirkus 1
Ceta 1
Qitis 1
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 2
Men vad fan :rofl: här är inte min röst på @LenaH med i listan ju - copy and paste funkar uppenbarligen inte så bra :rofl: Ridå!!

Jag uppdaterar med den korrekta totalen och inkluderar bollens röst också som jag ser nu också kommit

Röstlista

Qitis röstar på LenaH
Cirkus röstar på qitis
Mirtat röstar på BSF
Elo röstar på cirkus
Bollen röstar på elo

LenaH 1
Cirkus 1
Ceta 1
Qitis 1
Heffaklumpen 1
elo 1
BSF 2

Kan trösta(?) med att det inte blir någon twist, tyckte det kunde räcka med att bara prova en ny regel/röstningsvariant och en ny roll på en lek, nu när det var ett tag sen och folk kanske känner sig lite ringrostiga :angel:

Och sen är det fan skumt att Q påstår att LL alltid är god, speciellt med dessa LLar? Därmed

Cirkus röstar på qitis pga hon skriver att LL alltid är god.
Alltså - det här reagerar jag på?
Dels så är det en uppenbar fel/slarvläsning, @qitis skrev ju ond, men också för att q nog ALDRIG skrivit annat än att LL är onda rent generellt så det känns väldigt konstruerat?
Det är iofs inte alltid ett utslag av ondska dl1 men att bygga den på att man läst fel?

LenaH röstar på cirkus

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 692
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 190
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 992
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 631
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar